2010-07-28, 18:40
Medlem
Prosaiskt.Vedernamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Det du nämner med synen är inte något vanligt bland oss brukare. Det enda jag kan tänka mig det berodde på var att du var rätt väck, liksom på alkohol, att synen då blir lite skev.

Antagligen var det så, men jag kände mig inte särskilt väck psykiskt, det enda var väl lugnet som jag antar fanns där då jag tvivlar på att jag i nyktert tillstånd hade tagit en successiv kortslutning av synen med samma lugn, hehe.

Fysiskt så var det mest framträdande att jag hade en milt nedsatt motorik, men den var så pass liten att jag tvivlar på att någon annan ens hade lagt märke till det.

Nästa gång får jag väl börja med en hel 2mg och sedan fylla på efter behov och se om jag får ut något av det, men till dess så avvaktar jag med medlemskap i er klubb...
Citera
2010-07-30, 13:12
Medlem
CoopColas avatar
Drog i mig tre igår och det hjälpte inte alls, blev möjligtvis lite sömnig.. Är 2mg roche.

Har två kvar nu, hur bör jag göra för att få ut så bra effekt som möjligt? Boosta med något? För att slänga i mig dem nu antar jag inte gör någon nytta.
Citera
2010-07-30, 13:25
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Drog i mig tre igår och det hjälpte inte alls, blev möjligtvis lite sömnig.. Är 2mg roche.

Har två kvar nu, hur bör jag göra för att få ut så bra effekt som möjligt? Boosta med något? För att slänga i mig dem nu antar jag inte gör någon nytta.

Spara dem, helt meningslöst att ta dem nu.
Citera
2010-07-30, 14:58
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Spara dem, helt meningslöst att ta dem nu.
Att kröka/röka kan inte boosta något heller antar jag, eller?
Citera
2010-07-30, 17:29
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Att kröka/röka kan inte boosta något heller antar jag, eller?

Både röka och kröka boostar, trots att alla säger att rökning är slöseri, meningslöst m.m.
Rökning ger kortare rus men snabbare påslag.
Citera
2010-07-30, 19:06
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Både röka och kröka boostar, trots att alla säger att rökning är slöseri, meningslöst m.m.
Rökning ger kortare rus men snabbare påslag.
Okej. Så om jag dricker en tre-fyra bärs (5.x) och tar två 2mg så bör jag känna av dem?

Åt som sagt tre stycken igår. Vill ha något. Nu.

edit: har inte bärsen hemma och orkar inte gå och hämta i onödan
Citera
2010-07-30, 20:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Okej. Så om jag dricker en tre-fyra bärs (5.x) och tar två 2mg så bör jag känna av dem?

Åt som sagt tre stycken igår. Vill ha något. Nu.

edit: har inte bärsen hemma och orkar inte gå och hämta i onödan

Benso boostar alkohol, alkohol boostar benso, så ja
Citera
2010-07-30, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

EN STOR varning på en alias här på dessa sidor. VI bestämde eftersom det e förbjudet att gö¨ra byte här på forumet, gjorde vi det via vanlig e mail.

Jag har skickat 84 2mg iktro i utbyte mot stilnoct han har fått men jag inte et skit. Ska jag hänga ut hans alias så nio inte åker på blåsningar med .........................
Citera
2010-07-30, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
EN STOR varning på en alias här på dessa sidor. VI bestämde eftersom det e förbjudet att gö¨ra byte här på forumet, gjorde vi det via vanlig e mail.

Jag har skickat 84 2mg iktro i utbyte mot stilnoct han har fått men jag inte et skit. Ska jag hänga ut hans alias så nio inte åker på blåsningar med .........................
kan tillägga att han gjort cnart 7000 inlägg här så han kommer att bli körd här iaf
Citera
2010-07-30, 22:10
Medlem
Urbanoroligs avatar
Mumma när man börjar bli seg och sluddrig
Citera
2010-07-30, 22:31
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Du hade så rätt du. Puss
Citera
2010-07-31, 09:39
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991

Skit ska med skit behandlas! Ang. uthängningar så vet jag inte hur pass långt du kan gå med detta utan att sätta dig själv i skiten så att säga. Kan ju dela med mig en liten anekdot:

Blev förr i början av min FB-karriär (nej inte denna användaren, var flera år tidigare), scammad av en välkänd snubbe här på FB och tillfrågade Moderator Himmler! el. Psychopatic, minns ej, om det var ok för mig att sätta ut snubbens profil i min signatur och även med ett meddelande om vilken scamfitta han är, detta gick hur bra som helst.

Dock vet ju nog inte många hela historian du beskriver så du kanske ska ta och låta det hela vila några dagar. (räkna till 10) innan du gör något. Men tillbaka till din fråga så ja, scammers ska hängas ut så mycket och ofta det bara går! Lägsta formen av liv på denna planet förutom fis-och rövhålssniffande, smyghomosexuella, knäböjande muslimer.

EDIT: Sedan så nämner du inte heller hur lång tid det gått mellan dessa utskick, kan ju vara ganska relevant.
Senast redigerad av TireFire 2010-07-31 kl. 09:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in