2024-04-16, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkonflikt
Har Katerina Janouch slutat jobba på Swebbtv? Ovanligt långt uppehåll hur som helst.
Förklaringen annars i och med att hon för tillfället prioriterar att podda ihop med Nick Alinia, 27 år?

Bort med Lennart Matikainen och in med Nick Alinia, ser nästan utstuderat fånigt ut förresten...

Apropå Nick Alinia - en ganska torr, färglös, illa påläst och töntigt manschauvinistisk snubbe - har Katerina Janouch alldeles nyligen poddat ihop med (Janouch gjorde reklam för den senast igår, torsdags). Podden heter Tillsammans. Nick skulle nästan kunna vara barnbarn till Katerina sett till åldersskillnaden. Märkligt att Katerina stått ut med den lätt uppblåste, wannabe-lillmanlige Nick. Troddde hon skulle tröttna på honom när han efter ett par poddar i avsnitt körde med "Ni" angående kvinnor i samtalet med Katerina. Precis som om Janouch i programmet skulle utgöra talesperson och ha nåt slags ansvar för kvinnor generellt (Katerina reagerade förvisso också åtminstone en gång). Stor cringe när Nick försökte manlighets-posera på det viset.

Drog Katerina från Swebbtv efter att ha fått den sexsifriga summan i vintras av Swebbtv:s Mikael Willgert? Då var Katerina sååå tacksam så. Sedan, nån månad senare, är alltså Janouch till synes borta från kanalen, vad nu skälet är...

Hur töntig är inte nazipysslingen Nick?
Det är pinsamt hur han försöker leka journalist med sina infantila ”uppdrag”
Citera
2024-10-09, 21:48
Medlem
Fru.Cedergrens avatar
Citat:
Stake är vad man behöver!
Det säger Katerina Janouch idag i "Matti och Katti" på Swebbtv (och på Youtube via kontot "SwebbTV2"), efter typ 13 minuter i senaste avsnittet.

Försägning? Menar hon sexuellt eller är det bara rörande det politiska ämne hon diskuterade med Matikainen? Vad tror ni?

Vilken stake saknar hon med andra ord egentligen?
Citera
2024-12-08, 16:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
Det säger Katerina Janouch idag i "Matti och Katti" på Swebbtv (och på Youtube via kontot "SwebbTV2"), efter typ 13 minuter i senaste avsnittet.

Försägning? Menar hon sexuellt eller är det bara rörande det politiska ämne hon diskuterade med Matikainen? Vad tror ni?

Vilken stake saknar hon med andra ord egentligen?

Har inte en aning om vad hon egentligen saknar, men hon är en förbannat jobbig människa tycker jag. Kollade senaste Swebb TV då hon sitter med Mattikainen, Live 386, hon verkar helt överspänd. Gäll och jobbig röst och uppsyn som en gnällig tonåring. Så jävla oproffesionell som programledare att det blir löjligt bara...
Citera
2025-05-21, 03:13
Medlem
MrPerfect72s avatar
Katerinas sexualitet är jag personligen inte intresserad av alls, men tycker mig se en satanisk vilja till sexualisering och sexfixering av vårt samhälle hos henne.

Katerina Janouch är med på den berömda "listan" som läcktes genom Fritjof Persson.
Persson tror att folk å listan är en del av krigsmaktens "operativa kommunikationsförband".

Jag tror Persson kan ha rätt. Uppgift: Ta stafettpinnen från vanlig fulmedia, registrera dem, skapa konflikt mellan grupper, tysta känsligt för makthavarna. Arbeta enligt "hit men inte längre" (Here but no further David Icke).

Vissa här inne kallar henne "judinna", men tillåt mig betvivla detta!

Äkta judar bränner den satanistiska sionistflaggan, stödjer inte landstöld eller genocid på barn och obeväpnade kvinnor, eftersom stöld och mord är olagligt i judendomen enligt de Tio Judiska Budorden. https://sv.wikipedia.org/wiki/De_tio...n_i_judisk_tro

Enligt Jesus är alla som kallar sig "judar" inte judar alls. (Uppenbarelseboken 3:9). Katerina kan givetvis vara i maskopi med de trollkonton som kallar henne "judinna", eftersom de ljuger. I min mening finns det massvis med folk som kallar sig saker, men inte är det, t.ex. en "kristen" som stödjer okristligheten mot de palestinska barnen och de obeväpnade kvinnorna där som sannolikt är betydligt närmare släkt med Jesus än några andra folk i världen.

Alla som jobbar med Janouch och andra på "listan" blir givetvis misstänkta manipulatörer åt makten. Tänk om och tänk rätt!
Citera
2025-05-23, 02:09
Medlem
MrPerfect72s avatar
Det lär ju finnas charlataner
som girigt gillar bra bananer
och nån högmodig tjinona
ja en lättjefull ful hona
med stora bröst som riktigt kan det
i "operativa kommunikationsförbandet"
som medan barnen dör och svälter
frossar kuk så hjärnan smälter