Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Det är typiskt för inavelsfolket i Närpes (är alla släkt med varandra och 5 fingrar per hand är inte nödvändigtvis normen i de skogarna) att försöka göra sig lustiga över dem som är inavelsfolket överlägsna både mentalt och fysiskt.
Om du åker till Dragsvik så kommer du snabbt komma underfund med vad en närpesbo eller "pami" är för något. Det är den där genomkorkade och obeskrivligt late fan som bara står och ser dum ut med snuset rinnandes ur gomspalten. Det är idioten som gör att ni får göra om er städgranskning 14ggr för att han inte ens kan bädda en säng. Det är den halvt mongoloida fan som alltid tappar sin utrustning och tvingar hela plutonen att gå igenom 10 kvadratkilometer skog i jakt på fanskapets matback eller nåt lika idiotiskt. Det är fåntratten som står och spyr upp märkliga guttorala ljud när han försöker kommunicera med sina gelikar men eftersom språkcentrum i hjärnan är så underutvecklat så förstår de inte ens sin egen dialekt.
Konstigt nog är många på kustdildo från just pampas. Och sen stämmer många av dem där kriterierna in på en idiot jag hade i stugan på G-perioden. Han kunde inte städa, hans säng var alltid sprängd, tappade alltid utrustning, kan inte skjuta, kunde inte ställa upp i egen pluton och sen fylla upp rätt efter 6 veckor, roligt då jag som B-kar fick ropa lite med honom, båda plutonerna grinade ganska bra och skapparna lika så. Vart ganska fittig då han på skjutbanan hade skjutit 2 skott utanför, och jag av någon anledning hade 2 för många på min tavla. Han kunde inte ställa siktet rätt och tammefan vilken spridning på han skjutningar.