2011-05-05, 10:06
Medlem
Rivotril 2mg + citodon; boost eller bajs?

Har roche 2or hemma och fick precis citodon utskrivet imorse. Ska jag blanda dessa eller ska jag köra var för sig? Ja, Jag är knarkare, så jag vill veta hur dom kickar bäst. Boostar rivo eller kommer dom ta bort mofferuset som jag är mest "fond" av. Tacksam för svar.

ps. Grapejuice, är det en myt eller ska man pröva sig på den?
Citera
2011-05-05, 10:27
Medlem
MicrograMs avatar
Du kan blanda båda (dock inte för mycket om du är känslig) och grapejuice ska fungera, ja.

Har själv gått på Xanor, Ikto och kodein, blev lite jobbigt att andas emellanåt bara, men det var för att jag inte hade någon som helst tolerans vid det tillfället.

Men funkar gör det absolut.
Senast redigerad av MicrograM 2011-05-05 kl. 10:30.
Citera
2011-05-05, 14:07
Medlem
tack så mycket, ska köpa grapejuice o ta en ikto på mina 4 cittar. tja
Citera
2011-05-05, 19:17
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onsite
tack så mycket, ska köpa grapejuice o ta en ikto på mina 4 cittar. tja

Kör på båda. 4citodon = 120mg kodein, detta ihop med 2mg klonazzepam ska inte vara någon fara
Citera
2011-05-09, 13:14
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Konstigt det där. Jag kan slänga i mig 5 st 2 mg:are utan att bli flöddrad alls, medan jag blir rätt rejält skev av typ 50 mg diazepam.

Ja verkligen, riktigt bra diazepam är grymt. MSJ diazepam:en från skräcken, kommer du ihåg dem? Det var skit bra grejer, otroligt bra. Ingen som sitter på sådana längre kan jag tänka mig.
Citera
2011-05-09, 15:43
Medlem
EleanorRigbys avatar
Någon som har tagit Xanor och Ikto under samma dag, undrar mest om det är farligt, och vilka gillar ni bäst av dessa två!
Själv har jag bara intagit Xanor så tål dem lite väl bra, har nu chans att köpa Ikto, har inte tagit en endaste en av dem, och vill ju inte köpa grisen i säcken
Citera
2011-05-09, 18:02
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Någon som har tagit Xanor och Ikto under samma dag, undrar mest om det är farligt, och vilka gillar ni bäst av dessa två!
Själv har jag bara intagit Xanor så tål dem lite väl bra, har nu chans att köpa Ikto, har inte tagit en endaste en av dem, och vill ju inte köpa grisen i säcken

Nej inte farligt. Visst finns det väl nån risk som nån jävel kommer anmärka på men den är så liten. Du kan ta dig 10 Arboga 10,2% och en fett röka och en helvetes massa annat. Chansen är så liten att det händer dig nått men om du är en tanig liten flicka eller pojk så kommer du också få vara med i Expressen och Aftonbladet som ett offer för den nya dödsdrogen "whatever".

Är du bara en normal människa så klarar du att bli riktigt jävla maxad.

Opiater är en annan sak. Tram går fint men inget annat.
Citera
2011-05-15, 14:28
Medlem
Endemisks avatar
Behöver expertråd.

Om jag tar 2-4 mg Iktorivil tre gånger i veckan, kommer jag utveckla tolerans? Kommer jag bli fysiskt beroende?

Jag är inte intresserad av att läsa om risken för psykiskt beroende, verkligen inte, så avstå från det, snälla.
Citera
2011-05-15, 17:32
Medlem
elgecys avatar
Skulle uppskatta svar: hur länge ska man ha ätit iktorivil (i mitt fall ca 5-6 mg varannan dag i veckor) innan man utvecklar ett fysiskt beroende.
Citera
2011-05-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Skulle uppskatta svar: hur länge ska man ha ätit iktorivil (i mitt fall ca 5-6 mg varannan dag i veckor) innan man utvecklar ett fysiskt beroende.
Jag tror att om du inte måste ta det varje dag så behöver du inte oroa dig för något fysisktberoende.

Frågan är dock hur länge du klarar av att endast ta det varannan dag innan det psykiskaberoendet tar över.
Citera
2011-05-15, 19:31
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Jag tror att om du inte måste ta det varje dag så behöver du inte oroa dig för något fysisktberoende.

Frågan är dock hur länge du klarar av att endast ta det varannan dag innan det psykiskaberoendet tar över.

Finns det någon lite mer specifik tidslinje man kan räkna på? Tänkte på det fysiska beroendet. Planerar inte att äta dem varje dag, eller ens varannan dag i fortsättningen...
Citera
2011-05-16, 12:41
Medlem
users avatar
Tja! sitter på 1,5mg av vad jag är ganska säker är rivotril. Killen kallade dom för "ikto" men det är bara 0,5mg och dom är rosa.
Min tidigare erfarenhet av benzo är mest att stoppa i mig stilnoct/imovane när jag druckit men jag har även testat att flumma på oxazepam, då räckte det med ca 60mg för att bli rätt flummig, det var sobril.

Min fråga är alltså, vågar jag stoppa i mig allihopa? Jag är ute efter att bli ångestfri och lite lite småflummig men vill ändå kunna prata i telefon med mina föräldrar och vara säker på att jag inte får för mig att börja dricka mina 7,2or i kylen eller något annat dumt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in