2005-12-27, 01:26
Medlem
locusts avatar
Råkade av en slump få höra från relativt insatta källor att denne, till ytan, snälla och mesiga man slår sin hustru.

Är det något som kan bekräftas? Skulle vara roligt att höra mer om detta då det kom som något av en chock för mig
Citera
2005-12-27, 01:30
Medlem
Ända vad jag vet är att jag har läst om det i någon tråd här på fb- i tråden kändis skvaller kanske det var?

så det måste vara fler som har hört något likande...dock så behöver det ju inte stämma för det.
Citera
2005-12-27, 02:11
Moderator
Evil Eds avatar
Låter föga troligt.
Citera
2005-12-27, 02:30
Medlem
M2ks avatar
Knappast... väl?

Om så vore fallet, så måste han troligen byta
scenkläder illa kvickt...
Citera
2005-12-27, 08:14
Medlem
Markattans avatar
Vet inget om misshandel, vet dock att han kan vara grymt vresig..Och att han när det begav sig gillade s.k näsgodis..
Citera
2005-12-27, 08:26
Medlem
Han sparkade in en taxidörr för några år sedan då en taxichaufför sade något nedsättande åt honom. Blev stämd för det tror jag. (Källa:Stod i en kvällstidning)
Citera
2005-12-27, 10:36
Medlem
Exakt det här skvallret har jag också hört. Källan som då åberopades var en husläkare på Sabb eller en kvartersmottagning i Vasastan.
Citera
2005-12-27, 11:46
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locust
Råkade av en slump få höra från relativt insatta källor att denne, till ytan, snälla och mesiga man slår sin hustru.

Är det något som kan bekräftas? Skulle vara roligt att höra mer om detta då det kom som något av en chock för mig

Det är ju aldrig kul att någon slår sin fru.. men just i detta fall skulle det ju vara sjukt kul om det var så!

Tänk om den där präktiga lilla mannen visar sig i själva verket vara en osympatisk, hustrumisshandlande kolatorsk.
Men det är nog önsketänkande tyvärr...
Citera
2005-12-27, 11:47
Medlem
Sun Rulers avatar
Han påstår sig kunna hela folk och tala med de döda, tämligen ovanliga egenskaper. Skulle vara riktigt intressant att veta ifall han är en kvinnomisshandlare, det skulle få glorian att hamna på sned.
Citera
2005-12-27, 11:52
Medlem
Jigglypuffs avatar
Jag har en god vän som jobbar inom sjukvården som bestämt hävdar att han misshandlar sin fru. Hon brukar inte vara den som far med obekräftat skvaller.
Citera
2005-12-27, 11:53
Medlem
slippys avatar
Han har tidigare sparkat en buckla i en bil när han var förbannad. Dessutom skröt han om det några år senare att han hade lyckats sparka en buckla i bilen med endast sandaler på fötterna. Själv trodde han det berodde på sina starka ben som han fått när han spelat fotboll som ung.

Karln är vrickad, skulle inte förvåna mig ett skit om han slår sitt fruntimmer eller gör andra kusliga saker mot henne.
Citera
2005-12-27, 12:03
Medlem
Di Leva kan vara den vettigaste människan som nu lever i sverige.
Om han nu skulle slå sin fru så har han nog goda skäl till det.

Ljus och kärlek, Flashback. Ljus och kärlek...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in