Det här är ju en sjukt härlig benso som jag blir grymt produktiv och nästan övermotiverad på. Jag käkade de en period för bara några månader sen efter att ha börjat knapra de vid en utlandsresa och fick med ett lager hem.
De 6-7 veckorna på jobbet kände jag att jag gjorde riktigt bra ifrån mig och jag var så jävla lugn och sansad, saker som normalt sett skulle irritera mig brydde jag mig inte mycket om. Typ min närmaste chef som jag vanligtvis hatar blev helt plötsligt snäll, men inte riktigt
. Som sagt man skiter i allt negativt!
Sen minns jag flygresan hem, hade stoppat i mig MÄNGDER av olika benso, lite lyrica och tramaol hahaha! Sumpade en tax free parfym för 600:- och började ragga helt öppet på en tjej på tunnelbanan sen på väg hem
Då tyckte jag nog att jag framstod som världens självsäkraste snubbe, men jag tror nog hon tyckte jag var lite creepy. Haha.
När lagret började ta slut fick jag lite panik, har kört som mest en månad på låga doser valium och fick knappt några avtändnings symptom. Hade läst att ikto var värre. Det jobbiga var första måndagen på jobbet, jag tänkte bara för mycket på vad som kanske väntade, men någon direkt avtändning kom aldrig. Förutom den psykiska som var den mest påtagliga men även den var väldigt mild. Jag skulle säga att det är nu idag som jag är 100% återställd, även om min AT var väldigt lindrig som sagt.
Jag har, nu ca 1-2 mån efter avslutet förstått att jag verkligen inte är i behov av benso, oavsett för ångest eller jobb, det har jag tidigare misstänkt eller kanske bara velat tro.
Varför skriver jag allt detta? Jo för att jag vill ta fram hur otroligt korkat det är att käka benso om man inte behöver det, framför allt som jag gjorde på en daglig basis för att kunna överprestera, i mitt fall i jobbsyfte. Jag vet att ni är många som börjat med bens på liknande sett, att göra vardagen bättre än vad den redan är utan tabletter.
Det var jävligt nära att sluta illa för mig och hade jag fått tag på mer hade jag nog än idag gått på skiten. Det hade inte varit lika lätt att sluta nu bara någon månad senare.
Nä, lider man inte av ångest ska man inte käka benso, förutom om man inte tar det i russyfte ihop med alkohol t.ex. där får man vara försiktig med doseringen - det går lätt snett.
Hoppas någon uppskattade min historia. Hoppas folk som känner igen sig kan ta till sig lite
De 6-7 veckorna på jobbet kände jag att jag gjorde riktigt bra ifrån mig och jag var så jävla lugn och sansad, saker som normalt sett skulle irritera mig brydde jag mig inte mycket om. Typ min närmaste chef som jag vanligtvis hatar blev helt plötsligt snäll, men inte riktigt
. Som sagt man skiter i allt negativt!Sen minns jag flygresan hem, hade stoppat i mig MÄNGDER av olika benso, lite lyrica och tramaol hahaha! Sumpade en tax free parfym för 600:- och började ragga helt öppet på en tjej på tunnelbanan sen på väg hem
Då tyckte jag nog att jag framstod som världens självsäkraste snubbe, men jag tror nog hon tyckte jag var lite creepy. Haha. När lagret började ta slut fick jag lite panik, har kört som mest en månad på låga doser valium och fick knappt några avtändnings symptom. Hade läst att ikto var värre. Det jobbiga var första måndagen på jobbet, jag tänkte bara för mycket på vad som kanske väntade, men någon direkt avtändning kom aldrig. Förutom den psykiska som var den mest påtagliga men även den var väldigt mild. Jag skulle säga att det är nu idag som jag är 100% återställd, även om min AT var väldigt lindrig som sagt.
Jag har, nu ca 1-2 mån efter avslutet förstått att jag verkligen inte är i behov av benso, oavsett för ångest eller jobb, det har jag tidigare misstänkt eller kanske bara velat tro.
Varför skriver jag allt detta? Jo för att jag vill ta fram hur otroligt korkat det är att käka benso om man inte behöver det, framför allt som jag gjorde på en daglig basis för att kunna överprestera, i mitt fall i jobbsyfte. Jag vet att ni är många som börjat med bens på liknande sett, att göra vardagen bättre än vad den redan är utan tabletter.
Det var jävligt nära att sluta illa för mig och hade jag fått tag på mer hade jag nog än idag gått på skiten. Det hade inte varit lika lätt att sluta nu bara någon månad senare.
Nä, lider man inte av ångest ska man inte käka benso, förutom om man inte tar det i russyfte ihop med alkohol t.ex. där får man vara försiktig med doseringen - det går lätt snett.
Hoppas någon uppskattade min historia. Hoppas folk som känner igen sig kan ta till sig lite
Senast redigerad av PurpleBanana 2012-10-19 kl. 20:57.
Senast redigerad av PurpleBanana 2012-10-19 kl. 20:57.
Samtidigt är ju inte ikto så säknande som många benso är, såatte..... det går nog bra hur som. fan jag börjar bli lite småfull, skönt att jag inte ska på date ikväll