2024-08-12, 22:52
Varje gång tex Stockholm gör roliga saker på stan då lägger de ut detta på facebook och människor som inte har facebook missar detta. Företaget lägger ut bra 👍🏽 erbjudande på facebook och alla företag har inte nyhetsbrev, har man inte facebook då missar man också detta erbjudande.

Det är inte så lätt att sköta om ett facebook konto. Företag tänker inte på att läggs aktiviteter som affisch ute på stan, nyhetsbrev eller skapa en hemsida där företag lägger ut aktiviteter som någon som uppträder på konserten 🛜
Citera
2024-10-06, 14:31
Medlem
2n00b4Us avatar
Varför ser man så mycket skit-poster på Facebook, går inte att stänga av, kommer alltid tillbaka. Det går ju inte ens att gå in på sidan längre utan att man tvingas se en massa skräp-videos.
Citera
2024-12-18, 22:21
Medlem
Någon mer än jag som träffat på Fr*da Åk*ss*n i varenda grupp man blir medlem i?
H*n är överallt och göra nya inlägg HELA tiden och vill ha svar på en massa frågor. "Tips på hur man går ner i vikt?" "Tips på något att baka?" och så har h*n en massa regler som h*n vill man ska följa "Inga sötningsmedel" "Ingen saffran" osv. Vad h*n än får för svar så duger inget. "Jag kan inte gå på gym." "Jag bakade pepparkakor igår" "Jag tycker inte om saffran, se inlägget."
Jag håller på att bli tokig på mänskan men jag vill inte blocka denne för det är något väldigt underhållande samtidigt. Vet fler vem jag pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in