2009-11-06, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Tror faktiskt det ligger något i detta. Zinat hade en karriär som pekade spikrakt uppåt när hon blev ihop med Di Leva. Med tanke på att hon inte var så känd och blev tillsammans med en av sveriges mest berömda artister så är det konstigt att det har varit så tyst om henne. Hon borde ju ha blivit ännu mer känd när de var tillsammans och figurerat mer i media men det är snarare tvärtom. Kanske för att någon var sjukligt svartsjuk..

Det kanske stämmer.
Citera
2009-11-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Ursäkta. Men nu kommer du att idiotförklaras av hundratals användare på detta forum så jag avstår av ren barmhärtighet...

Var inte så enkelspårig. Bara för att man inte är så känd så betyder det ju inte att man inte kan ha en karriär som är tydligt uppåtgående. Att exempelvis medverka i "På spåret" som Zinat gjorde är väl ett tecken på att man faktiskt börjar bli rätt "stor"? Konstigt att man bara förvinner då liksom. Särskilt i samband med att man skaffar sig ett high profile förhållande.
Citera
2009-11-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Rykten kommer och rykten går, rykten som däremot hänger kvar år efter år.....

Di Leva är våldsamt svartsjuk och drar sig inte för att bryta ned kvinnor psykiskt och fysiskt. "– Många i min omgivning vet hur jag har haft det de senaste åren. Han har försökt att radera min självkänsla och han har nästan lyckats. Men nu får det vara nog, säger hon till Expressen.
Hon berättar också att hon varit tvungen att ställa in massor av jobb på grund av Thomas Di Levas svartsjuka. Hon har nu lämnat honom och ska satsa på sitt arbete igen."

Det stämmer det du säger så dina källor är det garanterat inget fel på.
Jag känner inte di Leva personligen men känner folk som haft bra insyn tidigare i di Levas handel och vandel.

Sen tycker jag att en kvinna som involverar sig med ett sånt här kosmiskt stolpskott får nog lite skylla sig själv.
Citera
2009-11-06, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
...och där kom den där gamla godingen.
Särbehandling tycker jag lika illa om som du, men i det här fallet vet jag för hundrade gången vilket as Di Leva är och vad han gjort.De la ju ner målet, är det särbehandling?

Nu orkar jag inte med er, lustigt att ni engagerar er så pass mycket i något ni inte vet någonting om, återigen. Båda ni nör nog dra ner till Thailand och hämta upp en fru som passar er bättre än våra svenska kvinnor.

De la ner åtalet för att bevis inte fanns helt enkelt.
Citera
2009-11-06, 13:21
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
De la ner åtalet för att bevis inte fanns helt enkelt.

Eller för att åklagaren tyckte att det kunde föra med sig vissa moraliska problem att få en man dömd som fått en kniv dragen mot sig...
Citera
2009-11-06, 13:23
Medlem
Raouls avatar
Där sprack Shine_

I min uppfattning har Shine fört ett resonemang om Di Levas tvivelaktiga person som skulle kunna funka, trots det idiotiska spelet av "kvinnohatskortet" nyss. Om anledningen till DL:s tvivelaktighet är att han är ett "ärkesvin", pysslar med "psykisk misshandel" och/eller "fysisk misshandel", är abnormt svartsjuk eller om det handlar om den stora mängd människor som ogillar hans person pga att han inte "lever upp" till imagen eller mediebilden av artisten har jag ingen aning om.
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Det där är skitsnack. Lägg där till att du vet att A är våldbenägen och att incidenter hänt mängder med gånger tidigare. Inte fan skulle du inte dömma den personer. Nu försöker du bara plocka poäng.
Här hade du haft chansen att försöka ta dig ur din egen bubbla och lära dig något av och om en annan människa, istället spelar du inskränkt-kortet - du tror helt enkelt inte på att det finns människor som är intresserade av att höra båda sidor av saken innan de gör en egen bedömning. Dagens nyhet för dig blir då att det finns det visst, bara inte speciellt många - och i de kretsar du rör dig i verkar det inte finnas några alls.
Citera
2009-11-06, 13:26
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Det stämmer det du säger så dina källor är det garanterat inget fel på.

Det är sällan det!

Men det finns alltid folk som tvivlar när deras världsbild för en stund rämnar.
Citera
2009-11-06, 13:27
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
I min uppfattning har Shine fört ett resonemang om Di Levas tvivelaktiga person som skulle kunna funka, trots det idiotiska spelet av "kvinnohatskortet" nyss. Om anledningen till DL:s tvivelaktighet är att han är ett "ärkesvin", pysslar med "psykisk misshandel" och/eller "fysisk misshandel", är abnormt svartsjuk eller om det handlar om den stora mängd människor som ogillar hans person pga att han inte "lever upp" till imagen eller mediebilden av artisten har jag ingen aning om.

Här hade du haft chansen att försöka ta dig ur din egen bubbla och lära dig något av och om en annan människa, istället spelar du inskränkt-kortet - du tror helt enkelt inte på att det finns människor som är intresserade av att höra båda sidor av saken innan de gör en egen bedömning. Dagens nyhet för dig blir då att det finns det visst, bara inte speciellt många - och i de kretsar du rör dig i verkar det inte finnas några alls.

Bra analys. Man behöver lirka lite med sådana som Shine så krackelerar det. Jag kan inte fatta vad det skulle vara för problem med mitt förslag till agerande - att hålla huvudet kallt. Det är ganska många människor som gör just så - tack gode Gud...
Citera
2009-11-06, 13:30
Medlem
http://www.pitea-tidningen.se/kultur...icleId=3829223

ok...
Citera
2009-11-06, 13:33
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saintlars
http://www.pitea-tidningen.se/kultur...icleId=3829223

ok...

Bravo! Fantastiskt roligt.
Citera
2009-11-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det är sällan det!

Men det finns alltid folk som tvivlar när deras världsbild för en stund rämnar.

De flesta tvivlar på människor som säger att de hört sanningen på krogen.
Citera
2009-11-06, 13:38
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
De flesta tvivlar på människor som säger att de hört sanningen på krogen.

Jasså? Vad har jag hört på krogen om jag får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in