2015-05-07, 17:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Tog kanske fr lite, knner inte s mycket nmer. Frskte svepa i mig lite schweppes indian tonic, men hll p spy av den dr jvla smaken. Fyfan det dr kan man inte kalla dricka.

Det r skerligen pga alla bindemedel o att kroppen mste ta upp s mnga samtidigt som tr p kroppen.
Citera
2015-05-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det r skerligen pga alla bindemedel o att kroppen mste ta upp s mnga samtidigt som tr p kroppen.
Om ja sveper en folkis, fr ja effekt av lopet tror du?
Citera
2015-05-07, 19:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Om ja sveper en folkis, fr ja effekt av lopet tror du?

Jad.
Citera
2015-05-07, 21:13
Medlem
Citat:
Jad.
Ass jag menar om alkoholen boostar lopet, uttryckte mig fel tror jag. :P
Citera
2015-05-08, 13:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ass jag menar om alkoholen boostar lopet, uttryckte mig fel tror jag. :P

Nej det gr det inte direkt.
Citera
2015-05-12, 19:48
Bannlyst
32 Dimor, inge omeprazol bara tonic och svartpeppar. Vi fr se om detta ger ngot alls. Ibland har nden ingen lag..
Citera
2015-05-12, 20:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
32 Dimor, inge omeprazol bara tonic och svartpeppar. Vi fr se om detta ger ngot alls. Ibland har nden ingen lag..

Lycka till, har du at eller vill du bara testa detta i russyfte?
Citera
2015-05-12, 22:17
Bannlyst
Citat:
Lycka till, har du at eller vill du bara testa detta i russyfte?

Varken eller. Blev hustlad p ett gng subutex. Bytte min medicin som jag skulle ha nrmaste 3 mnaderna mot det med en fd polare. Slut p cash osv.. Testat ett par gnger men d med alla 4 ingredienser. Men kom bara ver tv askar och r s jvla absad.. r inte fast i ngot egentligen men gillar att knarka 3-4-5 gnger i veckan hehe.
Citera
2015-05-12, 23:26
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Varken eller. Blev hustlad p ett gng subutex. Bytte min medicin som jag skulle ha nrmaste 3 mnaderna mot det med en fd polare. Slut p cash osv.. Testat ett par gnger men d med alla 4 ingredienser. Men kom bara ver tv askar och r s jvla absad.. r inte fast i ngot egentligen men gillar att knarka 3-4-5 gnger i veckan hehe.

Fick du ngot rus/lindring nu d? Tar 3-4 timmar innan det pekar.
Citera
2015-05-13, 12:13
Bannlyst
Citat:
Fick du ngot rus/lindring nu d? Tar 3-4 timmar innan det pekar.

Vldigt vagt. Skrapade pipan ocks och d trck det p. Blev som spnd i axlar och armar som jag kan bli p morfin/kodein/etylmorfin. Men det kan ha varit trningsvrk. Knner mig helt klart mer avslappnad dock. Men kan inte koppla av. Vntade mig sub nr jag kom hem i sndags. Skulle vara skickat p onsdagen..

S slutsumma. jag hade lite brdis d jag ej ville ta tabletterna p full mage. Drack lite mer n en liter tonic och tog ungefr 1 och 1/2 matsked svartpeppar. Efter trettio minuter var carbonaran redo s dunkade i mig 64mg loperamid. Gav effekt om nd svag.

Att vnta lngre n 30min och att blanda med omeprazol r att rekommendera. r dock absolut ingen frsking p opiater s att det ej ger en stark effekt kan bero p att jag r van vid mer.

Sovit vldigt bra och kliar i hrbotten. Har lite antihistaminer hemma, ngon id eller tar det endast bort kldan?
Citera
2015-05-13, 12:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Vldigt vagt. Skrapade pipan ocks och d trck det p. Blev som spnd i axlar och armar som jag kan bli p morfin/kodein/etylmorfin. Men det kan ha varit trningsvrk. Knner mig helt klart mer avslappnad dock. Men kan inte koppla av. Vntade mig sub nr jag kom hem i sndags. Skulle vara skickat p onsdagen..

S slutsumma. jag hade lite brdis d jag ej ville ta tabletterna p full mage. Drack lite mer n en liter tonic och tog ungefr 1 och 1/2 matsked svartpeppar. Efter trettio minuter var carbonaran redo s dunkade i mig 64mg loperamid. Gav effekt om nd svag.

Att vnta lngre n 30min och att blanda med omeprazol r att rekommendera. r dock absolut ingen frsking p opiater s att det ej ger en stark effekt kan bero p att jag r van vid mer.

Sovit vldigt bra och kliar i hrbotten. Har lite antihistaminer hemma, ngon id eller tar det endast bort kldan?

Frsta generations antihistaminer som Atarax o Lergigan gr s att du noddar lttare o minskar illamende o kldan.
Senast redigerad av Slingshot 2015-05-13 kl. 13:22.
Citera
2015-05-20, 15:07
Medlem
fyfan var risig jag vart nu i 2 veckor efter jag tog det sista,trodde att det skulle g ver efter s lng tid.
gick ju inte ens ver p 2 veckor,ngest,frossa,kall och varm om vartannat.
idag stog jag inte ut lngre och kpte ett paket dimor 2 mg och tog hela paketet,efter ung 5 timmar frsvann alla besvr.nu har jag svaga opi knsler,nsan kliar och jag r pigg och fr saker gjorda fr en gngs skull.ska handla mig ett 6 pack 2,8 l snart det brukar boosta tycker jag,kanske r placebo men jag fr starkare effekt d tycker jag.
har tit metadon en hel vecka ngra gnger och problemen efter det brukar alltid g ver efter max ett par veckor.detta r ju minst sagt beroendeframkallande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in