2011-05-16, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av user
Tja! sitter på 1,5mg av vad jag är ganska säker är rivotril. Killen kallade dom för "ikto" men det är bara 0,5mg och dom är rosa.
Min tidigare erfarenhet av benzo är mest att stoppa i mig stilnoct/imovane när jag druckit men jag har även testat att flumma på oxazepam, då räckte det med ca 60mg för att bli rätt flummig, det var sobril.

Min fråga är alltså, vågar jag stoppa i mig allihopa? Jag är ute efter att bli ångestfri och lite lite småflummig men vill ändå kunna prata i telefon med mina föräldrar och vara säker på att jag inte får för mig att börja dricka mina 7,2or i kylen eller något annat dumt...

1,5mg kan du slänga i dig.
Citera
2011-05-16, 12:56
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
1,5mg kan du slänga i dig.
Du kan inte utveckla lite? Förstår du vilka tabs jag menar av min beskrivning? Vad kan jag vänta mig kommer hända?
Har ingen tolerans och väldigt smal sett till min längd om det spelar någon roll...
EDIT: kollade på dom nu, roche 0,5 är det.
Citera
2011-05-16, 13:02
Bannlyst
Citat:
Du kan inte utveckla lite? Förstår du vilka tabs jag menar av min beskrivning? Vad kan jag vänta mig kommer hända?
Har ingen tolerans och väldigt smal sett till min längd om det spelar någon roll...
EDIT: kollade på dom nu, roche 0,5 är det.

Börja med att ta 2mg och känn efter 1 timma om det inte räcker ta 2 mg till.-
Citera
2011-05-16, 13:06
Medlem
users avatar
Citat:
Börja med att ta 2mg och känn efter 1 timma om det inte räcker ta 2 mg till.-
Hmm, får höra olika av alla. Dessutom har du väl inte ens läst mitt inlägg, jag har ju bara 1,5mg och det verkar som att du förutsätter att jag har rochetvåor, men tack ändå. Hoppas någon vill svara lite mer ingående.
Citera
2011-05-16, 13:10
Bannlyst
Citat:
Hmm, får höra olika av alla. Dessutom har du väl inte ens läst mitt inlägg, jag har ju bara 1,5mg och det verkar som att du förutsätter att jag har rochetvåor, men tack ändå. Hoppas någon vill svara lite mer ingående.

Vadå du har ju bara 1,5 mg? Nyss sa du att du hade 0,5mgs men om det är som du säger att du endast har 1,5 mg så ta allt. Om du menade att det är 1,5 mgs styrka på dem tar du endast 2 mac.
Citera
2011-05-16, 13:13
Bannlyst
Fattar inte vad du menar i ditt inlägg. Förklara styrka på tabbsen och hur många du har kan jag svara dig direkt.
Citera
2011-05-16, 13:16
Medlem
users avatar
Det är 0,5mg tabs, jag har tre stycken dvs 1,5 mg.
Citera
2011-05-16, 13:19
Bannlyst
Citat:
Det är 0,5mg tabs, jag har tre stycken dvs 1,5 mg.

Ja då kan du ta allt du har. Du kmr känna av lite bara men inte mkt. När jag hade 0 tolerans så räckte en 2mgs tablett väl så ta dina 1,5mg
Citera
2011-05-16, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ja då kan du ta allt du har. Du kmr känna av lite bara men inte mkt. När jag hade 0 tolerans så räckte en 2mgs tablett väl så ta dina 1,5mg

Du kan vara lugn, du kommer känna dig softare om det är äkta grejer men du kan vara lugn för att ringa dina föräldrar utan att börja sluddra.
Citera
2011-05-16, 13:50
Medlem
users avatar
Citat:
Du kan vara lugn, du kommer känna dig softare om det är äkta grejer men du kan vara lugn för att ringa dina föräldrar utan att börja sluddra.
Det här va vad jag ville höra det står åtminståne roche på dom så hoppas att det är "riktiga grejer".
Rätta mig gärna om jag har fel men har hört både irl och på flashback att man kan röka ikto? Alltså inte vaporisera/jaga drake utan röka det som röka. Skulle det vara najs att smula ner en sånhär tablett i bongkoppen eller är det slöseri?
Citera
2011-05-16, 14:45
Bannlyst
Citat:
Det här va vad jag ville höra det står åtminståne roche på dom så hoppas att det är "riktiga grejer".
Rätta mig gärna om jag har fel men har hört både irl och på flashback att man kan röka ikto? Alltså inte vaporisera/jaga drake utan röka det som röka. Skulle det vara najs att smula ner en sånhär tablett i bongkoppen eller är det slöseri?

Det du har hört stämmer så vitt jag vet men käka dem ist iaf de slår hårdare på dig om du röker för din säkerhetsskull för du ville ju ringa sa du ju utan att låta kontig, jag har själv aldrig rökt så jag bara förvarnar så jag skulle tipsa om att du sväljer dem ist
Citera
2011-05-19, 01:08
Medlem
Berberines avatar
Senast jag knapra Rivotril 2mg 3 st plus en ca 20cl vodka.
Slutade med kleptomani...
Gick rätt in på coop, tittade på batterier som jag behövde till något. tittade på kassan som tittade tillbaka på mej. Tog batterierna och gick ut, utan minsta eftertanke eller känsla av att jag gjorde något fel.
kasörskan måste väl sätt att jag var helt jävla bombad då hon helt enkelt sket i det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in