Katerinas sexualitet är jag personligen inte intresserad av alls, men tycker mig se en satanisk vilja till sexualisering och sexfixering av vårt samhälle hos henne.
Katerina Janouch är med på den berömda "listan" som läcktes genom Fritjof Persson.
Persson tror att folk å listan är en del av krigsmaktens "operativa kommunikationsförband".
Jag tror Persson kan ha rätt. Uppgift: Ta stafettpinnen från vanlig fulmedia, registrera dem, skapa konflikt mellan grupper, tysta känsligt för makthavarna. Arbeta enligt "hit men inte längre" (Here but no further David Icke).
Vissa här inne kallar henne "judinna", men tillåt mig betvivla detta!
Äkta judar bränner den satanistiska sionistflaggan, stödjer inte landstöld eller genocid på barn och obeväpnade kvinnor, eftersom stöld och mord är olagligt i judendomen enligt de Tio Judiska Budorden.
https://sv.wikipedia.org/wiki/De_tio...n_i_judisk_tro
Enligt Jesus är alla som kallar sig "judar" inte judar alls. (Uppenbarelseboken 3:9). Katerina kan givetvis vara i maskopi med de trollkonton som kallar henne "judinna", eftersom de ljuger. I min mening finns det massvis med folk som kallar sig saker, men inte är det, t.ex. en "kristen" som stödjer okristligheten mot de palestinska barnen och de obeväpnade kvinnorna där som sannolikt är betydligt närmare släkt med Jesus än några andra folk i världen.
Alla som jobbar med Janouch och andra på "listan" blir givetvis misstänkta manipulatörer åt makten. Tänk om och tänk rätt!