2013-06-21, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Nästa vecka har ja dom men skulle tro dom e likvärdiga då det inte är kopior nån av dom. Ja ska inte äta dom så därför ja undrar om någon testat. 1mg clona är nämligen 1mg xanor och vill inte hamna i träsket igen.

Blir till att läsa på utländska forum då.

Oj dom ska tydligen vara starkare. Gött

http://www.pharmacyreviewer.com/forum/overcoming-anxiety-all-about-anti-anxiety-drugs-sedatives/33058-roche-vs-audenmckenzie.html
Citera
2013-06-21, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Oj dom ska tydligen vara starkare. Gött

http://www.pharmacyreviewer.com/forum/overcoming-anxiety-all-about-anti-anxiety-drugs-sedatives/33058-roche-vs-audenmckenzie.html

Dessa är det jag kommer få exakt. http://www.audenmckenzie.com/product-details/10
Citera
2013-06-21, 22:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakuwnaMatata
Har med fått 4mg ikto, (säljer från pakistan troligen utländska)
2 mg rivotril (pakistanska) är fortfarande max milligram.
Citera
2013-06-22, 04:36
Avslutad
Käkade för många ikto för någon dag sedan. Har känt mig flummig och haft dåligt minne nu de senaste dagarna. Det måste ha att göra med iktosarna.
Citera
2013-06-22, 07:48
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockeer
Käkade för många ikto för någon dag sedan. Har känt mig flummig och haft dåligt minne nu de senaste dagarna. Det måste ha att göra med iktosarna.

Hur många är för många?

Undrar av ren nyfikenhet för vi har nog inte samma definition av vad för många är
Citera
2013-06-22, 15:35
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakuwnaMatata
Har med fått 4mg ikto, (säljer från pakistan troligen utländska)

Okej, så det kanske vara likadana som jag fick tag på.
Citera
2013-06-22, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Hur många är för många?

Undrar av ren nyfikenhet för vi har nog inte samma definition av vad för många är

Precis, det finns aldrig "För många angående ikto"
Citera
2013-06-23, 19:12
Medlem
JoliQuZs avatar
vad tycker ni om att krossa och snorta ikto? Jag älskar att känna pulver i näsan... blire samma effekt?

Mvh
Citera
2013-06-23, 23:43
Medlem
Hur är iktorivil i jämförelse med sobril?
Fungerar det mot ångset och vad ligger ekvivalensen på? 10mg sobril?
Kan man ta två och bli flummig.
Citera
2013-06-24, 00:54
Medlem
http://www.benzodocs.com/converter.php?act=convert
Hittade den här.. mycket bra verktyg
Citera
2013-06-24, 02:12
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddforasbest
Hur är iktorivil i jämförelse med sobril?
Fungerar det mot ångset och vad ligger ekvivalensen på? 10mg sobril?
Kan man ta två och bli flummig.

Kan säga att det är starkare än sobril. Ja 2 räcker gott och väl utan tolerans, nästan för mycket, testa dig fram.
Citera
2013-06-24, 15:22
Medlem
Pixalots avatar
Gått & haft AT pga för mycket på senaste tiden, blandning av lyrica, xanor, opiater men framförallt iktorivil. Var inne på min 3e dag med uppehåll, ångest illamående irritation, gnisslande tänder av oro och ingen ork.
Det handlar om ett 2 veckors bruk med blandning av ovanstående preparat olika för var dag.
Så jag kan inte förstå varför jag mår såhär.

Så nu efter många om & men. Så sket jag i vilket och sög i mig en 2mgare.
Puff så va livet på rak linje igen! Hungern tillbax, lust att jobba, lust att umgås.

Am I in deep shit?

Kan tänka mig att alla ni som skriver om hur mycket ni stoppar i er och inte får ngn effekt förmodligen inte lider av vardaglig ångest och depprision & därför inte får ngn särskild känsla av benso. Tur för er.

Jag går till psykolog och psykiatriker. Men va fan hjälper det. Jag får inte ett skit utskrivet som hjälp förutom SSRI SNRI och andra tråkigheter. Kanske klokt av läkaren men Vad sjutton ska jag ta mig till.

Im so lost atm.

edit: Må kaske skylla mig själv att jag börjat blanda så som jag gjort. Men det finns inte alltid tillgång till endast ett preparat. och jag tycker alla hjälper. Frågan är hur länga man kan hålla på såhär?
Senast redigerad av Pixalot 2013-06-24 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in