2011-03-07, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hoppas han får en dotter då kan hon heta Nova så heter barnen ihop Cosmonova

Skulle inte förvåna mig om så blir fallet!
Citera
2011-03-10, 12:18
Medlem
Har bekanta från Gävle, han har altid varit annorlunda och blivit mobbad ett tag i alla fall,jagad när han gick ut, enligt säkra källor. Han tar väl igen det nu.Karln är vrickad.
Så var han ihop eller gift vet jag inte om de var, med en ung tjej från Lindesberg.
Hon tog livet av sig(
Han kan knäcka människor enligt såna som har haft med han att göra.

han har en falsk image.
Citera
2011-03-10, 12:45
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadvetman
Har bekanta från Gävle, han har altid varit annorlunda och blivit mobbad ett tag i alla fall,jagad när han gick ut, enligt säkra källor. Han tar väl igen det nu.Karln är vrickad.
Så var han ihop eller gift vet jag inte om de var, med en ung tjej från Lindesberg.
Hon tog livet av sig(

han har en falsk image.

Han spöade väl sin tjej också, tror hon hette Zinta eller nåt.
Citera
2011-03-10, 16:18
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadvetman
Hon tog livet av sig(

han har en falsk image.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Han spöade väl sin tjej också, tror hon hette Zinta eller nåt.

Läs tråden så vet ni vad nytt ni kan tillföra den.
Citera
2011-03-22, 20:41
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztutz
Di Leva slår sina kvinnor. Punkt. Jag känner en god vän till hans förra fru.

Majoriteten av inläggen handlar om Di Levas benägenhet att puckla på sina kärringar, men i vanliga media verkar det vara tyst om den saken.
Han är väl katolik på mödernet iaf och med italiensk mor samt svensk far, så frågan är vem som lärt honom hur flickor ska tagas - Morsan ?
Citera
2011-04-29, 20:09
Medlem
Många "perfekta" människor det finns i den här tråden.
Citera
2011-04-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Många "perfekta" människor det finns i den här tråden.

Att puckla på brudar är knappast att inte vara perfekt, det är att vara ett svin. Syftar nu inte på Di Leva personligen utan mer generellt.
Citera
2011-05-02, 15:51
Medlem
wiibacks avatar
Snart kommer sanningen om kvinnomisshandlaren fram. Det kommer att bli ett rackarns liv.
Citera
2011-05-17, 18:02
Medlem
Guy Incognitos avatar
Hur gick det med detta, lades utredningen ner?
Citera
2011-06-27, 20:14
Bannlyst
Jag såg di leva i helgen.

Han klev in i en prius med reg nummer GAH440 -> leasingbil, aktiebolaget "spaceflower" i nyköping

Jag såg honom i Älta med hans son. Han hade slitna blåjeans och svart Harley Davidson t-shirt.
Citera
2011-06-27, 20:21
Medlem
Superstefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Jag såg di leva i helgen.

Han klev in i en prius med reg nummer GAH440 -> leasingbil, aktiebolaget "spaceflower" i nyköping

Jag såg honom i Älta med hans son. Han hade slitna blåjeans och svart Harley Davidson t-shirt.
Såg honom också i Älta, på Konsum, förra veckan. Lite mysko tycker jag, med tanke på att han flyttade norrut, och i samma veva sålde sin villa i Älta...

Visserligen är det ingen hemlighet att han gärna fyller vattendunkar i källan vid Tenntorp, men att åka och handla på Konsum känns mer ologiskt om han nu ändå inte bor där längre.

För övrigt ägde han åtminstone till för ett år sedan en beige Volvo, tror det var en 840.
Citera
2011-06-27, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superstefan
Såg honom också i Älta, på Konsum, förra veckan. Lite mysko tycker jag, med tanke på att han flyttade norrut, och i samma veva sålde sin villa i Älta...

Visserligen är det ingen hemlighet att han gärna fyller vattendunkar i källan vid Tenntorp, men att åka och handla på Konsum känns mer ologiskt om han nu ändå inte bor där längre.

För övrigt ägde han åtminstone till för ett år sedan en beige Volvo, tror det var en 840.

jaha så han har bott där?

Det var på statoil jag såg honom. De hyrde nån film och frågade expediten om det fanns ved att köpa. Tänkte att han hade nått sommarhus där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in