2010-05-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessilay
Jag kan ju iofs bara svara för mig själv och jag är en av de som har MASSOR av vänner på Facebook och anledningen till att _jag_ har det är för att jag spelar några av spelen, bl a Farmville och Mafia wars, och för att man ska komma någonvart i de spelen så behöver man massor av vänner eftersom de till stor del går ut på att man skickar saker till varandra och hjälper varandra.

Det finns grupper man kan ansluta sig till som enbart har till syfte att utöka sitt vänantal.

Tycker man att det är obehagligt att ha många okända på sin vänlista så går det ju att ha olika inställningar för olika grupper inom ens egen vänlista.

Tack Sessilay...det är i alla fall en förklaring. Men det gäller inte för mig.
Best.
Citera
2010-05-24, 22:48
Medlem
Sessilays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigSwig
Tack Sessilay...det är i alla fall en förklaring. Men det gäller inte för mig.
Best.

Många av mina "vänner" har samma vänner som jag av samma anledning så jag tror att det är ganska så vanligt.
Citera
2010-05-24, 22:55
Medlem
Shit89breaks avatar
Jag fyllde år förra helgen och på mina gratulationer så svarade jag personligt på var och en
T.ex tack "namn" hur är det med dig? funkar perfekt.

grattis förresten
Citera
2010-05-24, 23:15
Medlem
hahehihos avatar
Jag snittar runt 5st randoms/vecka.
Oftast någon som jag inte har några gemensamma vänner med, eller ibland (oftast) inte ens bor i samma land som..
Citera
2010-05-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahehiho
Jag snittar runt 5st randoms/vecka.
Oftast någon som jag inte har några gemensamma vänner med, eller ibland (oftast) inte ens bor i samma land som..

Samma här...totalt okända människor för mig.

För mig är det väldigt svårt att förstå hur dom överhuvudtaget hittar mig.

Best.
Citera
2010-05-24, 23:54
Medlem
Amagadwats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigSwig
Samma här...totalt okända människor för mig.

För mig är det väldigt svårt att förstå hur dom överhuvudtaget hittar mig.

Best.

Någon kanske har lagt till din email på Big-Email-List-Copy-And-Add ?
Citera
2010-05-25, 07:29
Medlem
Byxfuckers avatar
Jag tackade bara på olika språk, tog bara "tack så mycket [namn]" i google translate. Såg ganska kul ut när allt var skrivet.
Citera
2010-05-25, 11:20
Medlem
Det är av just den här anledningen jag tar bort min facebook några dagar innan jag fyller år, får inte en enda gratulation.
Citera
2010-05-25, 11:22
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
"Gratulationer undanbedes vänligt men bestämt - jag vill hellre visa mina framgångar på Mafia Wars på min wall".

haha den där va så jävla bra faktiskt
Citera
2010-05-25, 11:57
Avslutad
Startade en fejk-personlighet på facebook för lite sedan av ett syfte som jag inte tänker nämna här. Helt plötsligt fick jag en massa vänförfrågningar från finnar och engelsmän, som i sin tur tipsade mig om att bli vän med deras vänner. Fattade ingenting.
Citera
2010-05-25, 12:07
Bannlyst
Är man så opersonlig så man gratulerar någon på facebook så tror jag inte man förväntar mig något svar

De jag gratulerar är iaf sådana som man inte har en aning om att de fyller år men blir tipsad om när man loggar in
Citera
2010-05-25, 12:13
Medlem
swebarbs avatar
är inte det facebook tramset är till för, ha så många låtsas vänner som möjligt? i princip varenda som är där håller på så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in