2018-02-11, 16:08
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Har köpt 10 likadana burkar, florerar det fejk menar du? känns ju inte och ser inte ut som fejk. vet väldigt många som köpt av samma kille och alla är nöjda vad jag vet, vore surt i min situation annars :P

Idag är förfalskningarna så bra att inte ens den bäste märker av fake varken med synen,smaken eller helheten.

Sen oftast när "alla" är nöjda så brukar det säga mig att dom flesta fick ut en starkare effekt och var nöjd med det. Vilket också kan innebära fake.

Det är så illa med förfalskade mediciner att det finns tom på apoteket i vissa former med.
Därför välkomnar jag det nya QR systemet de ska införa nu i början av 2018. Vilket kommer sätta stopp för falska läkemedel som faktist finns på apoteket med.

Folk är allt för naiva. Det florerar betydligt mycket mer fake än majoriteten tror.

Blister eller plomberad burk är INGEN garanti alls.
Citera
2018-02-11, 16:47
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Ja men cirkel runt 2an ist för prickar
Sen va se flunisar
De jag har fått som har endast en cirkel runt "2"an istället för två små cirklar brevid, har varit fejk. Varken smakat eller kickat som Klonazepam ska göra.

Du känner på smaken.
Citera
2018-02-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
De jag har fått som har endast en cirkel runt "2"an istället för två små cirklar brevid, har varit fejk. Varken smakat eller kickat som Klonazepam ska göra.

Du känner på smaken.

Finns så otroligt mycket fejkpressade tabletter numera.
Men "riktiga" skall ha en lite söt smak, upptäckt att en del av de fejkade är lite beskare i smaken.
Citera
2018-02-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
iktona är rätt goa faktist iochmed dom sitter i så länge fast ja brukar bli lite aggresiv och de är inte ofta ja blir de på annan benso.. kä'kar benso varje dag... mest xanor och stess tycker lägga under tungan funkar utmärkt de gör, jag med alla benso kan hända att ja röker en flun ibland.. mot ångest är nästan opiater bättre tycker jag tex dolcontin ketogan elr subutex

Jag känner precis tvärt om. Blir trög, glömsk och aggressiv av för många Xanor. Råkar jag få i mig nån ikto för mycket blir jag mest snubblig men är medveten om de och tycker mest de är lite kul. Skulle öppna en 1kg påse proteinpulver en gång och den small till när jag gjorde det vilket ledde till att jag blev "rädd" och ryggade tillbaka - ramlade baklänges och fick hela påsen i ansiktet. Sen låg jag där på golvet och skrattade åt hela situationen när tjejen klev in genom dörren.
Citera
2018-02-15, 17:05
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Om man lider av konstant ångest/oro, och gjort det i flera år och bara vill slippa skiten, är då klonazepam ett bra alternativ?

Så som jag förstått det så är klonazepam starkare än diazepam som jag käkat sporadiskt i en månad ungefär. Dessa biter inte på mig, och jag vet inte varför. Det enda jag märker om jag tar t.ex. 20mg diazepam är försämrad motorik, vilket ju är en oänskad bieffekt. Jag blir varken lugn eller av med min ångest.
Citera
2018-02-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapspojken
Om man lider av konstant ångest/oro, och gjort det i flera år och bara vill slippa skiten, är då klonazepam ett bra alternativ?

Så som jag förstått det så är klonazepam starkare än diazepam som jag käkat sporadiskt i en månad ungefär. Dessa biter inte på mig, och jag vet inte varför. Det enda jag märker om jag tar t.ex. 20mg diazepam är försämrad motorik, vilket ju är en oänskad bieffekt. Jag blir varken lugn eller av med min ångest.
Det är individuellt vad som funkar men visst kan du ge iktorivil en chans. Det funkar för mig i alla fall
Citera
2018-02-15, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapspojken

Kanske fungerar Iktorivil bättre för dig, det är iaf i min mening ett bättre läkemedel.
Citera
2018-02-15, 19:41
Medlem
Dessa rivotrilen undrar jag mer om: https://imgur.com/a/TDCyn

4 skårad och bara en tvåa på baksidan. Har inte käkat så mycket iko innan så har lite svårt att avgöra produkten. Har käkat ca 20mg under 7h och är väl, "lite småskön", men inte alls som jag kommer ihåg att man brukade bli på ikto.
Citera
2018-02-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Dessa rivotrilen undrar jag mer om: https://imgur.com/a/TDCyn

4 skårad och bara en tvåa på baksidan. Har inte käkat så mycket iko innan så har lite svårt att avgöra produkten. Har käkat ca 20mg under 7h och är väl, "lite småskön", men inte alls som jag kommer ihåg att man brukade bli på ikto.
Det är dom Rivotril 2mg Galenika (serbiska) Samma som gör dom blåa ksalol xanor!

Tyckte inte de va samma dryck i dom som de riktiga men dom funkade! Finns många sånna som är fejk för du har endå stoppat i dig 10st då alltså?
Citera
2018-02-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Det är dom Rivotril 2mg Galenika (serbiska) Samma som gör dom blåa ksalol xanor!

Tyckte inte de va samma dryck i dom som de riktiga men dom funkade! Finns många sånna som är fejk för du har endå stoppat i dig 10st då alltså?

Det stämmer samt druckit typ 7 öl på det. Skulle i princip kunna gå ut och sätta mig i bilen och köra utan att någon skulle märka något.

Men jag funderar på om betablockerare mot hjärtflimmer minskar effekten av benzo, någon som vet?
Senast redigerad av skrik 2018-02-15 kl. 21:24.
Citera
2018-02-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Det stämmer samt druckit typ 7 öl på det. Skulle i princip kunna gå ut och sätta mig i bilen och köra utan att någon skulle märka något.
Två teorier

1) de är fake

2) du är sönder bensad och märker inte ens av det själv
Citera
2018-02-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Två teorier

1) de är fake

2) du är sönder bensad och märker inte ens av det själv

Jag hade hoppats på nr2 men jag har inte tagit alla på samma gång utan under dagen samt arbetat under tiden. Det enda jag kan tänka mig var att jag drog i mig ca 100*10mg diazerpam för ca: 2 veckor sedan och 100*1mg alaprazolam under några dagar några veckor innan. Men den toleransen är ju inte speciellt stor och borde väl vara borta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in