2014-10-05, 18:27
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Ja, helt klart har ett eller fler av de PM du skickat blivit anmält för sitt innehåll. Varför ett extra konto att spela spel på? Osar katt här, jag tror du skulle använda detta konto till något som inte är okej. Bra att du är blockad.

Jag har skrivit PM till en vän där vi har pratat väder och vind.

För jag vill inte ha en massa aviseringar till mitt personliga konto, därför har jag ett annat för spel. Det är bara meddelandefunktionen som jag är blockerad ifrån och även att kunna kommentera status på vänner som jag har på min "spelprofil".
Citera
2014-12-05, 16:55
Medlem
Enok1Halvars avatar
Vän sedan nått år tillbaka,men sedan några månader tillbaka varken svarar,eller gillar nått av mina inlägg, vilket jag gör på hens!

dumtfjantigt eller bara till att ta bort
Hur gör ni?
Citera
2015-01-03, 16:42
Medlem
ArischManns avatar
Skit konstig grej hände idag, man kan få virus genom att enbart gå in på facebook? :S
http://imgur.com/ELeD2U8
Citera
2015-03-22, 21:34
Medlem
miikoss avatar

OT raderat.

Support/hjälp skriv här:

(FB) Den officiella tråden för Facebook för support / frågor / annat tips

/mod
Senast redigerad av miikos 2015-04-08 kl. 22:37.
Citera
2015-04-07, 17:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Någon annan än jag som är less på distanslösa människor som inte vill förknippas med oss
när vi taggar dom i våra textinlägg bara för att det är lite otydligt varför vi drar in dom trots att det är harmlöst, alla har dom samma argument när man frågar dom varför dom avtaggade sig själv...att dom vill ha kontroll (dvs rätt personer enligt dom får göra vad fan dom vill? )
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-04-07 kl. 18:06.
Citera
2015-04-14, 15:32
Bannlyst
Hej!
Detta kanske har varit uppe tidigare men hittade inget om det.
Jag misstänker att facebook märker när man skickar sms till personer.
Senast redigerad av robertaschberg53 2015-04-14 kl. 16:07.
Citera
2015-06-03, 17:13
Medlem
Ska på en kurs om marknadsföring inom Facebook.

Tankar?
Förslag?
Frågor?

Vad ska jag pressa med för frågor, anteckna,förbereda?

Mvh
Citera
2015-06-21, 00:00
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Ta bort syster på facebook?
Ja kan må tyckas magstarkt, men finns en del små förklaringar,, inga av mina inlägg gillas
men hennes ska gillas ,annars telefonsamtal några timmar efter?
har helt fel verklighetsuppfattning med det mesta ,mm
men ja jag väljer naturligtvis själv, men är det magstark att ta bort som vän?
Citera
2015-07-08, 12:01
Medlem
Citat:
Facebooks femte datacenter hamnar i Texas

Citat:
Anläggningen kommer att kosta motsvarande cirka 4,3 miljarder kronor att bygga. Facebooks övriga fyra anläggningar finns i Oregon, Iowa, North Carolina och Sverige.

http://www.aftonbladet.se/partnerstudio/digitalalivet/947d690d-cdf8-426f-94fc-a58876a21c4f@omni
Citera
2015-07-27, 11:36
Medlem
Citat:
Nu kan du vara "hen" på Facebook

Citat:
Fram till nu har det bara funnits två alternativ för de svenska användarna på världens största nätcommunity, man eller kvinna. Men många har efterfrågat fler alternativ och i bland annat USA och England finns redan möjligheten att välja ”anpassad”.

Citat:
Resultatet är en lista på över 70 olika sätt att beskriva sin könsidentitet på och man kan dessutom kombinera upp till tio av dessa på det sätt man önskar. För den som vill går det också att välja ett helt eget.

http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2015/07/27/nu-kan-du-vara-hen-pa-facebook/
Citera
2015-08-08, 17:17
Bannlyst
Jag har fått en massa friend-request (ca 30), men de andra gångerna jag fått så många friend-requests så stängdes mitt konto av och för att låsa upp det var jag tvungen att gå igenom ett skumt test där jag får en massa bilder och namn på mina sk facebook vänner att välja på, och jag måste välja rätt namn till rätt bild. Det är riktigt störigt och svårt och tar lång tid. Hur gör man för att slippa detta?
Citera
2015-08-17, 23:38
Medlem
BoKKaBruns avatar
Fick en fråga av en kompis idag om jag visste något angående Facebook, hans svärfar har gått bort och efter det så har även hans Facebook konto raderats bort, UTAN att någon respektive gjort det, skulle det verkligen kunna stämma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in