2010-12-07, 19:19
Medlem
putteputte88s avatar
Därför att på den enda bilden jag hittade på mig själv som inte såg helt förjävlig ut höll jag i en ölburk. Valet stod mellan ingen bild, eller den bilden. Jag ville ha en bild så folk känner igen en vid ev. sökning efter mig, men samtidigt inte se helt åt helvete ut.
Citera
2010-12-08, 22:36
Medlem
stavas avatar
Jo, nog är det väl så att det fotograferas mer vid festande än annars, därav många roliga fylle-bilder...

Men dom tråkigaste är väl alla 3000-kronors svartvita studio-bilder med tjejer som ligger med huvudet på sned på en spegel...!?
Citera
2010-12-09, 00:30
Medlem
mindthegaps avatar
Har knappt märkt av detta fenomen alls så var tvungen att kolla igenom mina vänner, av lite fler än 300 var det fyra stycken som hade alkohol synlig på bilden, på två av bilderna såg man tydligt att det var en ölflaska på den andra två vet jag inte ens säkert att det var alkohol.

Vad gjorde då denna lilla studie för nytta?
Absolut ingen skulle jag tro.
Citera
2010-12-09, 01:07
Medlem
h0lles avatar
blev nyfiken och kollade igenom mina egna profilbilder jag haft. var inte alkohol i bild på en enda en av dom. är dock kraftigt berusad på dom flesta
Citera
2010-12-09, 12:39
Medlem
MajorMongos avatar
Även jag gjorde en liten ovetenskaplig undersökning. Av mina ungefär 350 vänner fanns det 11 stycken med någon slags alkohol på sin visningsbild, och då har jag vänner av varierande åldrar. Dock kan väl jag räknas in då jag faktiskt har haft en sån visningsbild
Citera
2010-12-09, 16:08
Medlem
Deawins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stava
Jo, nog är det väl så att det fotograferas mer vid festande än annars, därav många roliga fylle-bilder...

Men dom tråkigaste är väl alla 3000-kronors svartvita studio-bilder med tjejer som ligger med huvudet på sned på en spegel...!?

haha håller helt klart med , the studio profibilderna är så himla lustiga ^^
Citera
2010-12-11, 17:22
Medlem
beavertands avatar
Vad har jag att göra med?

För ett tag sen addade en mysko gubbe mig på facebook.
Han bodde långt bort från mig. Gubben i fråga är säkert 20 år äldre än mig och kommer från utlandet, känner inte han.
Mannen säger att han är rik och vill vara min vän, mysko.
Han sökte upp mig på eniro fick min adress och har nu skickat ett paket till mig innehållande en Iphone 4, i paket ska finnas en underskrift där det står att det är en gåva (förmodligen ett julkort eftersom han sa att det var en julklapp).
När han skrev detta till mig blev jag fan rädd , raderade han från facebook och förklarade att jag inte vill ha med han att göra och att jag kommer skicka tillbaka paketen.
Då svarade han att jag ska behålla paketen eftersom det inte är några pengar för han (han är ju rik hmm) eller ge paketen till någon nära vän, han sa också att han aldrig skulle glömma mig eftersom jag var hans 'vän'
Är seriöst rädd, vad fan har hänt!? Kan jag behålla paketen om den kommer utan några juridiska tvistar?

Tyckte inte tråden platsade under juridik men om någon vänlig mod vill flytta tråden så gör det
Citera
2010-12-11, 17:23
Medlem
larshenks avatar
Hur gammal är du?
Jag förmodar att du är en tjej och tycker detta låter jävligt skumt.

Länka gärna hans facebook!
Citera
2010-12-11, 17:25
Medlem
Speisewagens avatar
Ett osannolikt men kanske inte helt omöjligt scenario vore ju det att han har "buggat" telefonen osv.
Citera
2010-12-11, 17:26
Medlem
Skulle ju kunna vara en släkting eller något som du aldrig träffat som vill visa att han finns blablabla osv

Om du inte trollar och är fullt seriös borde du kolla upp honom vad han är för person kanske polisanmäla honom
Citera
2010-12-11, 17:26
Medlem
Smakarsprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beavertand
För ett tag sen addade en mysko gubbe mig på facebook.
Han bodde långt bort från mig. Gubben i fråga är säkert 20 år äldre än mig och kommer från utlandet, känner inte han.
Varför accepterade du hans ens om du inte kände han?
Du får skylla dig själv att du är ute efter att ha så många vänner så möjligt, nu har du lärt dig något till nästa gång någon du inte känner dig frågar om att bli vän på facebook.

Behåll Iphonen, be han om 1000pund.
Citera
2010-12-11, 17:28
Medlem
beavertands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampussjoblom
Skulle ju kunna vara en släkting eller något som du aldrig träffat som vill visa att han finns blablabla osv

Om du inte trollar och är fullt seriös borde du kolla upp honom vad han är för person kanske polisanmäla honom
Släkting är helt uteslutet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in