Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Allts jag r definitivt hg, kanske det smsta opiatruset jag varit med om men det lindrade ngesten och drogsuget. Det r ganska kraftigt och jag kan verkligen frst hur ngon kan f andningsdepp. Intog fr 5-6 timmar sen och ruset blir bara starkare. Om jag bara fick bort detta jvla illamende skulle jag m topp
Mmm nu r jag bara tv timmar in men knner mig vldigt konstig. Seg i kroppen r ok men illamendet vill jag inte ha. Tar bort suget efter annat men jag har ju som sagt lgdos. Frvisso s stegrar jag fortfarande och inte ntt peaken men jag blir lite ledsen av ruset. Skulle vilja ha ngon bredvid mig. Lter bldigt men ska det rapporteras s ska det gras rtt.
Jag frstr kodeinreferensen absolut men knner mig konstig som sagt, lite tom. Har nog aldrig knt shr p opi frut. Klda och sm pupiller r svrt att fixa med placebo s det verkar absolut.
I vrigt s ska det hr bort frn hyllorna och i alla fall vara receptbelagt eller ldersgrns. Trodde inte p det frrn jag testat det. Fr terkomma senare med utvrdering s att jag inte riskerar liverapport.