Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-09, 20:24
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
5 paket loperamid gör mig frisk. Men det är ju för mycket. Men jag måste ta dom på tom mage. Inte ätit på minst 12h helst innan intag. Använder även cetirizin,omeprazol och svartpeppar som jag tar en timme innan.
Citera
2015-02-17, 10:59
Medlem
innan jag började med seroquel fick jag knappt ingen effekt även fast jag gjorde allt rätt grape,omeprazol osv.
men nu för ett par dagar sen så tänkte jag ge det en chans till tog dom tillsammans med min medecin(seroquel)tog ett paket 16 st.
sjukt vilken bra effekt jag fick det kändes verkligen som ett opiod rus och det höll i sig i 2 dygn
helt sjukt att man kan gå till apoteket och köpa det receptfritt
nu kan jag lägga tram,kratom och sub åt sidan när jag blir sugen på att knarka lite
Citera
2015-02-17, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goliatbass
innan jag började med seroquel fick jag knappt ingen effekt även fast jag gjorde allt rätt grape,omeprazol osv.
men nu för ett par dagar sen så tänkte jag ge det en chans till tog dom tillsammans med min medecin(seroquel)tog ett paket 16 st.
sjukt vilken bra effekt jag fick det kändes verkligen som ett opiod rus och det höll i sig i 2 dygn
helt sjukt att man kan gå till apoteket och köpa det receptfritt
nu kan jag lägga tram,kratom och sub åt sidan när jag blir sugen på att knarka lite
Japp, Seroquel höjer effekten utav opiater, vet inte om det är alla, men de jag testat har effekten varit kraftigt förökad!
Citera
2015-02-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Japp, Seroquel höjer effekten utav opiater, vet inte om det är alla, men de jag testat har effekten varit kraftigt förökad!
ja kraftigt ökad effekt kan man säga,ska ta lite mindre nästa gång bara
fick andningsdepp och det var inte så trevligt,
Citera
2015-02-17, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goliatbass
ja kraftigt ökad effekt kan man säga,ska ta lite mindre nästa gång bara
fick andningsdepp och det var inte så trevligt,
Det låter ju inte bra, tur att det gick bra. Vilken dos Seroquel tar du? Antar att ju högre dos man tar, desto mer ökad effekt utav opiater. Ruseffekten ökar i alla fall, det kan jag säga. Förmodligen också den smärtstillande effekten. Jag får ett hyfsat rus på så lite som 100 mg Tramadol eller 5 st Loperamid, 30 mg Kodein.
Citera
2015-02-17, 11:40
Medlem
Citat:
Det låter ju inte bra, tur att det gick bra. Vilken dos Seroquel tar du? Antar att ju högre dos man tar, desto mer ökad effekt utav opiater. Ruseffekten ökar i alla fall, det kan jag säga. Förmodligen också den smärtstillande effekten. Jag får ett hyfsat rus på så lite som 100 mg Tramadol eller 5 st Loperamid, 30 mg Kodein.
400mg per dygn,prövade också tramadol innan jag visste att man inte ska kombinera det med seroquel.
fick ögonvobbel på det,så det kommer jag lägga åt sidan.
ne till helgen blir det det ett 10tal 2mg dimor och ett 6 pack 2,8 så mår man bra hela helgen sen.
helt otroligt,man ju knappast åka dit för magmedecin antar jag
skönt att slippa oroa sig för körkort och sånt,kommer dock aldrig köra påverkad.
Citera
2015-02-22, 16:06
Medlem
Bertil85s avatar
Jag blir skön på en karta. Ska definitivt köpa mer.
Citera
2015-02-23, 18:59
Medlem
Bertil85s avatar
Vilken sort/tillverkare rekommenderar ni?
Citera
2015-02-24, 12:22
Medlem
Redlinezs avatar
Jag har ett litet paket med 16 st dimor/loperamid. Är det dom ni alla syftar på? Aldrig testat detta så någon får gärna förklara om ni orkar
Citera
2015-02-24, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag har ett litet paket med 16 st dimor/loperamid. Är det dom ni alla syftar på? Aldrig testat detta så någon får gärna förklara om ni orkar
Ja det är dom.
Citera
2015-02-24, 12:37
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ja det är dom.

Kanon! Hur fungerar dom? alltså jag ser att dom är vid diarré men ger dom ett rus eller mildrar bara opiat AT?
Citera
2015-02-24, 13:30
Medlem
Bertil85s avatar
Passar inte med Alkohol däremot med Nikotin.

Redlinez - Väldigt annorlunda rus olika platåer och ganska långt rus på 16st 2mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in