2011-11-23, 21:46
Bannlyst
En liten uppdatering.

Nu efter ett par timmar s knner jag mig ofrskmt bra om man jmfr med tidigare p dagen,
det r verkligen en akut lsning som fungerar bra d man mr som smst.
Citera
2011-11-26, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Ngon som orkar dra en snabb repeat fr mig om hur det gr till fr att berusa sig p den skiten?
svlj 100+mg allts minst 50st fr att f ett rus.. har gjort det mnga gnger nr jag har varit desperat och inte haft rd med "riktiga" droger..
lider av stndig diarr s har alltid loperamid hemma..
r inget vidare roligt rus dock.. tycker det pminner en del om kodein.. bara massa histamin och skit..
men om folk sger att det r farligt s r det skert s, med andra ord kommer jag aldrig gra det igen..

jag har troligtvis lite tolerans(?).. i bajs-syfte tar jag 1 karta varje kvll = 8st..
har varit utan en lngre tid tills fr ngra dagar sen och nu har jag inte skitit p 2-3 dagar.. ingen nackdel dock, tycker bara det r sknt att slippa..
Senast redigerad av ingetnamnhelst 2011-11-26 kl. 15:35.
Citera
2011-11-26, 16:26
Medlem
Hller med fregende, jag rr det inte heller nu nr folk sger att det r farligt!
Ruset fr mig p 5-6st paket r mycket noddande, man blir trtt halvslumrar och mr gott med en aning kli.
Dock lite till ingen eufori upplever jag.
Citera
2011-11-27, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Hller med fregende, jag rr det inte heller nu nr folk sger att det r farligt!
Ruset fr mig p 5-6st paket r mycket noddande, man blir trtt halvslumrar och mr gott med en aning kli.
Dock lite till ingen eufori upplever jag.

5-6 jvla paket?
N denna medicin passar bst som botemedel fr avtndning.

1 paket s r man safe.
Citera
2012-02-12, 12:39
Medlem
Psychoramas avatar
Jag har en naiv frga om Loperamid.

Kan det p ngot vis frstrka effekterna av andra opiater/opioder som tex Oxycontin?

Mvh
Citera
2012-02-12, 12:57
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag har en naiv frga om Loperamid.

Kan det p ngot vis frstrka effekterna av andra opiater/opioder som tex Oxycontin?

Mvh

Nej. Ta oxy och njut av det, Loperamid anvner man enbart vid avisar.
Citera
2012-03-13, 20:35
Medlem
Granskogens avatar
Har ngon injecerat loperamid?
Citera
2012-03-14, 01:02
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granskogen
Har ngon injecerat loperamid?

Varfr skulle man vilja gra det?
Citera
2012-03-14, 05:47
Medlem
Goatshags avatar
Fin trd. Loperamid br ligge i alle opiatmisbrukeres frstehjelpsskrin .
Citera
2012-03-14, 14:41
Medlem
Stormorfars avatar
Fyhelvete, sitter med en jvla tramadolAT just nu s det blir till att kpa p sig ett gng paket med dimor imorn och hoppas det lindrar det vrsta fysiska

Det psykiska r ingen fara alls, kkar iofs lyrica och stesolid s klart det hjlper lite men det fysiska gr att man bara vill krypa ur kroppen..
Senast redigerad av Stormorfar 2012-03-14 kl. 14:45.
Citera
2012-03-14, 15:45
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Fyhelvete, sitter med en jvla tramadolAT just nu s det blir till att kpa p sig ett gng paket med dimor imorn och hoppas det lindrar det vrsta fysiska

Det psykiska r ingen fara alls, kkar iofs lyrica och stesolid s klart det hjlper lite men det fysiska gr att man bara vill krypa ur kroppen..

Hur mkt lyrica kkar du per dag? Tycker sjlv Lyrica r det absolut effektivaste vid opiat/opioid avisar. Tycker stess och Lyrica borde helt bota ATn..?

Men annars, tv paket dimor brukar jag trycka i mig vid tram avisar, brukar bli mycket bttre

M vl
Citera
2012-03-14, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Hur mkt lyrica kkar du per dag? Tycker sjlv Lyrica r det absolut effektivaste vid opiat/opioid avisar. Tycker stess och Lyrica borde helt bota ATn..?

Nn, r du galen? Men det finns variation mellan mnniskor s klart. Det lindrar, men man behver kraftfulla smntabletter ocks. Det r fruktansvrt nd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in