Tror du inte att det är nån polare till dig som bara driver med dig?
Nej, inte det är inte alls den typen av information många av mina kompisar besitter.
Klart, det kan vara någon som vill jävlas. Men isåf har de gjort det väldigt bra..
Har blockat honom nu. Ska jag unblocka och trolla skiten ur honom?
Jag är förövrigt han med svartmålad ruta..
Haha, är han dum nog och tror på de där med whatsmyip så kanske du slipper honom nu...
Men försök träffa honom ist det hade jag gjort och bankat skiten ur han!
Ja, men vad fan vill han av dig då??
Ställ ett ultimatum då, antingen får han outa sig själv eller så slutar du att skriva med honom.
Jag har redan blockat honom på facebook.
Funderar på att ta bort blocken och sitta och skoja med honom. Allt fick en rolig vändning när han erkände att han var bög.
Jag har redan blockat honom på facebook.
Funderar på att ta bort blocken och sitta och skoja med honom. Allt fick en rolig vändning när han erkände att han var bög.
Ahaja, jag trodde först det var du som var bögen och att han vill hota dig ungefär.
Nej, han visade sig vara bög och har tydligen tyckt om mig i två år.
Något skoj borde jag hitta på?
Säg att han får knulla dig för en 500-lapp och bestäm en plats. Sen slår du helt enkelt ner honom och tar med dig cashen.
Win-win-situation tror jag man kallar det.
Säg att han får knulla dig för en 500-lapp och bestäm en plats. Sen slår du helt enkelt ner honom och tar med dig cashen.
Win-win-situation tror jag man kallar det.
Med tanke på att han har mycket info om mig är det inte svårt för honom att sätta dig mig.