Summa sumarum så tycker jag att många kommer med en rätt vettig förklaring. Man är uppklädd och lite finare än i vardagen och så kommer glaset med helt enkelt.
Kan inte påstå att många har en alkoholrelaterad bild ibland mina vänner just nu men folk byter ju bilder ganska ofta. Men under årens lopp har man sett det väldigt ofta! Jag är egentligen inte nedlåtande till det utan retas nog mest med dom som blir stötta.

Fast visst undrar man vad som är syftet då det är rätt vanligt. Jag skulle nog aldrig lägga ut en sådan bild själv. Varför vet jag inte. Kanske ser oseriöst ut?
Ni som frågar i vilken ålder jag rör mig i så är jag själv 35+ men har vänner i alla åldrar såklart.
Många ibland mina vänner har en visningsbild av sig i bar överkropp eller ifrån någon byggartävling. Det skulle nog många av er störa er på!

Men för en annan är det vardag och en livsstil. Så kom med påhopp om det nu! Det bjuder jag så gärna på.
Visningsbild på barn köper jag då det är det man älskar mest i hela världen och förmodligen är mest stolt över och vill visa upp. Why not?
Någon nämde "modell för en dag" foton och visst ser man det FÖR ofta och alla har ju samma stuk. Händerna på ett bord och hakan mot händerna och huvudet lite lutat.
Foton där man fotar sig själv i en spegel är väl rätt vanligt det också. Mest yngre tror jag va?
Finns nog flera foton som är vanliga...