2025-05-09, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Iktorivil är en knepig men bra benso. Det konstiga att jag kan äta 4 mg utan tolerans utan att känna ett piss. Möjligen att kroppen känns lite mjukare men skulle jag ta 4 mg Alprazolam utan tolerans så ser jag ut som ett utslaget fyllo.
Vad kan detta bero på? Alprazolam sätter sig ju mest i huvudet och Iktorivil i kroppen så det måste ju bero på det?

Men de verkar vara individuellt vet visa som
Blir skit ”väcka” flödrig på klona också
Citera
2025-05-10, 12:31
Medlem
Port-charlottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Hej..

Kommer avgiftas från metadon. Har aldrig missbrukat något annat då det inte varit något för mig - men kom att tänka på hur otroligt behjälpligt benzo är vid avtändningar på andra saker.. Hur lämpar sig ikto för mitt ändamål? Den är ju inte bara ångestdämpande men även muskelavslappnande? Jag kommer ha enorma svettningar och muskelspänningar under minst två veckor. Druckit metadon i 6 månader. 70 mg.

Behöver råd. Det är tvåor jag har. Hur ska jag dosera, och hur ofta? Hur långt tid kan jag äta preparatet utan att jag utvecklar ett beroende även där? Tänker ju enbart använda ikton under avgiftningen utav metadonet.

Återigen, jag har aldrig tyckt om benzo annars så jag ser risken som bra mycket mindre. Men kroppen utvecklar ju endå ett beroende, men tänker 14 dagar max att gå på det.

Men vill ju inte ta för hög dos, det är ju onödigt - så hjälp mig här är ni snälla.
Du får äta minimal dos,ta så lite du klarar av.börja med en halv tablett 2ggr dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in