2009-11-28, 17:51
Medlem
L0darens avatar
Han är på SVT1 och talar om kärlek nu..

avd Tough Love.
Citera
2009-11-28, 17:54
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

avd Tough Love.

URK! Han verkar läskigare än tidigare *ryser*.
Det känns mystiskt att han ska stå där och precis som Jesus predika om kärleken.
Detta var banne mig en rysare.....
Citera
2009-11-28, 18:00
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

avd Tough Love.
Kärlek börjar alltid med bråk vet du väl
Citera
2009-11-28, 18:41
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurokrash
Herregud, det där låter som en flashback från mitt förhållande med en borderlinetjej, sådär beter sig såna störda kvinnor!

Även dileva kan väl råka ut för borderlinetjejer? Såna tjejer dras ju till män med utstrålning, som dom kan vara parasiter på och försöka bryta ner bit för bit.

[..] och det är inte lätt att veta vad som är sant för omgivningen då dessa tjejer är mästare på lögner och manipulation. Falska polisanmälningar om våldtäkter och misshandel hör till vardagen för dom som lever med en borderlinetjej.

Sant. Mycket tyder ju på att tjejen i det aktuella fallet är ett hysteriskt psykfall.
Citera
2009-11-28, 21:59
Medlem
Märkligt vad Thomas varit osynlig i media och överallt annars den senaste tiden... Hur ska han nu förklara sina senaste klavertramp med sin kosmiska kärlek? Ska bli mycket intressant att höra.
Citera
2009-11-28, 22:27
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Märkligt vad Thomas varit osynlig i media och överallt annars den senaste tiden... Hur ska han nu förklara sina senaste klavertramp med sin kosmiska kärlek? Ska bli mycket intressant att höra.
Enda osynliga var väl inläggen före ditt.
Citera
2009-11-29, 08:07
Bannlyst
Typiskt för misshandlande män är

att de ofta har en snygg fasad utåt och deras kvinnor får hjälpa till att bibehålla den. Det ingår i kontrollen och kvinnors hopp om kärlek och att dölja den skam de känner.
Rykten har länge florerat om att Di Leva inte är snäll mot sina kvinnor och fastän man inte ska lyssna på lösryckta påståenden så när det förekommit allt för länge och med olika drabbade kvinnor så vill jag nog påstå att det inte är någon rök utan eld.

Jag hoppas att hon vågar kliva ur garderoben och anmäla honom fullt ut.
Citera
2009-11-29, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Enda osynliga var väl inläggen före ditt.
Nu hänger jag inte alls med här, var inläggen före mitt osynliga...?
Citera
2009-12-02, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Sant. Mycket tyder ju på att tjejen i det aktuella fallet är ett hysteriskt psykfall.

"Mycket tyder på"? Vad det mycket skulle vara vet jag inte men jag känner personen ifråga och vet hur detta har utvecklats från början till slut.

Thomas di Leva är en mycket sjuk person kan jag bara säga. Mycket mycket sjuk.
Citera
2009-12-02, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locust
Råkade av en slump få höra från relativt insatta källor att denne, till ytan, snälla och mesiga man slår sin hustru.

Är det något som kan bekräftas? Skulle vara roligt att höra mer om detta då det kom som något av en chock för mig

Jag kan som en av hans senaste offers närmsta vänner bekräfta att det stämmer. En mycket sjuk person är han.
Citera
2009-12-02, 07:04
Medlem
Hundbitens avatar
leva

Han är en patetisk typ iaf denne di leva.....hela hans grej är väl att vara den
han låtsas vara, för sjunga kan han ju absolut inte.. min hund ylar vackare.
Citera
2009-12-02, 09:27
Medlem
vonDys avatar
Har bara skummat igenom trådarna om Di Leva, så kanske har det redan skrivits om men - vad gör han nu då? Håller låg profil och väntar på att "den lilla incidenten" ska falla i glömska? Kommer han att sätta på sig kaftanen och dra ut på kosmisk kärleksturné sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in