Du sa att Gud är evig, ett begrepp vi inte kan förstå till fullo. Men Big bang teorin är precis likadan. Evolutionsteorin är också rätt sagoaktig i mina ögon.
Det som är jobbigt idag är att personer som är religiösa dumförklaras eftersom jag vet många som är väldigt intelligenta. Måste vara fruktansvärt jobbigt för de som är "normalt" religiösa att behöva utstå dumförklaringar av andra, shit jag skulle aldrig orkat. Nu menar jag attityden folk har att alltid ha en egenskap av att vilja håna en annan människa för dennes övertygelse.
Ett tips, titta på nyheterna. Vi har ingen ljus framtid framför oss direkt. Hela systemet raseras, inget man ser här hemma så man bryr sig inte så mycket. Sen så är det väldigt synd att vi inte stannade på apstadiet, då hade vi sluppit mycket skit. Fast vi börjar nog gå tillbaks till att bli apor, kolla bara på MTV, man blir seriöst hjärnskadad.
Vem än ni tror på, forskarna, politikerna, gud, satan, så är det bäst ni börjar be att dessa gör något. För jag tror jorden är i sitt slutskede som planet. Tippar på 10 - 20 år till! Forskarna har själva sagt att det är för sent för att rädda planeten. De som säger emot vågar antagligen inte erkänna sanningen för att skapa masshysteri.
Att jag nu sa 10 - 20 är vad jag tror, vad tror ni? Att år 3000 ska inträffa är nog ganska liten