2025-05-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det vore väl bra om rätten fick läsa lite sanning om dom inte redan insett hur nerdekad sångfågeln är? Är det lagligt att lägga livsfarlig narkotika framme i hemmet när det finns barn som kan komma åt det? I Amerika får dom livstid för sånt och barn har dött av den orsaken. Sen det är kanin-liknande beteende då han doppar i varenda hål han hittar. Han kan medvetet smitta sin fru med HIV och både det ena och andra. Men, du tycker att det borttagna inlägget är det som ska upp i rätten så att Ciara får skaka galler.
Vad ska jag svara på något så imbecillt?
Citera
2025-05-04, 19:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Då kanske du ska läsa den innan du påstår att saker inte stämmer

Han har väl rätt att ge sin bild av vad som hänt utan att det ska kallas att han "gråter ut". Är det någon som "gråter ut" så är det väl i sådana fall exfrun som hängde ut honom. Annars hade det väl inte blivit någon intervju om detta överhuvudtaget?
Citera
2025-05-04, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad ska jag svara på något så imbecillt?
Jag tycker det var riktigt bra skrivet. Att du blev mållös visar bara att du tillhör Måns vurmarliga. Klart att barnen ska bo med sin äldre bror och mamma. Knark och barn hör inte ihop.
Citera
2025-05-04, 19:45
Medlem
Citat:
Han sa " jag har varit emot droger i hela mitt liv" sen berättade han att det plötsligt poppade upp i turnébussen för 2 år sedan, och då kunde han inte låta bli. Leta rätt på artikeln själv!
Enligt folk i branschen har han knarkat betydligt längre än 2 år...
Varför ska jag leta upp en artikel som jag förstått bra från början? Du påstod att han sa att han aldrig använt droger för att sedan ändra sig och att det pekar på någon slags "slippery slope". Det blir bara mer och mer. Men nu hänvisar du istället till en artikel där han inte alls säger detta. Det är du som bör läsa en gång till.
Citera
2025-05-04, 20:00
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Varför ska jag leta upp en artikel som jag förstått bra från början? Du påstod att han sa att han aldrig använt droger för att sedan ändra sig och att det pekar på någon slags "slippery slope". Det blir bara mer och mer. Men nu hänvisar du istället till en artikel där han inte alls säger detta. Det är du som bör läsa en gång till.
Han hävdar att han varit emot droger hela sitt liv i artikeln vilket inte stämmer då han redan för 10 år sedan pratade om att han rökt cannabis i programmet "hemma hos gry"
Citera
2025-05-04, 20:07
Avstängd
Sällan man hör misstänkta erkänna något. Alkisar och knarkare är självförnekare. Om han behöver rehabiliteras efter 2 års dragande borde han varit påtänd ständigt. Vill man så slutar man utan en massa vårdinrättningar. Kanske är därför han orkar ha så många jobb som någon vurmare skrev tidigare. Får man köra traktor påtänd?
Citera
2025-05-04, 20:11
Medlem
Vad jag tycker är at de kunde bo båda på vingården i 2 olika hus i närheten av varandra. Barnen skulle kunna vara hos båda och de skulle hjälpa varandra.

Detta kräver dock att de inte hatar varandra ,de måste lugna ner situationen ,de måste bara komma till ett stadium där de accepterar varandra och vad som skett.
Citera
2025-05-04, 20:12
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad jag tycker är at de kunde bo båda på vingården i 2 olika hus i närheten av varandra. Barnen skulle kunna vara hos båda och de skulle hjälpa varandra.

Detta kräver dock att de inte hatar varandra ,de måste lugna ner situationen ,de måste bara komma till ett stadium där de accepterar varandra och vad som skett.

Det där förslaget hade mitt ex också. För barnens skull absolut. Men vad händer om man träffar någon ny?
Citera
2025-05-04, 20:16
Medlem
Snobben06s avatar
Citat:
Måns har själv sagt att han blir kall och avstängd av kokain...

Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Sällan man hör misstänkta erkänna något. Alkisar och knarkare är självförnekare. Om han behöver rehabiliteras efter 2 års dragande borde han varit påtänd ständigt. Vill man så slutar man utan en massa vårdinrättningar. Kanske är därför han orkar ha så många jobb som någon vurmare skrev tidigare. Får man köra traktor påtänd?

Knappast.
Citera
2025-05-04, 20:18
Medlem
Citat:
Han hävdar att han varit emot droger hela sitt liv i artikeln vilket inte stämmer då han redan för 10 år sedan pratade om att han rökt cannabis i programmet "hemma hos gry"
Du påstod från början att han sagt att han inte knarkat alls. När du inte kan visa var du fått det ifrån så ändrar du till att han hävdar att han varit emot droger som om det vore exakt samma sak. Och nu tar du en intervju där han säger att han prövat men att det inte alls var för honom som bevis på... ja, vad? Att DU påstått att han sagt att han aldrig knarkat??
Citera
2025-05-04, 20:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Vad menar du med lugn och ro? Han behöver väl inte gå ut och läsa här? Och i pressen var det väl han själv som kontaktade GP och ville tala om att han brukat kokain i två år?
Men kära du. Han kan väl knappt visa sig på ICA eller macken utan att folk tisslar och tasslar.
Denna SKVALLERtråd ligger i toppen bland nyheter på FB.
Pga att den har flest läsare nu. Folk pratar, Måns grannar och hans bekanta och kollegor.
Stackars Måns och hans nära och kära.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 20:26.
Citera
2025-05-04, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Ciara har även barn i England, hon måste då pendla varannan vecka med flyg. Hon skulle vara i ett annat land med ett hav emellan dem på Måns pappa-veckor. Glömde du nu att han inte bara sprider motorsågar omkring sig på golvet utan även kokain barnen kan få i sig? Att han sover till 12 på dagen? Arbetar långa perioder i sträck i Stockholm eller den där ”dumma turnébussen” där hela hans band enligt honom snortar i?
Har du kanske som Kurt-Sune hoppat in och haft åsikter utan att ha koll på bakgrunden i detta fall?
För det Ciara vill är att barnen ska ha sin bas och skolgång med henne i England, där de bott hela sitt liv, medans Måns arbetat i Sverige 90% av tiden.
Det har han valt medans de var gifta, det är vad barnen är vana vid.
Så varför tycker du att det är bättre om de har sin bas hos en pundare med livsfarliga verktyg på golvet, som ofta reser bort på jobb i veckor, och sover till lunch när han är hemma?
Som drar kokain i deras hem och lämnar det liggande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in