2011-04-17, 14:00
Medlem
CoopColas avatar
Många "noobfrågor" från mig, men hoppas det är ok..

I fredags så krökade jag och tog typ 2 xanax (1mg). Igår rökte jag bara weed hela dagen, inget annat. Idag tog jag 500mg tram samt en ikto för ett par timmar sen. Ingen fara att ta en till ikto va? Är 2mg som jag smälter under tungan.

Och funderar på att dra och handla mer röka, är det dumt och tar över ruset från de andra grejerna eller är det bara soft (är bra grönt)?

Som sagt, rätt ny på att "flumma" på bens. Ska bara vara hemma o lira xbox och kolla fotboll typ..

Ska upp och jobba vid fem imorgon också, så vill inte bli för väck
Senast redigerad av CoopCola 2011-04-17 kl. 14:16.
Citera
2011-04-17, 14:35
Medlem
Highwon4s avatar
Joinar av naturliga skäl klubben ;-)

Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Många "noobfrågor" från mig, men hoppas det är ok..

I fredags så krökade jag och tog typ 2 xanax (1mg). Igår rökte jag bara weed hela dagen, inget annat. Idag tog jag 500mg tram samt en ikto för ett par timmar sen. Ingen fara att ta en till ikto va? Är 2mg som jag smälter under tungan.

Och funderar på att dra och handla mer röka, är det dumt och tar över ruset från de andra grejerna eller är det bara soft (är bra grönt)?

Som sagt, rätt ny på att "flumma" på bens. Ska bara vara hemma o lira xbox och kolla fotboll typ..

Ska upp och jobba vid fem imorgon också, så vill inte bli för väck

Det skulle jag påstå inte alls är någon fara, kan bli mer mot nood-hållet isåfall men du lär bli mysig, slänger du in gräs i leken vill jag vara dig för en dag, dvs det kommer bli underbart.

EDIT: Rök kanske en liten mindre spliff och ta det lungt så du inte skulle somna ifrån och vakna upp skitförbannad, så nån tung indica är kanske inte o föredra. Beror ju på hur nere du kan bli utan att däcka också
Citera
2011-04-17, 14:57
Bannlyst
Jag har en fråga.. Vissa säger att ikto är värdelös mot ångest så frågar här, är den bra ångestdämande?
Citera
2011-04-17, 17:37
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigPundare
Jag har en fråga.. Vissa säger att ikto är värdelös mot ångest så frågar här, är den bra ångestdämande?

Det är såklart olika för olika personer, vissa tycker den är bra, andra inte. Jag tycker inte den är särskilt bra på den fronten.
Citera
2011-04-17, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Det är såklart olika för olika personer, vissa tycker den är bra, andra inte. Jag tycker inte den är särskilt bra på den fronten.

Precis som du säger. Jag tycker den är kanon på den fronten.
Citera
2011-04-22, 03:42
Medlem
Angeliques avatar
Har på senare tid märkt att jag blir väldigt hård i magen av ikto, ibland skiter jag inte på 4 dagar. Hur kan det komma sig? Så var det inte på den gamla goda tiden!
Citera
2011-04-22, 03:52
Medlem
jimpss avatar
Rökte precis en Iktorivil 2 mg Roche på folie, vet inte om jag känner av det men någon mer som testat?

Citera
2011-04-22, 07:38
Medlem
faetters avatar
Ikto är underbart, fått mig missa jobbet många gånger

Go med dola till
Citera
2011-04-22, 18:02
Medlem
Hade en Iktorovil period för några år sen då jag kom över stora mängder till rimlig pris. Syftet var så klart att tjäna lite pengar vilket fungerade utmärkt men så blev man samtidigt torsk på de i 6 månader. Dock sällan mer än en 2mg per dag i medicinskt syfte (fick i mig 20mg någon gång men det var bara stört). Helvetes AT men det är annan story. Har även erfarenhet av andra benzodiazepiner men utan de reaktioner som beskrivs nedan.

Måste ändå säga att jag gillade de starkt.

Blev sjukt energisk på de, motiverad, skärpt och målmedveten vilket måste ha berott att de tog bort den underliggande ångesten som alltid finns där.

Nackdelar, förutom själva beroendet så klart, var att man ganska ofta fick sjuk jävla hybris med ett ego inte från denna värld. Snattade saker bara för att jag tycket att JAG hade all rätt till detta (snattade inte i vanliga fall).

Någon annan som har haft liknande upplevelse av denna underbara medicin?
Senast redigerad av seduce 2011-04-22 kl. 18:04.
Citera
2011-04-23, 06:04
Medlem
Highwon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Rökte precis en Iktorivil 2 mg Roche på folie, vet inte om jag känner av det men någon mer som testat?

5 Minuters rus bara ju!? Men visst, trevligt om man har ett par hundra men även då, tveksamt om jag inte smälter den under tungan helldre.

Citat:
Ursprungligen postat av seduce
Hade en Iktorovil period för några år sen då jag kom över stora mängder till rimlig pris. Syftet var så klart att tjäna lite pengar vilket fungerade utmärkt men så blev man samtidigt torsk på de i 6 månader. Dock sällan mer än en 2mg per dag i medicinskt syfte (fick i mig 20mg någon gång men det var bara stört). Helvetes AT men det är annan story. Har även erfarenhet av andra benzodiazepiner men utan de reaktioner som beskrivs nedan.

Måste ändå säga att jag gillade de starkt.

Blev sjukt energisk på de, motiverad, skärpt och målmedveten vilket måste ha berott att de tog bort den underliggande ångesten som alltid finns där.

Nackdelar, förutom själva beroendet så klart, var att man ganska ofta fick sjuk jävla hybris med ett ego inte från denna värld. Snattade saker bara för att jag tycket att JAG hade all rätt till detta (snattade inte i vanliga fall).

Någon annan som har haft liknande upplevelse av denna underbara medicin?

Det är rätt allmänt att benso faktiskt fungerar lite som kola på tablett, du vet kung över världen-syndrom.
Citera
2011-04-23, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimps

Röka är det enda rätta!! Lungor na mår super av det oxå
Citera
2011-04-24, 13:12
Medlem
Har haft sjuk ångest hela veckan, och idag såg jag att jag faktiskt hade ett uttag kvar på Iktorivil, så jag har just varit och hämtat en burk (0,5 mg). Kanske låter knäppt att jag hade glömt bort det, men jag tycker inte att det hjälpte mig så mycket när jag åt det förut. Kan tillägga att jag verkar ha en extrem tolerans, hur mycket kan jag tänkas behöva ta för att få slappna av lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in