Mytomaner kan vara riktigt roliga ibland
känner två, ena lite flyktigt.
första mytomanen:
har burnat med en dodge viper utanför polishuset i sundsvall, och därefter dragit ifrån polisen i den.
Slagit ihjäl massa zombies som kom upp ur några katakomber när han och hans satanistpolare sparkade på gravstenar mitt i natten.
han och hans ppolare hade köpt yxor dom slog varandra med tills bladen gick sönder, så de slog varandra med skaften istället.
köpte ett halsband till sin mytomspunne, okände flickvän som kostade 10.000. visserligen kostade detta halsband 10 miljoner, men han har ju turen att ha kontakter i maffian.
skar pungen av nån gubbe som våldtagit hans syster som inte existerade, så gubben förblödde. senare levde gubben igen och fick stryk varje dag i princip av hans maffia vänner.
har ett eget gäng som stjäl mopeder åt honom, som han senare lagrar i källaren i hans hyreshus. 200 moppar i de små förråden är inte dåligt

.
bästa historian är nog om hans radiostyrda båt. han gick in på lekplaneten och stal en byggsats i plast av en stridsbåt, sen monterade han elmotorer med propellrar på denna, och riktiga små kanoner som sköt soft airgunkulor. dessa kulor var urgröpta och fyllda med ett krut som är förbjudet i sverige som kan spränga hål i en oljetanker. med denna båt sänkte han flera polisbåtar och segelbåtar.
andra mytomanen drar inga roliga historier.
han sa att min pappa köpte en splitter ny volvo S80, fast i själva verket var en chrysler voyager, nya modellen.
han säger att jag och min polare kom på honom med att ha sex med nån tjej ingen vet vem det är. visserligen avfärdade vi detta, och helt plötsligt var det två av våra kompisar som kom på honom. dessa avfärdade också.
han har provat hach och hans morsa säger inget om den 2 kg tunga hachkakan under hans säng. hon brukar röka det med honom
hans snöskoter (everest 500 nånting) har en monstruös motor. en trimmad yamaha SRX motor. motorn är dock kamoflerad till en vanlig everestmotor
massor med tjejer raggar på honom, fast han ser ut som ett skogstroll med krulligt hår och utstående öron

Dessa tjejer avfärdar detta med att de inte ens skulle gå nära honom.
sen har han gjort diverse inbrott på alla möjliga lokaler med vakter och larm och skit.
jojo. det kan bli jobbigt i längden