Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-05, 19:46
Medlem
xcvs avatar
Jodde skvallra mer.

Vad vet du om hennes man ? Utknullad.. hur vet du det ? Hennes utseende kan man ju alltid diskutera, som om ditt, eller mitt.
I mina ögon, eller vittringar, ser hon fullt påsättningsbar ut.
Jodde är du pubertal eller inte... om nu Kåterina är som du påstår.. så man tackar. Kan du förmedla kontakten mellan oss ?
Citera
2008-07-05, 21:03
Medlem
Hon är sönder knullad enligt säkra källor, sup henne lite full så lägger hon upp benen direkt, hennes man tittar åt sidan....
Citera
2008-07-05, 21:06
Medlem
StigAllans avatar
Inget attraktivt påsättningsämne.
Men männen i en länk står ofattbart stolta och håller i eländet?
Citera
2008-07-05, 22:15
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon är sönder knullad

Äsch, hon är inte "sönder knullad". Hon är en frisk kvinna i sina bästa år som kanske är lite kåtare och mer flörtig än de flesta. Hennes böcker har jag inte tid att läsa. Jag vet inte om det är läge att lägga fram mer skvaller här, eftersom dessa ständiga judejägare redan har gjort entré. Det är inget större fel på den bruden. Inte alla rätt heller. Men vem får det - alla rätt?

P.S. Sluta jaga judar hela tiden, ta er lite fritid!

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-05, 22:20
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Hon är sönder knullad enligt säkra källor, sup henne lite full så lägger hon upp benen direkt, hennes man tittar åt sidan....
Knappast sönderknullad. Bara tokig i att knulla.

Ja vill veta mer om hennes orgier! Vad hänger sig hon åt mer än vanlig vaniljsex? Gillar hon att domiera el domineras, seså fram med det.
Citera
2008-07-05, 23:12
Medlem
xcvs avatar
Är hon kristen ?

Vilket jävla trams om hennes eventuella religion. En självständig kvinna, som vill ta för sig av livet, varför inte. En gång, för inte allt för länge sen, var kommunistbrudarna, vakna för fri sex. Sen blev det bara bögerier/ och flatism över det hela. Stå på Dig Katerina !
Citera
2008-07-05, 23:20
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
Tänk va. Nu sitter Kåterina fylleslirig och värmeböljeschöwettig på någon veranda ute i sommarsverige och bara väntar på att bli ivägsläpad in i ett buskage och fryntligt påsatt bakifrån så att milfceluliterna dallrar.

Och det grämer dig att du inte är där. Na-nanananah-na!

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-06, 18:59
Medlem
volvo 240s avatar
Kåterina
Citera
2008-07-06, 19:04
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Hon är snygg!
Nu tog du i!

Citat:
Jag delade bord med henne och drack en öl innan hon skulle signera sin orgasmbok på Arlanda.
Då förstår jag...
Citera
2008-07-06, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Nu tog du i!

Då förstår jag...

Ha, ha. Kanske, medelsnygg men ubersexig då. Är hon fortfarande ihop med alkisen som hon skriver om i Anhörig?
Citera
2008-07-06, 22:46
Medlem
Yazzos avatar
Katerina Janouch ingen utbildning inom sexologi eller motsvarande.

Malena Ivarsson däremot är Sveriges överlägset bäst utbildade sexolog.
Aftonbladets lilla Kines (Linn Heed) har inte heller hon någon formell utbildning som sexolog, trots att hon verkar vara "titelkåt" och hade bland en drös med titlar på aftonbladet även "leg sexolog", något som efter påstötningar tagits bort då detta inte stämmer.

Allt detta från en mycket god vän och tillika utbildad sexolog i Göteborg.
Citera
2008-07-06, 23:00
Medlem
swaavads avatar
Citat:
Sönderknullad ??? Är fittan trasig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in