2012-01-04, 15:39
Bannlyst
Fan jag skulle ha 5 men nu är jag nere i 2.
Måste hushålla med dom där sista 2.
Citera
2012-01-04, 16:09
Medlem
snowgoons avatar
25kr styck blir det då bor i en liten håla folk betalar bra här. tack för hjälpen
Citera
2012-01-04, 16:18
Medlem
InfidelKafirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Diazepam bryts ner till två aktiva metaboliter först desmetyldiazepam sen till oxazepam, därav den låna halveringstiden kanske? när jag pissade efter ha ätit diazepam länge och efter typ 1 till 1½ månad senare då jag inte ätit nå diazepam alls hade jag oxazepam kvar i mig enligt analysbesked från skl och då tänkte jag "va fan jag har inte ätit sobril på 1-2 års tid ju" så jag trodde dom blåst mig, men sen stod de längre ner att de var en metabolit av diazepam

men klonazepam har jag då för mig inte har någon aktiv metabolit men jag kan ha fel

Ok. tackar för svaret.
Citera
2012-01-04, 17:09
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir
skulle gärna vilja ha en uppdatering från dig Rochstein, om du vaknat än och läst dina poster
Du kanske kan tolka vad som står

Hoppas det löser sig.

En fråga om ikto. Är det det som bryts ner till tre olika benzo sen i kroppen eller är jag ute och cyklar nu?
uppdatering får du min kära internet vän blir mer idag haha. viket jävla snack från min del sorry men sånt händer? e dock inte aggressiv av mej men ja mådde bra 8 ikto2or o 5-6 bärs haha. inga vänner har övergett mej o varför skulle dom de. haha. men idag blir det full rulle igen och dom börjar bli en favorit.
har druckit en halv rosita sen blir det middag o en bärs samt efter det resten av halvan o kanske en övergivning av polare man inte ens snackat med ha det guld. fin middag dessutom ha det bra!

softa piller nybörjar dos som nån annan lärde mej här på fb som jag inte orkar leta upp namnet på var perfekt 3-6 mg jag käka 8 mg plus 5-6 bärs vilket slutade i en nerpissad byxa och ett patetiskt bölande framför mina dator vänner i FB, allt som allt va de ingen fara e ingen aggressiv person. (byxorna ligger i tvätten o nu väntar några nya piller efter den efterlängtade middan. jag uppdaterar om det händer nåt efter det. e lite full nu efter den beryktade rositan. hehe ha de bra och hälsa famlijen mina vänner
Senast redigerad av rochstein 2012-01-04 kl. 17:12.
Citera
2012-01-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
25kr styck blir det då bor i en liten håla folk betalar bra här. tack för hjälpen

Det är ju sjukt ändå. Inget emot dig som tar de priserna folk är villiga att betala utan tycker väl mest synd om de ångestfyllda missbrukare som är desperata nog att betala så mycket, synd att de inte är kapabla att hitta andra alternativ. Tur för dig som måste få en jävla marginal
Citera
2012-01-04, 21:52
Medlem
rochsteins avatar
efter 3dje eller 4rdej+ gången logga jag in nu har druckit en risuta som bror min inte gills snacka om att mim frus man var bra mm.smälter en under tungan nu o vill ha ssällskap till ont eller gott även om jag äör en god man. skit, prata på mina vänner om era erfrarnenheter
Citera
2012-01-04, 21:55
Medlem
rochsteins avatar
ikto är tunga ja vlir vänlig och social lite tdom i huvuet men vem blir icke de nu blir min mamma glad
Citera
2012-01-04, 22:01
Medlem
rochsteins avatar
intr dyrt om man inte kör för mycke ekkerspliller öl på tangetnbortedet. peace
Citera
2012-01-04, 22:10
Medlem
rochsteins avatar
moood ja gillar dej men vatirskan ja vill ha svar eller så de min sociala kompetens oingen varning tack för de handlar om detta om ja inte gissat fel en varning och en bild om du är tjej
Citera
2012-01-04, 22:26
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
ikto roache 2mg 10st vad är ett rimligt pris?
10 vet ej men 4 för 100
Citera
2012-01-04, 22:27
Medlem
rochsteins avatar
ska ja smökta en till me en kaffe =
Citera
2012-01-04, 22:54
Medlem
Har slängt i mig en 2mg:are plus en liter vin. Bor hos en morbror som inte vill att jag dricker. Men han är ju inte hemma.

Fått flytta runt lite hit och dit eftersom jag inte riktigt kan behärska mina "drogproblem" och min familj vill att jag ska vara nykter.

Vad säger ni?

altenativ 1: Köpa mer vin.
Altenativ 2: slänga i mig mer clonazepam.
altenativ 3: Dra och knulla en hora. (Bor i chile. LEGAL!!)
altenativ 4: sova.

Vad säger flashback? (drar och köper lite vin i väntan på svar. Puss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in