2010-02-19, 23:59
Medlem
PimpsDelites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackapa
Jag får inte ut någon info alls.
Så fort jag ber honom om info byter han samtalsämne eller säger att han ska sluta skriva och droppar en kommentar som gör mig ännu mer nyfiken.

Jag ska tydligen veta vem han är, har enligt honom sett honom en gång men han ville inte avslöja sig själv ÄN.
Men tydligen har han sett mig ofta..

Du borde stämma träff med honom och trycka in pitten i tvåan på honom. Ni båda verkar vara väldigt nyfikna av varandra.
Citera
2010-02-20, 00:11
Medlem
Disco Moskvas avatar
Det här borde inte vara så svårt. Strukturera upp all information som den här personen redovisat om dig. Gå sedan igenom materialet punkt för punkt och skriv listor över vilka personer i din närhet som rimligtvis kan känna till detaljerna. Ganska snart bör du kunna tratta ner antalet "misstänkta", först i olika kretsar och sedan till enskilda personer. Slutligen kan du förhoppningsvis ringa in mindre än en handfull personer som troliga. Och då kommer du nog att känna på dig vem det är.

Lycka till.
Citera
2010-02-20, 00:36
Medlem
maitans avatar
Träffa han då? Och fråga vad hans mening med det hela är när ni träffas!
Citera
2010-02-20, 00:57
Bannlyst
Grejen är att det förmodligen kommer ta lite tid innan han kommer att outa sig själv.
Du måste därför ha tålamod och fortsätta vara väldigt artig och trevlig gentemot honom/henne.
Fortsätt bara vara positivt inställd till personen! Sen kan ni bestämma träff någonstans och då gäller det att du tar med dig grabbgänget och slår ner jäveln som har stalkat dig, ja om du vill alltså.
Man bör nog aldrig träffa en ''främling'' ensam i ute i skogen, men så dum tror jag du inte är heller.
Fortsätt bara spela spelet med honom/henne.

Lycka till!

Edit: Håll oss uppdaterade också!
Senast redigerad av Balltazzar 2010-02-20 kl. 01:18.
Citera
2010-02-20, 01:04
Medlem
Kamnes avatar
Vad är dessa saker som du inte själv vet?
Du behöver självklart inte outa saker om dig själv, utan mer, vad slags saker det är.
Citera
2010-02-20, 01:13
Medlem
3TTONs avatar
Är väl någon jävla loser som du inte höll upp dörren för, för 3-4 år sedan, liknande "Phone booth", fast ändå inte..
Citera
2010-02-20, 01:16
Medlem
Justlinks avatar
Verkat kuligt
som folket har sagt, stäm träff med honom men ta med dig någon så att du inte är själv och sådär!
Och om han säger kom själv till min timmer koja 6 mil ut i skogen kanske du ska börja oroa dig lite!
Följ gärna upp vad du får ut av honom här på forumet, verkar intresant!!
Citera
2010-02-20, 01:42
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Jag tycker du bör stämma träff med denna intressante herre...
Citera
2010-02-20, 01:52
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackapa
Jag får inte ut någon info alls.
Så fort jag ber honom om info byter han samtalsämne eller säger att han ska sluta skriva och droppar en kommentar som gör mig ännu mer nyfiken.
Jag ska tydligen veta vem han är, har enligt honom sett honom en gång men han ville inte avslöja sig själv ÄN.
Men tydligen har han sett mig ofta..

Det gör han förstås för att manipulera dig.

Jag gissar på en före detta partner eller möjligen en bekant som är hemligt kär i dig. Tänk på att när du svarar på hans meddelanden ger du honom "näring" att fortsätta. Han får ju din uppmärksamhet precis som han vill!

Å andra sidan förstår jag att du vill veta vem det är, men tänk i alla fall på att inte ge ut någon mer information om dig själv i dina svar. Kolla också dina sekretessinställningar på Facebook så att det inte läcker info den vägen.

Lite obehagligt sammanträffande att Facebookpersonen säger att han letat efter dig i två år och att du hade en tok efter dig för två somrar sedan... Ja, jag tror det finns en hög sannolikhet att det är han.
Citera
2010-02-20, 02:01
Medlem
Hemmabygges avatar
Tycker synd om dig, själv skulle jag blivit livrädd och låst in mig på rummet och murat för fönsterna

kanske vill han bara (som någon redan sagt tror jag) ha ett analt samlag? Dvs. ta den i 2an!
Citera
2010-02-20, 02:10
Medlem
Fenrers avatar
Glöm idioten, råkade ut för precis samma sak, en idiot som kände mig mycket väl, jag förnekade detta vänligt, men han gav sig inte. Men norrlandsbögarna har väl inget bättre för sig än att försöka utöka sitt revir på facebook.
Citera
2010-02-20, 02:35
Bannlyst
Hmm, stäm träff med honom och ta med dig polarna och banka skiten ur jäveln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in