2009-10-29, 21:03
Medlem
FINTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
Har man inte gjort det tidigare?

ehm, va?

Är det nya eller gamla på min skärmdump? :S

Förut så såg man när folk blev vän med varandra och liknande. Sedan tog de bort det för att ersätta det med en annan massa skit. Nu har de återinfört det igen.

Och du har nya Facebook på din skärmdump...
Citera
2009-10-29, 21:54
Medlem
brianmolkos avatar
Jag har en liten fråga, min stil när jag skrivit till folk har ändrats alltså fonten. Den man ser just vad man skrivit, och den är annorlunda i förhållande till fonten i historiken om vad man skrivit till varandra innan. Ska det vara så ?

Jag tyckte det uppkom helt plötsligt efter ha klistrat in text från wordpad .. Efteråt blir all text så, för att bli vanlig Facebook stil efter ha gått tillbaka och sen kolla i historiken ..

Är det kanske en ändring Facebook har gjort ?

Ja jag har rensat cookies 2 gånger men hjälpte ej ..

Det där Facebook har ju inte ens support utan hjälp får man skriva ca 25 bokstäver för att beskriva sitt problem ..

15 miljarder och ingen support .. eller kontakt ..
Citera
2009-10-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag har en liten fråga, min stil när jag skrivit till folk har ändrats alltså fonten. Den man ser just vad man skrivit, och den är annorlunda i förhållande till fonten i historiken om vad man skrivit till varandra innan. Ska det vara så ?

Jag tyckte det uppkom helt plötsligt efter ha klistrat in text från wordpad .. Efteråt blir all text så, för att bli vanlig Facebook stil efter ha gått tillbaka och sen kolla i historiken ..

Är det kanske en ändring Facebook har gjort ?

Ja jag har rensat cookies 2 gånger men hjälpte ej ..

Det där Facebook har ju inte ens support utan hjälp får man skriva ca 25 bokstäver för att beskriva sitt problem ..

15 miljarder och ingen support .. eller kontakt ..

Det blir så på det senaste du skrivit.

Men är det så jobbigt att du måste skriva till supporten?

Herregud.
Citera
2009-10-29, 22:26
Medlem
ensiferums avatar
Nya/gamla... Det är ett clustrofuck vilket fall. Kan verkligen inte alls ladda upp en JPEG bild på 60kb, ibland kan man inte uppdatera statusen och klickar man på vissa saker landar man någon helt annan stans.

Ser inte poängen med att expandera och hålla på när det inte fungerar från början Eller ja, de började fucka ur när nya kom, men det är tillgängligt på 70 språk, men inte fan hjälper det mig
Citera
2009-10-29, 22:47
Medlem
Foqnaxs avatar
Har inga problem med nya versionen. Stör mig lite på att det just ska vara nya versioner precis hela tiden. Så fort man vant sig vid en version så kommer det en ny.
Citera
2009-10-30, 02:30
Medlem
Tycker det är helt kasst det nya. Har ni läst på Aftonbladet om pojken som badade i choklad? Ett mycket intresseväckande ämne. Men som sagt så är det befängt.
Citera
2009-10-30, 14:04
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _blackened_
Det blir så på det senaste du skrivit.

Men är det så jobbigt att du måste skriva till supporten?

Herregud.

så det är i Facebook som har gjort så det blir så ?
ditt svar är lite kryptiskt
ursäkta mig att jag vill att en sida ska visas korrekt ..
Citera
2009-11-02, 20:32
Medlem
Mr.Psychos avatar
Någon som finner ett intresse i att få hjälp med att få tillbaka den "gamla" facebook-looken?
Citera
2009-12-06, 22:22
Medlem
Dölja admin/skapare @ Facebook grupp

Går det?
Citera
2009-12-06, 22:26
Medlem
Om jag lämnar posten så står jag väl fortfarande som skapare, eller? Går det att radera grupper då?
Citera
2009-12-06, 22:46
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Om jag lämnar posten så står jag väl fortfarande som skapare, eller? Går det att radera grupper då?
Lämnar du posten kommer du inte stå som skapare, men jag tror du kan gå in i gruppen och bli admin igen, trots att Facebook ändrat lite på det där. Vet faktiskt inte hur det är med att radera grupper, varför ska du göra det?

Byt namn på gruppjäveln och lämna posten, sen finns inga spår efter dig
Citera
2010-01-06, 13:58
Moderator
Humbugs avatar
Statusuppdateringar på Facebook

Helt plötslig börjar alla på Facebook skriva färger i sina loggar, och jag fattar ingenting. Det känns som om jag blivit utesluten ur nån hemlig klubb som jag nog egentligen inte vill vara en del av.
De skriver ingen beskrivning. Bara "Svart", eller nåt liknande.
Vad har jag egentligen missat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in