2008-12-31, 20:40
Medlem
jag halvkänner en söt liten mytoman

han knullar massa brudar varje helg men han minns varken namnet eller utséendet på dom.. han dricker dessutom hur mycket som helst när ingen är med & ljuger allmänt mycket. minns inte så mycket av alla hans historier för man tröttnar på att lyssna men jag återkommer när han berättat något nytt
Citera
2008-12-31, 21:15
Medlem
Fickludds avatar
Jag har jobbat ihop med en mytoman. Hans flickvän var Fordchefens dotter i USA. Dock visste han inte var de tillbringade helgerna tillsammans eftersom han alltid somnade i limosinen som tog dem dit.

När han hade bråttom in till staden fick han oftast poliseskort, vilket måste ha varit väldigt skönt.
Citera
2009-01-02, 20:45
Medlem
hehe känner väl några mytomaner, ena av dom påstår att han knullat i en hiss i centrum i 2 tim utan att någon märkt nått :P
Citera
2009-01-03, 21:05
Medlem
SKetchers avatar
Vi sitter 3 stycken killar längst bak i vår NO-sal sista lektionen, vagt diskuterandes med en brud i klassen som satt bänken framför, ökänd för lögner, skvaller och övrig skit hit och dit.
Ung.
- Aa, jag ska åka till Kos med Niklas

Vi möter varandras blickar kort.
Niklas,.. Din förra kille? Hade inte han dött?
Halv sekunds tystnad innan hon rodnar till och vänder sig om. När lektionen alldeles strax slutar är hon snabb ut, utan ett ord.

Ett hat råder även inom klassen eftersom alla vet hur hon är, vilket gjort att hon också blivit utfryst. Sedan har vi också ett hyfsat mytomanpretto till.
Citera
2009-01-04, 20:47
Medlem
T-bone-s avatar
Jag har en kille på jobbet som är näst bäst i Sverige på massa saker enligt han själv.
Lustigt när folk säger att dom är näst bäst på något som att det skulle avleda alla misstankar om lögn.
Ibland varierar han det med att han är ''en av dom bästa''.

T.ex så är han näst bäst på ''hacking'' och någon form av kampsport som han inte får berätta vad den heter eller går ut på.
Han är dessutom en av dom bästa i Sverige på schack och har gjort näst mest armhävningar i Sverige.

Dessutom tackade han nej till en plats i SSG direkt efter lumpen som han gjorde som ''telejägare''.
Citera
2009-01-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjernobylfitta
jag halvkänner en söt liten mytoman

han knullar massa brudar varje helg men han minns varken namnet eller utséendet på dom.. han dricker dessutom hur mycket som helst när ingen är med & ljuger allmänt mycket. minns inte så mycket av alla hans historier för man tröttnar på att lyssna men jag återkommer när han berättat något nytt

Har också en sån polare, han har haft sex med EN tjej, men påstår att han har haft sex med praktiskt taget alla.

En kväll när vi gick runt på stan (skulle nånstans, kommer inte ihåg vart) så börjar han tokspringa och påstår sen att det var 5 nazister som skulle döda honom för att han hade knullat en av deras tjejer i tvåan.
Det roliga var att dom där 5 "nazisterna" när jag kom i närheten var 5 stycken småpojkar i 14 års åldern..
Citera
2009-01-05, 10:41
Medlem
nerdinsides avatar
Mytomaner kan vara riktigt roliga ibland

känner två, ena lite flyktigt.

första mytomanen:
har burnat med en dodge viper utanför polishuset i sundsvall, och därefter dragit ifrån polisen i den.
Slagit ihjäl massa zombies som kom upp ur några katakomber när han och hans satanistpolare sparkade på gravstenar mitt i natten.
han och hans ppolare hade köpt yxor dom slog varandra med tills bladen gick sönder, så de slog varandra med skaften istället.
köpte ett halsband till sin mytomspunne, okände flickvän som kostade 10.000. visserligen kostade detta halsband 10 miljoner, men han har ju turen att ha kontakter i maffian.
skar pungen av nån gubbe som våldtagit hans syster som inte existerade, så gubben förblödde. senare levde gubben igen och fick stryk varje dag i princip av hans maffia vänner.
har ett eget gäng som stjäl mopeder åt honom, som han senare lagrar i källaren i hans hyreshus. 200 moppar i de små förråden är inte dåligt .

bästa historian är nog om hans radiostyrda båt. han gick in på lekplaneten och stal en byggsats i plast av en stridsbåt, sen monterade han elmotorer med propellrar på denna, och riktiga små kanoner som sköt soft airgunkulor. dessa kulor var urgröpta och fyllda med ett krut som är förbjudet i sverige som kan spränga hål i en oljetanker. med denna båt sänkte han flera polisbåtar och segelbåtar.

andra mytomanen drar inga roliga historier.

han sa att min pappa köpte en splitter ny volvo S80, fast i själva verket var en chrysler voyager, nya modellen.
han säger att jag och min polare kom på honom med att ha sex med nån tjej ingen vet vem det är. visserligen avfärdade vi detta, och helt plötsligt var det två av våra kompisar som kom på honom. dessa avfärdade också.
han har provat hach och hans morsa säger inget om den 2 kg tunga hachkakan under hans säng. hon brukar röka det med honom
hans snöskoter (everest 500 nånting) har en monstruös motor. en trimmad yamaha SRX motor. motorn är dock kamoflerad till en vanlig everestmotor
massor med tjejer raggar på honom, fast han ser ut som ett skogstroll med krulligt hår och utstående öron Dessa tjejer avfärdar detta med att de inte ens skulle gå nära honom.
sen har han gjort diverse inbrott på alla möjliga lokaler med vakter och larm och skit.

jojo. det kan bli jobbigt i längden
Citera
2009-01-05, 13:13
Bannlyst
Undrar hur många mytomaner som har postat i den här tråden, och ljugit om att en mytoman har ljugit
Citera
2009-01-05, 17:14
Medlem
Tenshiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashback
Undrar hur många mytomaner som har postat i den här tråden, och ljugit om att en mytoman har ljugit

Tänkte precis samma sak. Fritt spelrum för alla med livlig fantasi här.

Vi hade ett riktigt dödsmytto i skolan under högstadie/gymnasietiden. Var långt från den vassaste kniven i lådan, var snarare så att han låg snäppet under en riktigt dålig smörkniv.

Vid denna tiden så var ju mopeder både nummer ett och två på listan före sprit och tjejer. Myttot i fråga hade självklart den bästa mopeden, i alla fall om han fick säga det själv. Kraftig som han var så kunde han på sig höjd få upp sin lilla Honda MT5 i 40 km/h om han hade medlut och solen i ryggen. Självklart så ändrades ju detta så fort han kom utanför samhället. Mopeden i fråga var utrustad med en cylinder på 2000 kubik och var god för åtminstone 200 km/h. För att lura polisen så kunde han därför reglera topphastigheten med hjälp av en specialdesignad CDI-box, inne i stan var den satt till laglig hastighet men på landsvägarna gick det alltid betydligt fortare.

Så en dag när han på väg hem från skolan tuffade fram i en hastighet långt över det lagliga dök en polisbil upp. Han hade genast ökat hastigheten för att (som många gånger tidigare) skaka av sig förföljarna, men de var envetna och höll sig tätt bakom. Allt efter som jakten fortlöpte så anslöt mer bilar, piket och tillslut även en helikopter direktinflugen från Göteborg. Med helikoptern i luften förstod han att han skulle få svårt att rymma på vanligt sätt, därför hade han kört av vägen in på en mindre stig som ledde fram till en sjö.Väl framme vid sjön fortsatte han ner i vattnet och ut på botten. Där efter så satte han sig på botten för att vänta. Syretillförseln sköttes genom ett ihåligt vassrör vilket han kunde andas genom.

Polisen dök rätt snart upp vid sjön men efter att de hade väntat på stranden i ett par timmar så gav de upp och betraktade honom som drunknad. Man hoppades på att liket skulle flyta upp efter hand och begav sig där efter tillbaka hem igen. Myttot som fortfarande var kvar under vattnet startade åter igen sin moped och begav sig hemåt.

Minns att vi ifrågasatte hur han verkligen kunde starta motorn under vattnet. Det kunde han faktiskt inte riktigt förklara, dock så hade den hade tagit skada så när han nästan var hemma igen så hade motorn cylindern lossnat från vevstaken, flugit rakt ut genom motorn, penetrerat tanken för att slutligen bli liggandes där i. Självklart så hade motorn fortsatt att gå efter detta så han kunde ändå ta sig hem och skriva upp ytterligare en lyckad smitning i CV:t.

Personen i fråga flyttade från orten något år senare, inte helt konstigt så kunde han inte stå ut med en allt ökande mobbing. Inflyttad som han var så antar jag att det var precis samma sak som hände på orten där han bodde innan han kom för att berika våra liv. Finns kilovis med liknande berättelser. Han led av någon ofantlig mundiarré, mer eller mindre allt som kom ur hans trut var lögner och rent ljug. Tillslut så slutade man ju helt enkelt att lyssna på skiten.
Senast redigerad av Tenshii 2009-01-05 kl. 17:20.
Citera
2009-01-06, 04:49
Medlem
platypuss avatar
känner en tjej som påstod att hennes pappa våldtagit henne & anmälde honom. först trodde alla självklart på henne, för vem fan ljuger om nåt sånt? dock så var det hela en lögn & sanningen kom fram till slut så hon erkände att hon ljugit.

hon gillar tydligen att sprida lögner om sin pappa för en gång sa hon att han hade vunnit 5 miljoner på lotto.. så dom skulle flytta till ett nytt lyxigt hus, men hon tyckte att det var pinsamt så hon bad sin pappa att vägra ta emot vinstpengarna, vilket han självklart gjorde
Citera
2009-01-08, 00:24
Medlem
åååh herregud

Detta var en kille jag gått i samma skola som:
Han hade uppfunnit en tidsmaskin/teleporter han hade i källaren (han hade även en hajtank där). Med den hade han åkt till röda torget i KINA (haha) där två FBI agenter hade börjat jaga honom. Dom hade fortsatt med det (han bor i ett relativt litet samhälle) där han bor och jagat honom på motorcykel, det hade tydligen var en stor krock också men anledningen till att ingen kände till det var att FBI hade tystat ner det. Sen var det något om att dom hade skjutit på honom men han hade klarat sig genom att göra ninjakicks på dom... Riktigt sjuk kille.
När han gick på högstadiet brukade han alltid byta om i skogen som fanns i anslutning till skolan(innan han gick till lektion och han bytte tillbax innan han gick hem) för hans föräldrar gillade inte att han var nazist (inte så konstigt eftersom han o hans syrra är importerade). Han brukade skjuta softairgun på henne eftersom han hatade gulingar.... Han var även lazergoth ett tag, samma sak där. bytte om i skogen två ggr om dan.
det var bara ett axplock av alla godingar han har dragit ur sig. och JA, allt han sa trodde han på själv. hahahaha
Citera
2009-01-08, 00:40
Medlem
TheDeepSixs avatar
Träffade en kille då och då under sommaren. Han var polare till min flickvänns släkting som då och då dyker upp med folk. Killen snackade så otroligt mycket skit. Kan göra en kort lista på en del av dem lögner han då och då skröt med.

*Han var ifrån usa även fast alla påpekade att han hade ett uppenbart dåligt falsk legg.

*Han bodde nu i sverige pga att han blev dömd för 4a mord i californien.

*Hans pappa var miljonär och att han själv hade flera miljoner på sitt konto. Även fast han aldrig hade pengar och konstant ville låna.

*Han hade rökt gräs sen han var 11 men kunde inte rulla en spliff eller mecka.

*Han var även hemlös vilket krockar med att han hade flera miljoner. Det visade sig senare att han hade en egen lägenhet men inte gillade att vara ensam.

*Han hade en könsjukdom som han fick tramadol utskrivet för.

*Han hade ett slott i england.

Det roliga var dock att ingen köppte det han sa och spenderade all tid med att tracka honom för att vara full av skit och motbevisa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in