2025-05-02, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Hahaha 😂 you wish baby! 😘 Det är bara någon kinky fetisch som vissa medelålders kvinnor verkar lida av.

Inte medelålders, i pensionsålder. Excusez-moi men Millenials heter inte Ulla-Carin, Marianne, Ewa-Britt och Birgitta.

Alltså jag stör mig på den här Kejsarens nya kläder-lögnen!

Om inte Henry Bronett är het så är inte Måns det heller.

Här är han alltså. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/M%C3...ntation_03.jpg The fuck?
Citera
2025-05-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Benjamin kan ju spela piano och har lite musikalisk utbildning.Kan Måns spela något instrument.? Har aldrig hört det.
Han spelar piano på gehör. Han var lat pianoelev under uppväxten.
Det sägs att MZ har absolut gehör. Varför ska han jämföras med B Ingrosso hela tiden?
Är de lika gamla eller varför är det intressant?
Citera
2025-05-02, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Misstänker att folk som försvarar kräket inte själva har barn och kanske gillar att droga själva? Läste att folk i branschen nu undviker honom och det är ju faktiskt komiskt. Om man hänger ut alla i turnebussen och folk som han jobbar med som kokainister allihop borde man räkna med att bli utstött. Nu ser man ju varenda kotte som jobbar med musik som knarkare om man ska tro på Måns. Han var tydligen den enda som inte snortade kokain men kände att grupptrycket blev för stort.

Jajaja, det är ju majoriteten psykiskt sjuka sjukpensionärer i sociala medier som försvarar honom.

Om någon har barn och försvarar honom innebär det nog att de är gifta med en missbrukare de skyddar, eller är missbrukaren som blir triggad.
Citera
2025-05-02, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
2019? Inget har ändrats sedan dess, Ciara har fortfarande ett barn i England. Måns bonusson som han också har levt med. Inte bara barnens mamma han vill göra livet surt för här utan även barnen, skilja bröderna åt.
6 år alltså. Förutom sonen i England skulle jag vilja påstå att ALLT verkat ha ändrats sedan dess.
Citera
2025-05-02, 23:39
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
Det betyder att du inte har insikt - att dina beteenden förstärker din partners beroende och missbruk. Du underlättar för honom att fortsätta missbruka. Oftast i ett missbruksförhållande är den medberoende insiktslös i sitt beteende och förnekar det.

Snart svarar du kanske: "hur kan du veta det, det har du ingen aning om.." osv. Men ditt svar var väldigt avslöjande. Genom ditt beteende klarar du inte inte att sätta gränser. vilket förstärker din partners pulveranvändande.

Nu tycker jag sjelv att pulver är kul och hjälper mig i min vardag, men det är en annan sak. Just här pratades det om att vara "medberoende" vilket var ett begrepp du inte fattade.

Citat:
Ursprungligen postat av CatieKassidy
Har ingen som helst aning om vad du pratar om. Du får nog utveckla.
Citera
2025-05-02, 23:41
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Benjamin kan ju spela piano och har lite musikalisk utbildning.Kan Måns spela något instrument.? Har aldrig hört det.

Säkert men det är väl lite sådär som gemene man kan. Någon sångare och låtskrivare är han inte. Om inte fyllekajan Kishti suttit i Idol-juryn tror jag inte han gått vidare där. De andra såg att hon blev tantsjuk. Alla hans fans ser för övrigt ut som Kishti.
Citera
2025-05-02, 23:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Hahaha 😂 you wish baby! 😘 Det är bara någon kinky fetisch som vissa medelålders kvinnor verkar lida av.
Har svårt att tro hur någon under 60 år kan tycka att Måns är attraktiv. Han ser luggsliten ut och allt hår sitter under hakan.
Citera
2025-05-02, 23:44
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Han spelar piano på gehör. Han var lat pianoelev under uppväxten.
Det sägs att MZ har absolut gehör. Varför ska han jämföras med B Ingrosso hela tiden?
Är de lika gamla eller varför är det intressant?

”Är de lika gamla” 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Måns är runt 40. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/M%C3...ntation_03.jpg
Benjamin 27 https://images.app.goo.gl/S7jiS82wDiqefsXs5

Som du såg i inlägget du citerade så är de lika långa. Benjamin är dock jättesnygg och charmig, och musikalisk. Har sångröst.
Citera
2025-05-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Misstänker att folk som försvarar kräket inte själva har barn och kanske gillar att droga själva? Läste att folk i branschen nu undviker honom och det är ju faktiskt komiskt. Om man hänger ut alla i turnebussen och folk som han jobbar med som kokainister allihop borde man räkna med att bli utstött. Nu ser man ju varenda kotte som jobbar med musik som knarkare om man ska tro på Måns. Han var tydligen den enda som inte snortade kokain men kände att grupptrycket blev för stort.

Nja. Det är klassisk manosphere babbel. De har lyssnat på Andrew Tate och andra liknande mansaktivister som bygger sin identitet på att misstro och hata kvinnor. Jag har tyvärr läst en del sånt man känner igen stilen.

Brukar låta ungefär såhär: män är ledare, men allt är kvinnors ansvar och kvinnors fel. Män kan inte göra några fel. Har de gjort fel så finns det en ond kvinna som drev honom till det. Män är beskyddare (som slåss, knarkar framför barnen och är otrogen mot sin fru?), kvinnor är gold diggers. Osv osv. T o m sett massor av män som försvarar män som har dödat sina fruar. ”Han blev provocerad”, ”hon hade säkert varit otrogen och försökt ta alla hans pengar” och liknande. Hittar på alltså utan några belägg alls. De vill bara inte kännas vid att män kan bete sig dåligt mot kvinnor. Du ser väl vad folk skriver här t ex försvarar misshandel av kvinnor med att männen säkert blev provocerade osv.
Citera
2025-05-02, 23:47
Citat:
Nja. Det är klassisk manosphere babbel. De har lyssnat på Andrew Tate och andra liknande mansaktivister som bygger sin identitet på att misstro och hata kvinnor. Jag har tyvärr läst en del sånt man känner igen stilen.

Brukar låta ungefär såhär: män är ledare, men allt är kvinnors ansvar och kvinnors fel. Män kan inte göra några fel. Har de gjort fel så finns det en ond kvinna som drev honom till det. Män är beskyddare (som slåss, knarkar framför barnen och är otrogen mot sin fru?), kvinnor är gold diggers. Osv osv. T o m sett massor av män som försvarar män som har dödat sina fruar. ”Han blev provocerad”, ”hon hade säkert varit otrogen och försökt ta alla hans pengar” och liknande. Hittar på alltså utan några belägg alls. De vill bara inte kännas vid att män kan bete sig dåligt mot kvinnor. Du ser väl vad folk skriver här t ex försvarar misshandel av kvinnor med att männen säkert blev provocerade osv.

Jag ser det som klarlagt att Tova-stugan och Södertälje kommun tillhör den manosfären.
Citera
2025-05-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Varför är det intressant att veta vad en såkallad kändis sysslar med? Låt han vara och låt han dra koks om han vill. Det kanske, när ni tänker på det att erat egna liv är ganska innehållsfattigt vilket gör att det är ganska trevligt att gottasig i andras problem. Patetiska människor..

Ligger mycket i det!
Citera
2025-05-02, 23:53
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:

Jag kan inte ta folk som ser upp till Måns på allvar. Ser framför mig lika trasiga människor som Måns him self. Måns är nog mest ledsen för att han inte kan fortsätta sitt drogande och jagande av folk som vill ligga med en kändis. Alla kommer ha ögonen på honom efter detta. Tror han är slut då ingen i branschen vill ha med honom att göra. Han har ju hängt ut densamma som narkomaner hela bunten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in