2011-04-24, 14:28
Medlem
Nu har jag tagit 5 mg. Börjar faktiskt känna mig lite flummig och som att jag inte bryr mig lika mycket om saker och ting. Skönt Att man blir trött anser jag faktiskt som något positivt, har haft sjukt svårt att komma till ro och vill helst bara sovabort dagarna. För att inte ala om all ångest man upplever på natten. Läkarnas preskrivtion suger ju verkligen, känns som att det den mängden inte ger mig ett skit. Vill´gärna ha Ikrotivil för att underlätta sömnen. Okej,kanske lite tidigt nu, får väl hålla mig vaken ett tsg till iaf
Citera
2011-04-25, 15:42
Medlem
Bullsquids avatar
Jag hade innan 4st ikto att tillgå och har för 40min sen svalt 2 av dem. Nu dricker jag folköl och ska snart börja grogga lite. Gör det stor skillnad om man tar hela dosen ikto på en gång eller väntar tex 1 timma mellan doserna?
tänkte slänga i mej de sista 2 snart men får jag inte effekt av de första två måste jag ta resten annars blir det bara bortkastat
Citera
2011-04-25, 22:14
Medlem
Ursäkta ett riktigt jävla dum fråga (jag har väl knarkat bort mina goda hjärnceller), men vad är det värsta som man kan hända om man tar ca 100 ikto (0,5 g)? Har fått i mig kanske 70 hitills. Pappa ringde nyss och sa att jag lät konstig och han frågade om jag hade tagit tabletter/alkohol, jag ljög och sa att jag bara hade tagit lite vin (tog två glas tidigare idag).
Citera
2011-04-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjej-86
Ursäkta ett riktigt jävla dum fråga (jag har väl knarkat bort mina goda hjärnceller), men vad är det värsta som man kan hända om man tar ca 100 ikto (0,5 g)? Har fått i mig kanske 70 hitills. Pappa ringde nyss och sa att jag lät konstig och han frågade om jag hade tagit tabletter/alkohol, jag ljög och sa att jag bara hade tagit lite vin (tog två glas tidigare idag).

Hjärtstillestånd?
Citera
2011-04-26, 00:22
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Jag hade innan 4st ikto att tillgå och har för 40min sen svalt 2 av dem. Nu dricker jag folköl och ska snart börja grogga lite. Gör det stor skillnad om man tar hela dosen ikto på en gång eller väntar tex 1 timma mellan doserna?
tänkte slänga i mej de sista 2 snart men får jag inte effekt av de första två måste jag ta resten annars blir det bara bortkastat
Du borde egentligen smälta dom under tungan, tror det slår snabbare då.
Fyra iktos under samma kväll skulle jag dock inte rekommendera, eller det beror väl på hur mycket du vill komma ihåg imorgon...

Tog själv fyra iktorivil första gången jag testade benzo. Tog två stycken först och tyckte efter det att det var en bra idé att ta en fem kilometers promenad till någon okänd persons lägenhet för att träffa några polare, i dubbelsiffriga minusgrader (detta var några månader sen).
Tog sedan två till och bjöd bort resterande sex och nästa minne jag har är att jag vaknar upp under ett berg av kuddar klockan tre nästa dag med att ägaren av lägenheten önskar mig god morgon som antagligen undrade vad fan jag gjorde där då hon inte var i lägenheten när mina kompisar bjöd dit mig.

Tog sen några hits från min polares bong, spydde lite senare på golvet och missade då bussen.

Har än idag ingen aning var lägenheten ligger, vad vi gjorde där eller vem ägaren är. Har för övrigt avstått från iktorivil sedan dess.
Men måste medge att smaken var ganska god
Senast redigerad av ant' 2011-04-26 kl. 01:13.
Citera
2011-04-26, 00:31
Medlem
Hejsan12345s avatar
Konstigt det där. Jag kan slänga i mig 5 st 2 mg:are utan att bli flöddrad alls, medan jag blir rätt rejält skev av typ 50 mg diazepam.
Citera
2011-04-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Hjärtstillestånd?

Nej, det fick jag inte, då hade jag nog faktiskt ringt ambulans
Citera
2011-04-26, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjej-86
Nej, det fick jag inte, då hade jag nog faktiskt ringt ambulans

Dock svårt att ringa ambulans om hjärtat har lagt av. :P
Citera
2011-04-30, 13:59
Medlem
nice_sallads avatar
Kan Du Tänka Dig 2 och Villes Värld! De va grejer de!!

Jag får dra i mig tio mg för att bli av med all ångest. Jävla tolerans. Man kan tycka att den borde ha lagt sig efter ett år...

Fast jag älskar dem

Kärlek
Senast redigerad av nice_sallad 2011-04-30 kl. 14:10. Anledning: Kärleksförklaring?
Citera
2011-05-01, 19:24
Medlem
Efter hur lång tid får man utsättningsymtom/abstinens? Jag har tagit 1-3 2 mg i ett par veckor.kan man sluta direkt?
Citera
2011-05-02, 19:20
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge98
Efter hur lång tid får man utsättningsymtom/abstinens? Jag har tagit 1-3 2 mg i ett par veckor.kan man sluta direkt?

Ja, kanske blir lite otrevligt men dra igenom det. Tror inte du tjänar på att dra ner dosen efter så kort tid.
Citera
2011-05-02, 20:12
Medlem
lite otrevligt? Hur länge och vilka symtom kan man vänta sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in