2012-01-05, 04:22
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craky
Har slängt i mig en 2mg:are plus en liter vin. Bor hos en morbror som inte vill att jag dricker. Men han är ju inte hemma.

Fått flytta runt lite hit och dit eftersom jag inte riktigt kan behärska mina "drogproblem" och min familj vill att jag ska vara nykter.

Vad säger ni?

altenativ 1: Köpa mer vin.
Altenativ 2: slänga i mig mer clonazepam.
altenativ 3: Dra och knulla en hora. (Bor i chile. LEGAL!!)
altenativ 4: sova.

Vad säger flashback? (drar och köper lite vin i väntan på svar. Puss

ja hade kört på allt. vaknade just uupp ur ett 3dagars benso rus o ska precis smälla i mej 4 mg. Men ska du välja så kör horan lättt^^ gillarhoror. ser hon snygg ut? tar hon den i analen? du kanske inte gillar sånt. mem men. hehe. kör på bruden lätt!o ha de bra e avundsjuk. alternativ 4 gäller inte om du inte slocknar efter bruden. men kör en cloazepam o lite vin sen blir det rough stuff^^

ha det silver o säd mannen
Citera
2012-01-05, 04:51
Medlem
rochsteins avatar
Svalde precis två men kom på att man skulle ta dom under tungan. Det kanske inte gör så mycket eftersom jag blev så väck förut utan att suga på dom vilket jag skall göra i framtiden. Haha har fortfarande lite problem o skriva o jag pallade inte läsa skiten jag skrev så sorry. Ni får ta det som en varning om ni ej e vana med skiten vilket jag inte varit. Nä nu cigg o kaffe sen blir det dealern. Det är ju trots allt vinter.

/Hej!

PPPS eller va fan det heter kan de va så att dom redan börjar kicka in lite smått? Kaffet kanske skjutsar igång mitt blodsystem. Förövrigt varför sitter så nåra på iktosidan? Den är ju hur soft som helst bara man inte käkar för många o börjar bölja eller ännu värre sätter på en ABBA låt eller nåt.
Senast redigerad av rochstein 2012-01-05 kl. 05:05.
Citera
2012-01-05, 05:50
Medlem
rochsteins avatar
Haha till min förvåning så märkte jag att jag skitit på mej. Mina nya långkalsonger var bara å kasta haha tur att ja tog en tidig skit. Fyfan och nej jag trollar inte det var rositan och natt pillret som spökade.

Sprit och tabletter är nog inte så fiberrikt. Aja ny dag idag och nya kläder förlåt om jag var lite vulgär.
Citera
2012-01-05, 06:11
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Har slängt i mig en 2mg:are plus en liter vin. Bor hos en morbror som inte vill att jag dricker. Men han är ju inte hemma.

Fått flytta runt lite hit och dit eftersom jag inte riktigt kan behärska mina "drogproblem" och min familj vill att jag ska vara nykter.

Vad säger ni?

altenativ 1: Köpa mer vin.
Altenativ 2: slänga i mig mer clonazepam.
altenativ 3: Dra och knulla en hora. (Bor i chile. LEGAL!!)
altenativ 4: sova.

Vad säger flashback? (drar och köper lite vin i väntan på svar. Puss

Gör alla 4 sakerna.

Fan vad jag blir avundsjuk på er som kan ta benso.. Har gått och pissat för körkortet i 4 månader nu och ska pissa 2 månader till så den enda gången jag vågar ta det är veckan efter jag pissat.

Önskar det fanns nå helschysst alternativ som inte syns på piss.
Citera
2012-01-05, 06:22
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Gör alla 4 sakerna.

Fan vad jag blir avundsjuk på er som kan ta benso.. Har gått och pissat för körkortet i 4 månader nu och ska pissa 2 månader till så den enda gången jag vågar ta det är veckan efter jag pissat.

Önskar det fanns nå helschysst alternativ som inte syns på piss.

Se det positiva i det. 2-3 tabletter kommer göra dej skön när du väl börjar igen. Men får du dricka då? Sörjer för dej men det kan va skönt o vara nykter, fan efter körkortet kommer ju brudarna om du inte har nån nu.

Vet inte va du har för hobby men runka kan man ju göra istället. Benson pajar det för mej. Knullet ska jag inte ens nämna har inte doppat sedan februari. Två månader går snabbt sen kan du få en present av mej om du vill o bor i ssthml. Men men lycka till o tänk på dom fina blackouten du kanske haft hehe.
Citera
2012-01-05, 07:43
Medlem
Har sovit lite nu men fan vilket riksmongo jag var igår. Drog och köpte två liter vin som jag delade med en tant ute på gatan (som gick runt och letade efter sina sandaler) Efter en stunds pratande/hånglande bestämde vi oss för att lägga oss i en buske för att knulla. Då kom det en arg man och sa att det fanns barn i närheten och sådär kunde vi inte hålla på.

Sen minns jag att jag fumlar runt i köket och har sönder en "vas"? Min morbror kommer inrusande och undrar vad som hänt. Tror jag svarar nått i form att jag köper en ny vas imorgon.

Fan man vet ju att man inte borde dricka på benzo men fan vad kul man har.
Citera
2012-01-05, 08:15
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Har sovit lite nu men fan vilket riksmongo jag var igår. Drog och köpte två liter vin som jag delade med en tant ute på gatan (som gick runt och letade efter sina sandaler) Efter en stunds pratande/hånglande bestämde vi oss för att lägga oss i en buske för att knulla. Då kom det en arg man och sa att det fanns barn i närheten och sådär kunde vi inte hålla på.

Sen minns jag att jag fumlar runt i köket och har sönder en "vas"? Min morbror kommer inrusande och undrar vad som hänt. Tror jag svarar nått i form att jag köper en ny vas imorgon.

Fan man vet ju att man inte borde dricka på benzo men fan vad kul man har.

haha du sket inte på dej iallafall. gjorde jag igår efter en rosita o ett gonatt piller annars lät det som en soft kväll/dag mannen!
Citera
2012-01-05, 09:09
Medlem
rochsteins avatar
röksugen o pratsugen blir man iaf. går till och med å diskar o donar haha. vill ha sällskap. aja nu blir det cigg o diskning. finns det nån chat häär förresten? Har skrivit lite för mycke men allt handlar ju om ikton och dess påverkan så ändå inte helt fel av mej. 2 ikto på morgonen fick igång mej iaf.
Citera
2012-01-05, 17:05
Medlem
InfidelKafirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
röksugen o pratsugen blir man iaf. går till och med å diskar o donar haha. vill ha sällskap. aja nu blir det cigg o diskning. finns det nån chat häär förresten? Har skrivit lite för mycke men allt handlar ju om ikton och dess påverkan så ändå inte helt fel av mej. 2 ikto på morgonen fick igång mej iaf.

Haha tack för uppdateringen. låter som du jar kul. och du får väl skriva hur mycke tdu vill i denna tråden då den handlar om ikto.. jag uppskattar det, trevlig läsning. Akta så du inte skiter ner dig igen bara

Ta det lugnt nu och gör inget jag inte skulle gjort.
Citera
2012-01-05, 17:09
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir
Haha tack för uppdateringen. låter som du jar kul. och du får väl skriva hur mycke tdu vill i denna tråden då den handlar om ikto.. jag uppskattar det, trevlig läsning. Akta så du inte skiter ner dig igen bara

Ta det lugnt nu och gör inget jag inte skulle gjort.

Som vad då skita ner sej eller haha? Har fortfarande inte slängt påsen sitter på andra ölen nu käka 2 ikto för nåra timmar sen känner inte mycke av dom. Tror du de e lugnt me en till?

Skit samma de värsta har redan hänt inte ens när ja va en 5 åring sket jag ned mej. Ha det! Har du tagit nå ikto idag?
Citera
2012-01-05, 17:37
Medlem
sonicboy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
Får du ikto utskrivet eller? Finns ju så mycke ikto med dålig kvalité nuförtiden från Pakistan å diverse arabländer.
Jag köpte alltid Rivotril från Ungern -å dom var kanon, som svenska.
Ha det gött
Citera
2012-01-05, 17:39
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Får du ikto utskrivet eller? Finns ju så mycke ikto med dålig kvalité nuförtiden från Pakistan å diverse arabländer.
Jag köpte alltid Rivotril från Ungern -å dom var kanon, som svenska.
Ha det gött

maffian.^^ men driver kan va utländska men dom funkar absolut bra jag käkade för ån dag sedan , sen dan eftter drack jag 6 öl o fick en blackout. så i dessa e de krut. ingen anning om att dom höll i så länge. va bara lite efterföddrad

nån mer som upplevt det? 6 bärs o ingen benso den dan men var bakflöddrad men trodde de skulle va lugnt. sitter just nu o tokäter ostbågar sen ska ja smälla i mej den sista ölen kanske blir en sväng till systemet men då blir det bara nån öl vill inte svartna.

vart tablettarna kommer ifrån vet jag ej men dom funkar helt klart. throdde dom va fejk först men sen ajabaja då slog dom inåthelvete bra. mannen jag vaknade upp i morse o sen när ja gick på muggen såg ja att jag skitit på mej. (efter en black out) 6-8mg o de svartnar för mej nu dricker jag inte lika snabbt.
Senast redigerad av rochstein 2012-01-05 kl. 17:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in