2015-06-04, 17:16
Bannlyst
Gr det bra att fylla p loperamid? Tog 4 askar igr, funderar p tv askar till idag, lugnt?
Citera
2015-06-05, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Gr det bra att fylla p loperamid? Tog 4 askar igr, funderar p tv askar till idag, lugnt?

Du kan ju f ont i buken timmar. 4 askar r alldeles fr mycket. Gr du p heroin eller...?
Citera
2015-06-05, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ballobalo
fyfan var risig jag vart nu i 2 veckor efter jag tog det sista,trodde att det skulle g ver efter s lng tid.
gick ju inte ens ver p 2 veckor,ngest,frossa,kall och varm om vartannat.
idag stog jag inte ut lngre och kpte ett paket dimor 2 mg och tog hela paketet,efter ung 5 timmar frsvann alla besvr.nu har jag svaga opi knsler,nsan kliar och jag r pigg och fr saker gjorda fr en gngs skull.ska handla mig ett 6 pack 2,8 l snart det brukar boosta tycker jag,kanske r placebo men jag fr starkare effekt d tycker jag.
har tit metadon en hel vecka ngra gnger och problemen efter det brukar alltid g ver efter max ett par veckor.detta r ju minst sagt beroendeframkallande!

Instmmer helt. Avrder bestmt frn denna drogen och om man anvnder den fr opiat-kickande br man gra det vldigt kontrollerat.
Citera
2015-06-05, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
32 Dimor, inge omeprazol bara tonic och svartpeppar. Vi fr se om detta ger ngot alls. Ibland har nden ingen lag..

Omeprazol r mycket bttre. Det boostar Loperamid ordentligt allts. Men var frsiktiga...
Citera
2015-06-05, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zilog1
Du kan ju f ont i buken timmar. 4 askar r alldeles fr mycket. Gr du p heroin eller...?

Tagit 5 som mest. Vem sger vad som r fr mycket? Ja om 2 askar ger samma rus d r 4 fr mycket.
Citera
2015-06-09, 01:52
Medlem
JiseOnes avatar
Har testat i ren desperation ngra gnger p sna dr dagar d suget r extremt.. P behandlingshem, och d allts helt nollad vid intag.
Knner inget direkt psykiskt s som eufori, ens i nrheten av noddig eller liknande.
Dremot kan det klia till p nsan nn enstaka gng, jag fr den goa opiatknslan i magen men inte s mycket mer.. Det vrsta suget frsvinner och jag kan t.o.m bli lite sl, dagen efter har jag varit ganska trtt och kunnat slumra till nn timme mitt p dagen vilket jag inte gr annars.
Citera
2015-06-09, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Har testat i ren desperation ngra gnger p sna dr dagar d suget r extremt.. P behandlingshem, och d allts helt nollad vid intag.
Knner inget direkt psykiskt s som eufori, ens i nrheten av noddig eller liknande.
Dremot kan det klia till p nsan nn enstaka gng, jag fr den goa opiatknslan i magen men inte s mycket mer.. Det vrsta suget frsvinner och jag kan t.o.m bli lite sl, dagen efter har jag varit ganska trtt och kunnat slumra till nn timme mitt p dagen vilket jag inte gr annars.
Hur mycket tar du?
Citera
2015-06-09, 10:33
Medlem
DampNisses avatar
Citat:

Du vet att du kan ODea p lope? Andningsdepp kan frekomma vid extrema doser.
Fungerar det inte p dig s slpp det istllet fr att trycka i dig mer.
Citera
2015-06-09, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Du vet att du kan ODea p lope? Andningsdepp kan frekomma vid extrema doser.
Fungerar det inte p dig s slpp det istllet fr att trycka i dig mer.

Ja det vet jag. Frstr inte riktigt frmaningarna jag fr i trden. Att jag har lite inlgg, r nyligen registrerad och inte skryter om nlar och heroin betyder ej att jag r helt frsk p knark. Jag r inte 15 ocv rker spice men ter loperamid fr jag ej fr tag i ngot. Tvrt om har grannen oxy men jag gillar lopen ibland. Fungerar ypperligt!
Citera
2015-06-09, 13:49
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ja det vet jag. Frstr inte riktigt frmaningarna jag fr i trden. Att jag har lite inlgg, r nyligen registrerad och inte skryter om nlar och heroin betyder ej att jag r helt frsk p knark. Jag r inte 15 ocv rker spice men ter loperamid fr jag ej fr tag i ngot. Tvrt om har grannen oxy men jag gillar lopen ibland. Fungerar ypperligt!

Men lgg av vem har sagt ngot om din erfarenhet?
Du fick ett rd, ta emot det och gr sen vad fan du vill.
Citera
2015-06-09, 15:25
Medlem
weedman99s avatar
Citat:

Haha hoppas du trollar, finns det verkligen folk som tuggar i sig loperamid och tror att dom ska bli drabbade? Herregud.. Det nda de skiten e bra fr e nr man har at och skiter vatten..
Citera
2015-06-11, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Men lgg av vem har sagt ngot om din erfarenhet?
Du fick ett rd, ta emot det och gr sen vad fan du vill.

Varfr bryr du dig? Tyckte bara det kndes som att bli klappad p huvudet "Lilla gubben fr mycket godis gr att man fr ont i magen". Knark kan dda jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Haha hoppas du trollar, finns det verkligen folk som tuggar i sig loperamid och tror att dom ska bli drabbade? Herregud.. Det nda de skiten e bra fr e nr man har at och skiter vatten..

Jag r glad att jag ej sitter p nlar och min tolerans r hg som din. Anvnd loperamid till dina fritidsaktiviteter s gr jag det samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in