Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-03, 18:35
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hur kommer det sig att inte Aftonbladet och Expressen har bombarderat oss med denna nyhet? Kvällspressen älskar ju sånt här skvaller men där är det helt tyst.

Gå ut och köp tidningarna. På löpet står det.
Citera
2011-08-03, 18:37
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Undrar hur Maries kön smakar, jag tror det smakar saltig välvårdad fitta. Måste fan pulla up bitchen mot en vägg. Vart kan man hitta detta kjoltyg någonstans? är hon en sån tjej som vill få en fist i fittan på klubbtoaletten?

Gud va tuff du är.
Citera
2011-08-03, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Undrar hur Maries kön smakar, jag tror det smakar saltig välvårdad fitta. Måste fan pulla up bitchen mot en vägg. Vart kan man hitta detta kjoltyg någonstans? är hon en sån tjej som vill få en fist i fittan på klubbtoaletten?

Smakar jude, sen har väl andra kanakas varit i henne.
Citera
2011-08-03, 18:52
Medlem
Herrtrosas avatar
Stod precis i kön på ICA och slängde min blick på Expressens förstasida. Det svartnade för mina ögon, mina knän vek sig och jag föll handlöst till golvet, där jag började stortjuta. Eller ja, förutom att jag storbölade. Faktum är att jag aldrig föll till golvet heller och jag lyfte inte ens ett ögonbryn när jag fäste blicken på rubriken.

Vad hände med alla Norge- och Winehouse-rubriker? Dessa historier är väl ännu inte helt urvattnade?
Citera
2011-08-03, 19:00
Medlem
Beserwissers avatar
Nu kanske det är läge för mig att slå Marie en signal.
Citera
2011-08-03, 19:07
Medlem
Harpo.Marxs avatar
kanske Kicki Danielsson är ute på jakt nu efter Måns
Senast redigerad av Harpo.Marx 2011-08-03 kl. 19:17.
Citera
2011-08-03, 19:10
Bannlyst
Jag bryr mig inte alls om denna subba eller helyllefolk överlag, men denna jude-Mens retar mig enormt, både hans äckliga sliskjudiska utseende och hans ständiga närvaro i media där alla kaffe-Svenssons vill suga av juden.
Citera
2011-08-03, 19:15
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Jag bryr mig inte alls om denna subba eller helyllefolk överlag, men denna jude-Mens retar mig enormt, både hans äckliga sliskjudiska utseende och hans ständiga närvaro i media där alla kaffe-Svenssons vill suga av juden.

Avundsjuk?
Citera
2011-08-03, 19:21
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Sammanfogat två trådar om Måns Zelmerlöw.

/Mod
Citera
2011-08-03, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smguld88
Avundsjuk?

På vad?
Citera
2011-08-03, 19:55
Medlem
Vadå knullar inte? Är hon sån där No-sex-before-marriage?
Citera
2011-08-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles

Yes och där sitter du i dina bajsrandiga kalsonger, lönnfet, ful, utan framtid och jobb och får bara knulla feta grisar du hittar på den lokala krogen om ens det. Jag tror Måns är överlycklig över att vara Jude när han ser white trash skräp som du faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in