2009-11-06, 13:43
Medlem
jojjemas avatar
Här kan ni följa

Vad Zinat skriver om Thomas på Facebook!
http://classe-kinzakenza.blogspot.co...e-ni-lasa.html
Citera
2009-11-06, 13:50
Medlem
styrlunds avatar
...

Haha, nu har en den här tråden skevat totalt. Nu sitter ju bara xallo och några till och mäter kukar.
Citera
2009-11-06, 13:53
Medlem
Tvåhörnings avatar
För en väldig massa år sedan (nåja) i slutet på 90-talet hade jag en tjejkompis som jag träffade ibland. Hon hade i sin tur en kompis på annat håll som hade varit tillsammans med Di Leva.

Alls inga smaskiga detaljer om orgier eller slagsmål, han var enligt utsago ganska trist. Ville mest sitta hemma och kolla på videoband, var inte så sugen på att leva upp till sin rymdblommakärleks-image.

Kompisars kompisars skall man kanske inte lyssna så noga på men eftersom "skvallret" inte kändes så överdrivet hade jag väl litat på det under årens gång. Att han sen skulle ta steget och lappa till någon vette tusan om jag hade trott för 12-13 år sedan.
Citera
2009-11-06, 13:56
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Vad Zinat skriver om Thomas på Facebook!
http://classe-kinzakenza.blogspot.co...e-ni-lasa.html

Som jag misstänkte. Hon känner sig väldigt kränkt av brevet Tompa skrev.

"Ett hån mot deras kärlek". Tja, så kan man ju se det. Eller också kan man se det som att en snubbe försöker mota pöbeln på nätet...
Citera
2009-11-06, 13:59
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito

"Ett hån mot deras kärlek". Tja, så kan man ju se det. Eller också kan man se det som att en snubbe försöker mota pöbeln på nätet...

När jag läser dina inlägg här ute kommer jag och tänka på ett citat från filmen "den sista scouten" med Bruce Willis.
"I wanna meet the women who fucked you up"
Citera
2009-11-06, 14:01
Medlem
halleluyeahs avatar
Ni som får stånd av att slakta heliga kor - detta med DiLeva och våld är ju en löjlig baggis (och dessutom pinsamt osann)...betänk att Astrid Lindgren var pedofil som bl.a. gillade att piska barnen med läderpiska samtidigt som hon själv onanerade. Det är ju känt sedan länge. Min syrras killes syrra jobbade hemma hos AL på 80-talet och såg ett och annat. Sådeså. Polizei och SossePK visste allt men la locket på - en del av dom hade runkklubbar där vittnen berättade om övergreppen och polizei och SossePK satt bakom halvgenomskinliga speglar och runkade. Det är ju också känt sedan länge.
Senast redigerad av halleluyeah 2009-11-06 kl. 14:03.
Citera
2009-11-06, 14:03
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halleluyeah
Ni som får stånd av att slakta heliga kor - detta med DiLeva och våld är ju en löjlig baggis...betänk att Astrid Lindgren var pedofil som bl.a. gillade att piska barnen med läderpiska samtidigt som hon själv onanerade. Det är ju känt sedan länge. Min syrras killes syrra jobbade hemma hos AL på 80-talet och såg ett och annat. Sådeså. Polizei och SossePK visste allt men la locket på - en del av dom hade runkklubbar där vittnen berättade om övergreppen och polizei och SossePK satt bakom halvgenomskinliga speglar och runkade. Det är ju också känt sedan länge.
Att Astrid var nazist och utövande pedofil vet alla som är ute och rör sig i svängen.
Allmänt känt.
Citera
2009-11-06, 14:12
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
När jag läser dina inlägg här ute kommer jag och tänka på ett citat från filmen "den sista scouten" med Bruce Willis.
"I wanna meet the women who fucked you up"

Vad jag hört - ryktesvägen - så gillar du i själva verket mina inlägg...
Citera
2009-11-06, 14:14
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Att Astrid var nazist och utövande pedofil vet alla som är ute och rör sig i svängen.
Allmänt känt.

Kladd-Astrid

Men kan vi inte utgå från att Di Leva är den psykiskt sjuka kjolmupp som han är och sen debattera utifrån det, det underlättar litet grann.

Undrar om Thomas karriär är sabbad nu?
Ingen rök utan eld tänker många(i Thomas fall är det helt sant, han är en psykisk och numera fysisk misshandlare som predikar kärlek för att sen gå hem och ge sig på flickvännen för tillfället, vilket ledde till att en av hans flickvänner begick självmord).

Thomas har även en sekt maskerad som fanclub där man får epitetet "rymdblomma". Någon som klarat sig ur denna sekt som kan beskriva det förtryck och den förnedring som pågår där?
Citera
2009-11-06, 14:20
Medlem
Haha..extra kul är det när en fake-jesus som Di Leva ängnar sig ät damboxning för att hålla gubbköttet i trim!
Citera
2009-11-06, 14:26
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito

Var finns det där "brevet"? Hon länkar till dilevas site när hon nämner det men där ser jag inget brev heller.. Har sökt i tråden men inte hittat någon länk här heller. Eller är det borttaget? Har någon det sparat i så fall?

Edit, hittade nån som skrivit om det på gästboken:
Citat:
Öppet brev till media från Thomas Di Leva Då jag i media idag har anklagats
för att natten till igår ha misshandlat min flickvän känner jag att jag är
tvungen att bemöta dessa lögner å det starkaste. Jag har inte rört eller ens
krökt ett hår på min flickvän.

Jag tar bestämt avstånd från våld i alla situationer. Det är mycket riktigt att det har varit en jobbig natt med bråk och svartsjuka från hennes sida. Hon var i ett förtvivlat tillstånd och påstod att jag hade varit otrogen i min studio. Hennes ilska och temperament stegrades så till den milda grad att hon tog en kniv i köket och hotade att skära sig och skar sönder sin klänning.

Jag blev förstås rädd och försökte få henne att sluta. Hon stod kvar med kniven i handen och jag sa att nu går jag iväg om du inte slutar. Då sa hon att hon skulle ringa polisen och säga att jag hotat och misshandlat henne. Jag gick ändå, varpå hon följde efter och skrek " nu ringer jag polisen " .

Jag gick undan en stund. Gick in igen, då satt hon upprörd och sa i telefon till polisen att de måste komma för att jag har hotat henne. Efter ett tag kom polisen. De hörde oss i olika rum. Min flickvän berättade till slut sanningen. Och sa att hon hittat på allt i ren desperation.

Jag erbjöd mig att ge DNA test på mina händer och naglar angående de
rivmärken hon orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda
tillstånd. Polisen sa till mig att det inte var nödvändigt. Och efter ett tag
åkte de, och skjutsade hem henne till sig.

Jag känner mig väldigt kränkt och ledsen av det som hänt. Och hoppas att ingen ska behöva uppleva något liknande. Jag hoppas ni förstår att jag inte gjort något av det som påståtts i media och utgår från att detta nu avslutas på ett värdigt sätt. Med vänliga hälsningar Thomas Di Leva

P.S. Det skall tilläggas att ärendet är nedlagt och inga som helst misstankar finns gällande detta

Senast redigerad av StefanHeterJag 2009-11-06 kl. 14:31.
Citera
2009-11-06, 14:33
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Var finns det där "brevet"? Hon länkar till dilevas site när hon nämner det men där ser jag inget brev heller.. Har sökt i tråden men inte hittat någon länk här heller. Eller är det borttaget? Har någon det sparat i så fall?

Edit, hittade nån som skrivit om det på gästboken:

Bra, hjälp till här.

Tolkar du detta brev som hånfullt?

För mig behöver hon motbevisa detta:
Då sa hon att hon skulle ringa polisen och säga att jag hotat och misshandlat henne. Jag gick ändå, varpå hon följde efter och skrek " nu ringer jag polisen " .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in