2025-05-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Det var intervjun i GP som nu är låst men som Hänt refererar till...
Så du menar att han i en och samma intervju sa att han aldrig använt droger för att sedan, under samma intervju ändra sig till att det började för 2 år sedan?
Citera
2025-05-04, 19:29
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
jag vet vad hon lagt ut och det borde hon inte gjort oavsett vad Måns gjort.

Jag bryr mig inte vad de strider om. det är deras egen business. Men vad jag sett är att måns hängts ut på ett sätt som inte är ok. Vare sig för Måns eller parets barn. Det är en jättemiss som visar att de båda har allvarliga brister i egenskap av föräldrar.

Jag skiter väl i vad andra tycker. Jag stöttar inte måns. Jag stöttar svensk lag som förbjuder förtal. Om måns är en våldsam man som misshandlat Ciara så får hon väl polisanmäla honom och sköta det hela på konventionellt sätt istället för att vända sig till folkdomstolen. Man måste inte välja sida och det har jag heller inte gjort. Jag stöttar ingen av dem. Båda har uppenbara brister och inte minst Ciara som inte klarar av att sköta det snyggt för barnens skull.
Det är inte Ciara som tagit på sig offerkofta i pressen, hon har inte deltagit i intervjuer, det är Måns. Det brukar vara en klassiker hos en narcissist att skylla ifrån sig och "gråta" ut
Citera
2025-05-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babydoll
Vilket hus? Vingården eller Båstad? Eller annan plats?
Båstad. Men märkligt nog hittade hon även kokain i London i april.
Citera
2025-05-04, 19:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Det är inte Ciara som tagit på sig offerkofta i pressen, hon har inte deltagit i intervjuer, det är Måns. Det brukar vara en klassiker hos en narcissist att skylla ifrån sig och "gråta" ut

Det var hon som drog igång cirkusen. Måns försvarar sig bara. Eller vad har jag missat? Gråta ut i media? Det gör han ju inte ens.
Citera
2025-05-04, 19:32
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Så du menar att han i en och samma intervju sa att han aldrig använt droger för att sedan, under samma intervju ändra sig till att det började för 2 år sedan?
Han sa " jag har varit emot droger i hela mitt liv" sen berättade han att det plötsligt poppade upp i turnébussen för 2 år sedan, och då kunde han inte låta bli. Leta rätt på artikeln själv!
Enligt folk i branschen har han knarkat betydligt längre än 2 år...
Citera
2025-05-04, 19:32
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Det var hon som drog igång cirkusen. Måns försvarar sig bara. Eller vad har jag missat? Gråta ut i media? Det gör han ju inte ens.
Jasdå, vad kallar du intervjun i GP?
Citera
2025-05-04, 19:34
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Tar saker till sin spets för att vinna argument? Men det har inte varit fallet här på länge. Och absolut inte faktamässigt. Det mesta är påhittat och utan någon som helst bevisbar bakgrund.

Och det fungerar lika bra tvärtom, låt oss köra några MZ-hatare upp i väggen:
Bortsett från det uppenbara faktum att det förekom fusk på den förmodade platsen för händelserna, om man går efter advokatens uttalanden, låter tonen i textmeddelandena också väldigt, väldigt konstig, som om CJ skulle anse att kokainanvändning är normaliserat. ”P.S. Can you please throw the cocaine away - don´t want you or my children anywhere near it. X”
X = kyss? Snälla hur? Bara antar och tar det till sin spets, om det betyder att hon också tar det, och inte vill att barnen ska vara i närheten av det för det första, men för det andra, inte vill att MZ ska ta det goda stoffet från henne för att konsumera det själv?
Ja, jag vet, det är helt långsökt och helt fri fantasi. Men kan du bevisa för mig från det här textmeddelandet att det inte var så?

Det fungerar utmärkt om man använder de vanliga metoderna som är populära bland många här, nämligen att hoppa på enskilda fragment, lägga till lite grann och sedan sälja in det som sanningen.
Men det räcker inte på långa vägar för att få en riktig helhetsbild. Och lyckligtvis ligger inte beslutet hos någon här, utan hos domstolarna, som har fått mycket mer information.

Och med tanke på allt förtal som florerar här, kanske man inte bör glömma att det fortfarande finns en person bakom allt. Många uttalanden är inte längre ens avlägset sakliga, utan helt enkelt avskyvärda och motbjudande, särskilt från nykomlingarna här i tråden. De kanske borde ta tag i sina egna liv innan de börjar uttala sig om andra på det sättet. Det verkar som om något har gått ordentligt fel med dem...
Du är väl relativt ny själv...på flashback
Citera
2025-05-04, 19:34
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jasdå, vad kallar du intervjun i GP?

Har inte läst den, men media har väl varit på honom efter exfrun drog igång cirkusen. På vilket sätt skulle han "gråta ut"? Han får väl dela sin bild av vad som hänt? Vad hon säger måste ju vara den 100%-iga sanningen?
Citera
2025-05-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han har sagt det. Finns på ljud och bild inne på GP.
Menar du också att han först förnekade att någonsin ha använt kokain I GP- intervjun, alltså? 🤔
Citera
2025-05-04, 19:36
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Har inte läst den, men media har väl varit på honom efter exfrun drog igång cirkusen. På vilket sätt skulle han "gråta ut"? Han får väl dela sin bild av vad som hänt? Vad hon säger måste ju vara den 100%-iga sanningen?
Då kanske du ska läsa den innan du påstår att saker inte stämmer
Citera
2025-05-04, 19:36
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men vilka gnälliga människor som skriver här. Men det är klart, att falla från den snygge folkhemshjälten till att bli en ny Torsten Flink, gör kanske ont bland fansen?
Måns har dragit linor i många år. Ciara var knappast någon oskuld hon heller. Men hon har nog lugnat ner sig efter att fått barn. När Måns blir avslöjad erkänner han, men som alla missbrukare lever han i förnekelse och erkänner bara något ytligt. Som en förkylning ungefär. Folk får gärna knarka hur mycket de vill i min värld, men de ska veta att pengarna går till skjutningar i numera alla städer.
En annan sak är att partyknarka, men när det ligger tydliga spår av pulver hemma som städerskan hittar, då finns det stor risk att barn kan få i sig det också. 1-0 till Ciara. Jag fattar att hon ruttnar.

Måns har varit konstant otrogen i många år. Han knullar i princip allt som rör sig. När han blir ertappad... så är han återigen ett offer och en sexmissbrukare. Aldrig annars. När man får knulla i princip allt man ser blir man uttråkad. Varför inte en ladyboy? (Se gärna referens i White Lotus - Bangkok). Och så lite droger och sprit på det. Jag fattar att Ciara ruttnat på alla lögner där också. 2-0.

Jag tror verkligen att Måns är en jättetrevlig och charmig person. Så länge allt går som på räls. Många av oss har ju sett bilderna när han torskade mot Bada bastu. Man kan ana hur han är hemma en regnig tisdag och kokainet är slut i hela Skåne. Ciara undrar varför han har kondompapper i byxfickan i tvättkorgen... Har han slagit henne? Nja, det tror jag faktiskt inte. Men vem vet med lite abstinens. Kanske han tappar allt? Han är ju bara en stackars missbrukare. Och kort. Han kanske inte misshandlar henne, men en örfil? En knuff? Det är som i fotboll, straff. 3-0.

Och 4-0 kommer med största sannolikhet på fredag(?) när tingsrätten beslutar att barnen ska bo hos Ciara.
Citera
2025-05-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Hoppas hon inte anmäler dig för förtal då.
Hur skulle hon göra det? Och varför? Vet du fortfarande inte vad förtal är för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in