2025-05-10, 12:35
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vi tycker olika helt enkelt.
Och det där med att det fysiskt inte kommer vara bra för dem har framgått en del genom åren. Det verkar ha väldigt olika syn på uppfostran, och när barnen bor hos Ciara kan Måns exempelvis inte längre se till att barnen får näringsrik mat eller aktivera sig genom sport och fritidsintressen.
Var kan jag läsa den informationen? Hittar den inte i domen?
Citera
2025-05-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Att barnen bor i England utesluter inte ”en chans som människa”. Att barnen bor i England gör, åter igen, inte att han blir av med vårdnaden så det utesluter inte att han har fortsatt chans att vara en närvarande pappa

Det finns inget som talar för att Sverige skulle vara en bättre och tryggare plats för barnen att växa upp på och deras hemvist är konstaterad till England

Sluta nu
Det finns inget som talar för att England skulle vara en bättre och tryggare plats för barnen att växa upp på och att deras hemvist är konstaterad till England tycker jag är fel.

Ja, mamma.
Citera
2025-05-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Var kan jag läsa den informationen? Hittar den inte i domen?
Nej, som jag sa har det framgått vem som tycker sådant är viktigt och vem som inte kunde bry sig mindre. Det är inte bara nu plötsligen som Ciara berättar om familjesituationer offentligt på Instagram. Hon har varit flitig med att dela deras förehavanden i många år.
Citera
2025-05-10, 12:54
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Nej, som jag sa har det framgått vem som tycker sådant är viktigt och vem som inte kunde bry sig mindre. Det är inte bara nu plötsligen som Ciara berättar om familjesituationer offentligt på Instagram. Hon har varit flitig med att dela deras förehavanden i många år.

Vad tror du skulle få hovrätten att ta upp målet?
Citera
2025-05-10, 12:56
Medlem
Citat:
Att barnen bor i England utesluter inte ”en chans som människa”. Att barnen bor i England gör, åter igen, inte att han blir av med vårdnaden så det utesluter inte att han har fortsatt chans att vara en närvarande pappa

Det finns inget som talar för att Sverige skulle vara en bättre och tryggare plats för barnen att växa upp på och deras hemvist är konstaterad till England

Sluta nu
Det gick bra för Måns att bo i England när han försökte göra sig en karriär där. När det misslyckades passade det inte längre utan då skulle barnen till Sverige och sedan beslagtar han deras pass. Maken till egocentrerad människa, allt för vanligt bland artister och skådespelare som är vana att få all uppmärksamhet och uppassning tyvärr.
Citera
2025-05-10, 13:01
Citat:
Och det där med att det fysiskt inte kommer vara bra för dem har framgått en del genom åren. Det verkar ha väldigt olika syn på uppfostran, och när barnen bor hos Ciara kan Måns exempelvis inte längre se till att barnen får näringsrik mat eller aktivera sig genom sport och fritidsintressen.

Du får väldigt gärna källhänvisa till detta påstående som du annars tar rakt ur luften.
Citera
2025-05-10, 13:03
Citat:
Det finns inget som talar för att England skulle vara en bättre och tryggare plats för barnen att växa upp på och att deras hemvist är konstaterad till England tycker jag är fel.

Ja, mamma.

Jo, det gör det. Det faktum att M återfallit i missbruk under tiden barnen bott på heltid under hans tak är en tydlig indikation på att tryggheten är större i England
Citera
2025-05-10, 13:19
Medlem
Citat:

Menar du att deras pappa med missbruksproblem i närtid skulle vara den som är mest engagerad i deras barns hälsa? Tror knappast att han är nämnvärt bekymrad över deras broccoliintag. Dina påståenden är ju helt bisarra.
Citera
2025-05-10, 13:22
Medlem
Citat:
Du får väldigt gärna källhänvisa till detta påstående som du annars tar rakt ur luften.
Att Ciara berättat offentligt om familjesituationer på instagram genom åren säger dig ingenting?
Citera
2025-05-10, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Menar du att deras pappa med missbruksproblem i närtid skulle vara den som är mest engagerad i deras barns hälsa? Tror knappast att han är nämnvärt bekymrad över deras broccoliintag. Dina påståenden är ju helt bisarra.
Hade du följt familjen något nämnvärt, förutom att gotta dig nu, så hade du veta att mina bisarra påståenden är helt korrekta.
Citera
2025-05-10, 13:29
Medlem
Citat:
En chans till som människa. En chans som pappa. För barnen, i Sverige.

Det är dags att lägga ner. De där barnen har växt upp i England sedan de föddes och det är där deras mamma kan ge dem ett hem. Vem fan är du att säga att de istället ska bo i Sverige och tas om hand av en barnflicka, mot mammans vilja och och mot barnens bästa?
Citera
2025-05-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Vad tror du skulle få hovrätten att ta upp målet?
Det kan jag inte ens spekulera i. Förhoppningsvis finns inga drogspår eller något relateratat till våld kvar då iaf. Om det tas upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in