2009-03-29, 22:35
Medlem
Hirvis avatar
En kompis till mig slog en gång en kille i ansiktet så ögat ramlade ut, och när vi andra i umgängeskretsen var på amerikanskt fotbollsläger så var han hemma (skadad) och hade 2 tjejer om dagen i 8 dagar. Vilken jävla player.
Sen har han även gjort en hel del "riktigt tunga saker" som jag inte får veta men som skulle sätta honom på ett livstidsstraff om det kom ut.

Glömde att han åt 24 pizza-slicer på pizza hut buffe. han är smal.

Dock är det kanske fel tråd, för han talar uppenbarligen sanning.

När jag var liten lurade jag alla mina vänner att jag kunde hacka datorer, för jag hade lyckats "vända ut och in" på mitt anti-virusprogram så jag skickade virus, av en ren slump visste jag också att alla killar i klassen hade fått samma nakenbilder av en tjej i parallell-klassen (på hennes kusin tror jag) så jag sa att jag hade hackat in i deras datorer och sett bilderna som "bevis".

Dessutom påstod jag att jag var skaparen av "Trojanska hästen", viruset that is. Jag hade av en slump hittat ett virus som kallade för trojanen, och ett annat som kallades hästen (hahaha) och kombinerat dom för att jävlas.
Folk gick på det här som idioter också.
Senast redigerad av Hirvi 2009-03-29 kl. 22:40.
Citera
2009-03-30, 00:47
Medlem
Hörde det här i åttan-nian någon gång...

Polaren till mig berättade om att han och en annan åkt ute på en åker med en epa traktor i cirka 120. Inte nog med det, hade han även kört ifatt ett rådjur och dragit det i svansen, ett par volter hade de slagit också. Till råga på allt så hade de filmat allt, dock hade linsen gått sönder under "rullningarna" så att säga. Tillade då att filmen fortfarande går att spela upp, men oj oj, en film hade de glömt lägga i...

Mitt liv blev förlängt med cirka tre år efter han försvann ur syne.
Citera
2009-03-30, 04:03
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Dessutom påstod jag att jag var skaparen av "Trojanska hästen", viruset that is. Jag hade av en slump hittat ett virus som kallade för trojanen, och ett annat som kallades hästen (hahaha) och kombinerat dom för att jävlas.
Folk gick på det här som idioter också.

Tror du ja.. tills någon av dem hittar denna tråden.
Citera
2009-03-30, 07:21
Medlem
kaffis avatar
Fan jag kommer på nya hela tiden.

En kille som jag "kände" kunde dra riktigt fina lögner.
Han hade bland annat varit ute o åkt i skogen med sin Puch Monza eller Dakota (minns inte) och kört som bara fan så klart. Tills slut flyger han i ett hopp men det blir okontrollerat och vet inte vad som händer. Men han vaknar till slut upp hängandes i en gren i ett träd med mopeden hängandes på grenen över.

En annan kille jag umgicks med när jag var liten.

Han hade många saker som man aldrig fick se.
Han hade
1.En blåval på vinden
2.Vapenvila på vinden
3.Nyckel till ett vapenförråd. (Egentligen var det hans farsas men han fick låna den när han ville)
Citera
2009-03-30, 07:47
Medlem
Corazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
2.Vapenvila på vinden

Hur tänkte han här?
Citera
2009-03-30, 13:27
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
Hur tänkte han här?

Det är fler än du som frågat Han visste nog inte vad det betydde utan tyckte det lät coolt eftersom "vapen" ingår i ordet

Nu kom jag på en till av samma kille. Han sa att det fanns ett skitstort hänglås som var stort som ett hus. Nyckeln till det hänglåset var litet som ett gruskorn och om man öppnade låset så skulle alla i hela världen dö.
Citera
2009-03-30, 14:47
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cane-force
. På ett barnkalas så kan man väl tänka sig att det kan vara sisådär 10 barn, och hur många läskflaskor kan det vara i en back? 24? Om man nu höftar till med lite siffror så blir det alltså 24x7=168flaskor och om man delar det på 10 barn betyder det att ........ :

Det är 20 flaskor i en back
Citera
2009-03-30, 21:38
Medlem
Monkeyspanks avatar
Haha, den här tråden går ju som smort! Mytisar både älskar och hatar man.
Bara för att jag är sådan vänlig och generös människa ska jag bjuda på ännu en story om dåren (vi kallar honom Åke bara för att förenkla det hela i fortsättningen,mmkay?) jag snackat om tidigare i tråden.
Som alla mytomaner födda runt -45 hade han ju naturligtvis gjort lumpen ihop med kungen. Men inte nog med det, han och knugen var bästa brudraggarpolare.
Varje Fredag hade det stått en svart limo vid kajen och väntat på dem, polaren hade naturligtvis fått sätta på sig ögonbindel och sen bar det av.
Tack vare Åkes övernaturliga lokalsinne visste han att han befann sig på en viss sörmländsk herrgård när de tog av honom bindeln. Sen började orgierna...
Naturligtvis orkade ingen av de inbjudna regeringscheferna,filmstjärnorna,maffiabossarna med att tillfredställa sina kvinnliga sällskap så den lotten föll på allas vår idol Åke.
Han gjorde sitt jobb så väl att han fick en stående inbjudan varje helg men hade tackat nej p.g.a. att hans jobb som hallick tog så mycket tid.
Har massor av storys från den snubben, den här tråden kommer leva länge...
Citera
2009-03-30, 23:26
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Glömde att han åt 24 pizza-slicer på pizza hut buffe. han är smal.
Behöver inte vara lögn. Under min gymnasietid åt jag på pizza hut ett tiotal gånger, och en polare i klassen var ett riktigt monster.
Trots att han bara var ca 175 lång och vägde ca 60 klämde han, visserligen med stor möda, ner 24 bitar mer än en gång. Och ja, just 24 stycken, eftersom det motsvarade 3 hela pizzor.
Citera
2009-04-02, 15:18
Medlem
kaffis avatar
Kom på ännu en härlig lögn.

En kille berättade för några år sen,då var han cirka 16-17 år,att han varit ute vid en sjö på kvällen. Runt sjön låg det skog som man var tvungen att gå igenom. Men utanför skogen så vart massa polisavspärrningar. Men han smet in i alla fall eftersom han vart så nyfiken på vad som hade hänt.
När han kommer fram till sjön så ser han, det är HELT RÖTT med kräftor i sjön.........
Citera
2009-04-05, 17:27
Medlem
cyberhogs avatar
Vad är det värsta en mytoman har berättat för dig?

Vi är nog många som nån gång i livet stöter på en tvättäkta mytoman, alltså inte bara nån som spär på sina fiskehistorier eller vattnar CV:n eller drar någon lögn för morsan emellanåt.

En bekant till mig ringde mig när jag var utomlands, från hemligt nummer, och sa att han ringde från en bunker i Irak dit han och hans superhemliga svenska militärförband med kort varsel tagits, och där de sysselsatte sig med att frita olika gisslan. Han hade haft ihjäl en massa irakier och var rätt blodig, sa han. Och plötsligt small det dessutom till, han sa att han satt och lekte med pistolen och plötsligt brann den av.
Det bästa med historien?
Jag gick på den - i alla fall tillfälligt.
Citera
2009-04-05, 17:46
Medlem
jerros avatar
hehe Nåt utav det värsta jag hört var när en snubbe som vi kan kalla för Henke hade varit på vattenfestivalen 93. När JAS planet krashade på hans mountainbike så han fick slänga sig i vattnet. Som plåster på såren fick han en inbjudan av ÖB till Cafe Opera där han festade med Kungen o Dr Alban.
Senast redigerad av jerro 2009-04-05 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in