2010-09-18, 22:51
Medlem
saftad_burks avatar
Tagen som i tagen med våld eller tagen i sömnen?

Stackars tjej i vilket fall. Orka bli våldtagen av ett halvdussin E:ade ravepojkar...
Citera
2010-09-18, 22:58
Medlem
stilltons avatar
för det första kan man ju fundera på om det var frågan om gruppsex eller våldtäkt med tanke på vinklingen av artikeln. i artikeln låter det nästan som att bilderna i sig orsakade våldtäkten, och jag får känslan av att det faktiskt var precis så det var..
Citera
2010-09-18, 23:02
Medlem
fittleifs avatar
om du vill ha bilderna, kolla med tardsen på /b/
Citera
2010-09-19, 00:48
Medlem
Wolfhaarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Tagen som i tagen med våld eller tagen i sömnen?

Stackars tjej i vilket fall. Orka bli våldtagen av ett halvdussin E:ade ravepojkar...

Fan man får väl mer eller mindre skylla sig själv. Men det är faktiskt något som verkligen inte borde förekomma. Hon lär ju inte ha några traumatiska minnen av hela proceduren iaf.
Citera
2010-09-28, 12:23
Bannlyst
Facebook vänförfrågan är CP

Jag får vänförfrågningar ibland, och när jag accepterar så står det, Din vänförfrågan är skickad också sen accepterar ju folk sen och undrar vem jag är?? Jag fattar ingenting, tror ju att det är dom som skickar förfrågan till mig för det står så?? Är det fler som får såhär? Skitskumt.

Jag tror alltså helt enkelt att jag får en vänförfrågan och när jag ska acceptera så är det istället jag som skickar iväg en förfrågan...
Citera
2010-09-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLOW
Jag får vänförfrågningar ibland, och när jag accepterar så står det, Din vänförfrågan är skickad också sen accepterar ju folk sen och undrar vem jag är?? Jag fattar ingenting, tror ju att det är dom som skickar förfrågan till mig för det står så?? Är det fler som får såhär? Skitskumt.

Säker på att det inte är vänrekommendationer då?
Citera
2010-09-28, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDrugsDontWork
Säker på att det inte är vänrekommendationer då?

Du så kan det ju vara, visste inte äns det fanns sånt!
Citera
2010-09-28, 12:27
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag har själv råkat göra det misstaget. Så jag har lagt till massa vänner som jag inte ens känner
Citera
2010-09-28, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag har själv råkat göra det misstaget. Så jag har lagt till massa vänner som jag inte ens känner

Ja det är ju jävla skumt, men vem fan sitter o rekomenderar vänner till än ?? man ser ju inte vem som rekomenderat heller.
Citera
2010-09-28, 12:29
Medlem
Citat:

Jag tror alltså helt enkelt att jag får en vänförfrågan och när jag ska acceptera så är det istället jag som skickar iväg en förfrågan...
Den är nog rekomendation!
Citera
2010-09-28, 12:32
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Ja det är ju jävla skumt, men vem fan sitter o rekomenderar vänner till än ?? man ser ju inte vem som rekomenderat heller.

Ingen, tror jag? Brukar väl vara om man har gemensamma vänner och så.
Citera
2010-09-28, 12:33
Medlem
Dingbatss avatar
Citat:
Det är Facebook som automatiskt väljer ut vilka dina kompisar känner och utgår från att du kanske också känner dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in