Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir
skulle gärna vilja ha en uppdatering från dig Rochstein, om du vaknat än och läst dina poster
Du kanske kan tolka vad som står
Hoppas det löser sig.
En fråga om ikto. Är det det som bryts ner till tre olika benzo sen i kroppen eller är jag ute och cyklar nu?
uppdatering får du min kära internet vän blir mer idag haha. viket jävla snack från min del sorry men sånt händer? e dock inte aggressiv av mej men ja mådde bra 8 ikto2or o 5-6 bärs haha. inga vänner har övergett mej o varför skulle dom de. haha. men idag blir det full rulle igen och dom börjar bli en favorit.
har druckit en halv rosita sen blir det middag o en bärs samt efter det resten av halvan o kanske en övergivning av polare man inte ens snackat med

ha det guld. fin middag dessutom

ha det bra!
softa piller nybörjar dos som nån annan lärde mej här på fb som jag inte orkar leta upp namnet på var perfekt 3-6 mg jag käka 8 mg plus 5-6 bärs vilket slutade i en nerpissad byxa och ett patetiskt bölande framför mina dator vänner i FB, allt som allt va de ingen fara e ingen aggressiv person. (byxorna ligger i tvätten o nu väntar några nya piller efter den efterlängtade middan. jag uppdaterar om det händer nåt efter det. e lite full nu efter den beryktade rositan. hehe ha de bra och hälsa famlijen mina vänner