Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Jag hade innan 4st ikto att tillgå och har för 40min sen svalt 2 av dem. Nu dricker jag folköl och ska snart börja grogga lite. Gör det stor skillnad om man tar hela dosen ikto på en gång eller väntar tex 1 timma mellan doserna?
tänkte slänga i mej de sista 2 snart men får jag inte effekt av de första två måste jag ta resten annars blir det bara bortkastat
Du borde egentligen smälta dom under tungan, tror det slår snabbare då.
Fyra iktos under samma kväll skulle jag dock inte rekommendera, eller det beror väl på hur mycket du vill komma ihåg imorgon...
Tog själv fyra iktorivil första gången jag testade benzo. Tog två stycken först och tyckte efter det att det var en bra idé att ta en fem kilometers promenad till någon okänd persons lägenhet för att träffa några polare, i dubbelsiffriga minusgrader (detta var några månader sen).
Tog sedan två till och bjöd bort resterande sex och nästa minne jag har är att jag vaknar upp under ett berg av kuddar klockan tre nästa dag med att ägaren av lägenheten önskar mig god morgon som antagligen undrade vad fan jag gjorde där då hon inte var i lägenheten när mina kompisar bjöd dit mig.
Tog sen några hits från min polares bong, spydde lite senare på golvet och missade då bussen.
Har än idag ingen aning var lägenheten ligger, vad vi gjorde där eller vem ägaren är. Har för övrigt avstått från iktorivil sedan dess.
Men måste medge att smaken var ganska god