2016-02-18, 21:40
Medlem
boredomss avatar
Allts jag r definitivt hg, kanske det smsta opiatruset jag varit med om men det lindrade ngesten och drogsuget. Det r ganska kraftigt och jag kan verkligen frst hur ngon kan f andningsdepp. Intog fr 5-6 timmar sen och ruset blir bara starkare. Om jag bara fick bort detta jvla illamende skulle jag m topp
Citera
2016-02-18, 21:46
Medlem
boredomss avatar
Och dr kom spyan, glm fr fan inte postafen nr ni hller p med doser ver 50mg + kinin, grape och diverse preparat.
Citera
2016-02-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Allts jag r definitivt hg, kanske det smsta opiatruset jag varit med om men det lindrade ngesten och drogsuget. Det r ganska kraftigt och jag kan verkligen frst hur ngon kan f andningsdepp. Intog fr 5-6 timmar sen och ruset blir bara starkare. Om jag bara fick bort detta jvla illamende skulle jag m topp

Mmm nu r jag bara tv timmar in men knner mig vldigt konstig. Seg i kroppen r ok men illamendet vill jag inte ha. Tar bort suget efter annat men jag har ju som sagt lgdos. Frvisso s stegrar jag fortfarande och inte ntt peaken men jag blir lite ledsen av ruset. Skulle vilja ha ngon bredvid mig. Lter bldigt men ska det rapporteras s ska det gras rtt.

Jag frstr kodeinreferensen absolut men knner mig konstig som sagt, lite tom. Har nog aldrig knt shr p opi frut. Klda och sm pupiller r svrt att fixa med placebo s det verkar absolut.

I vrigt s ska det hr bort frn hyllorna och i alla fall vara receptbelagt eller ldersgrns. Trodde inte p det frrn jag testat det. Fr terkomma senare med utvrdering s att jag inte riskerar liverapport.
Citera
2016-02-18, 21:53
Medlem
Citat:
Och dr kom spyan, glm fr fan inte postafen nr ni hller p med doser ver 50mg + kinin, grape och diverse preparat.

Ajd, jag frbereder mig ven om jag bara tagit 36mg men en spya vore kanske det bsta just nu.
Citera
2016-02-18, 21:54
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Mmm nu r jag bara tv timmar in men knner mig vldigt konstig. Seg i kroppen r ok men illamendet vill jag inte ha. Tar bort suget efter annat men jag har ju som sagt lgdos. Frvisso s stegrar jag fortfarande och inte ntt peaken men jag blir lite ledsen av ruset. Skulle vilja ha ngon bredvid mig. Lter bldigt men ska det rapporteras s ska det gras rtt.

Jag frstr kodeinreferensen absolut men knner mig konstig som sagt, lite tom. Har nog aldrig knt shr p opi frut. Klda och sm pupiller r svrt att fixa med placebo s det verkar absolut.

I vrigt s ska det hr bort frn hyllorna och i alla fall vara receptbelagt eller ldersgrns. Trodde inte p det frrn jag testat det. Fr terkomma senare med utvrdering s att jag inte riskerar liverapport.

Frstr, bor i ett kollektiv och jag har umgtts mer n vanligt jmfrt med hur jag r nykter. Om illamendet kommer, s lt det komma och se till att spy, du kommer m mycket bttre sen (vill inte nojja upp dig). Tv timmar r inte mycket dock, det kommer nog fortstta stegra dom kommande timmarna. Koppla av och se en film eller ngot mysigt.
Citera
2016-02-18, 22:04
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ajd, jag frbereder mig ven om jag bara tagit 36mg men en spya vore kanske det bsta just nu.

Tips r ingefra om du inte har ksjukepiller.
Citera
2016-02-18, 22:15
Medlem
Tack fr omtanken, har dock inget men det r ju inte frsta gngen som jag mr illa p opi. Fr helt enkelt ta det som vanligt. Arkiv x gr fr fullt sen blir det spectre. Men det hr var inte min grej. Av "fulknark" s r till och med cocillanan bttre.
Citera
2016-02-19, 00:57
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Tack fr omtanken, har dock inget men det r ju inte frsta gngen som jag mr illa p opi. Fr helt enkelt ta det som vanligt. Arkiv x gr fr fullt sen blir det spectre. Men det hr var inte min grej. Av "fulknark" s r till och med cocillanan bttre.
Ett paket r ju ingen jttedos direkt heller, tar ofta upp emot 5-6 timmar innan max-effekten r ndd.
Hur r din opiat-tolerans i vrigt? Man brukar sova jvligt tungt och sknt av det, iaf jag personligen.

Slappna av nu s mycket du bara kan och sov gott sedan nr det r dags.

Mvh,.
Citera
2016-02-19, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ett paket r ju ingen jttedos direkt heller, tar ofta upp emot 5-6 timmar innan max-effekten r ndd.
Hur r din opiat-tolerans i vrigt? Man brukar sova jvligt tungt och sknt av det, iaf jag personligen.

Mvh,.

Jag har ingen tolerans, rekreation-knarkar bara s hr lngt (och hoppas stanna dr).

Men jo jag tror inte att det r ngot strre problem att somna nu. Knner fortfarande en opi-knsla men i fortsttningen tror jag att jag hller mig till vad jag knner till och som ger ett kvllsrus. Sub och snt har alltid gtt bort pga den lnga verkningstiden.
Citera
2016-02-19, 09:35
Medlem
boredomss avatar
Citat:

Mvh,.

Jag har sovit totalt runt sex timmar dom senaste trv dygnen, ej pga knark eller at. Men fyfan lopen var vrd att ta bara fr smnen jag fick
Citera
2016-02-19, 12:25
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Jag har sovit totalt runt sex timmar dom senaste trv dygnen, ej pga knark eller at. Men fyfan lopen var vrd att ta bara fr smnen jag fick
Yepp precis, den ger en lugn och rtt djup smn, skn sdan. En livrddare i vissa lgen.

Mvh
Citera
2016-02-19, 14:09
Medlem
Citat:
Yepp precis, den ger en lugn och rtt djup smn, skn sdan. En livrddare i vissa lgen.

Mvh

Heh, vaknade upp typ nu. Somnade runt 03. Jag r fortfarande pverkad, lite jobbigt eftersom jag mest pallar att ligga i sngen och titta p tv. Nja, mr bttre i alla fall och det slpper frhoppningsvis till kvllen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in