Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
EN STOR varning på en alias här på dessa sidor. VI bestämde eftersom det e förbjudet att gö¨ra byte här på forumet, gjorde vi det via vanlig e mail.
Jag har skickat 84 2mg iktro i utbyte mot stilnoct han har fått men jag inte et skit. Ska jag hänga ut hans alias så nio inte åker på blåsningar med .........................
Skit ska med skit behandlas! Ang. uthängningar så vet jag inte hur pass långt du kan gå med detta utan att sätta dig själv i skiten så att säga. Kan ju dela med mig en liten anekdot:
Blev förr i början av min FB-karriär (nej inte denna användaren, var flera år tidigare), scammad av en välkänd snubbe här på FB och tillfrågade Moderator Himmler! el. Psychopatic, minns ej, om det var ok för mig att sätta ut snubbens profil i min signatur och även med ett meddelande om vilken scamfitta han är, detta gick hur bra som helst.
Dock vet ju nog inte många hela historian du beskriver så du kanske ska ta och låta det hela vila några dagar. (räkna till 10)

innan du gör något. Men tillbaka till din fråga så ja, scammers ska hängas ut så mycket och ofta det bara går! Lägsta formen av liv på denna planet förutom fis-och rövhålssniffande, smyghomosexuella, knäböjande muslimer.
EDIT: Sedan så nämner du inte heller hur lång tid det gått mellan dessa utskick, kan ju vara ganska relevant.