2015-01-09, 20:24
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
5 paket loperamid gr mig frisk. Men det r ju fr mycket. Men jag mste ta dom p tom mage. Inte tit p minst 12h helst innan intag. Anvnder ven cetirizin,omeprazol och svartpeppar som jag tar en timme innan.
Citera
2015-02-17, 10:59
Medlem
innan jag brjade med seroquel fick jag knappt ingen effekt ven fast jag gjorde allt rtt grape,omeprazol osv.
men nu fr ett par dagar sen s tnkte jag ge det en chans till tog dom tillsammans med min medecin(seroquel)tog ett paket 16 st.
sjukt vilken bra effekt jag fick det kndes verkligen som ett opiod rus och det hll i sig i 2 dygn
helt sjukt att man kan g till apoteket och kpa det receptfritt
nu kan jag lgga tram,kratom och sub t sidan nr jag blir sugen p att knarka lite
Citera
2015-02-17, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goliatbass
innan jag brjade med seroquel fick jag knappt ingen effekt ven fast jag gjorde allt rtt grape,omeprazol osv.
men nu fr ett par dagar sen s tnkte jag ge det en chans till tog dom tillsammans med min medecin(seroquel)tog ett paket 16 st.
sjukt vilken bra effekt jag fick det kndes verkligen som ett opiod rus och det hll i sig i 2 dygn
helt sjukt att man kan g till apoteket och kpa det receptfritt
nu kan jag lgga tram,kratom och sub t sidan nr jag blir sugen p att knarka lite
Japp, Seroquel hjer effekten utav opiater, vet inte om det r alla, men de jag testat har effekten varit kraftigt frkad!
Citera
2015-02-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Japp, Seroquel hjer effekten utav opiater, vet inte om det r alla, men de jag testat har effekten varit kraftigt frkad!
ja kraftigt kad effekt kan man sga,ska ta lite mindre nsta gng bara
fick andningsdepp och det var inte s trevligt,
Citera
2015-02-17, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goliatbass
ja kraftigt kad effekt kan man sga,ska ta lite mindre nsta gng bara
fick andningsdepp och det var inte s trevligt,
Det lter ju inte bra, tur att det gick bra. Vilken dos Seroquel tar du? Antar att ju hgre dos man tar, desto mer kad effekt utav opiater. Ruseffekten kar i alla fall, det kan jag sga. Frmodligen ocks den smrtstillande effekten. Jag fr ett hyfsat rus p s lite som 100 mg Tramadol eller 5 st Loperamid, 30 mg Kodein.
Citera
2015-02-17, 11:40
Medlem
Citat:
Det lter ju inte bra, tur att det gick bra. Vilken dos Seroquel tar du? Antar att ju hgre dos man tar, desto mer kad effekt utav opiater. Ruseffekten kar i alla fall, det kan jag sga. Frmodligen ocks den smrtstillande effekten. Jag fr ett hyfsat rus p s lite som 100 mg Tramadol eller 5 st Loperamid, 30 mg Kodein.
400mg per dygn,prvade ocks tramadol innan jag visste att man inte ska kombinera det med seroquel.
fick gonvobbel p det,s det kommer jag lgga t sidan.
ne till helgen blir det det ett 10tal 2mg dimor och ett 6 pack 2,8 s mr man bra hela helgen sen.
helt otroligt,man ju knappast ka dit fr magmedecin antar jag
sknt att slippa oroa sig fr krkort och snt,kommer dock aldrig kra pverkad.
Citera
2015-02-22, 16:06
Medlem
Bertil85s avatar
Jag blir skn p en karta. Ska definitivt kpa mer.
Citera
2015-02-23, 18:59
Medlem
Bertil85s avatar
Vilken sort/tillverkare rekommenderar ni?
Citera
2015-02-24, 12:22
Medlem
Redlinezs avatar
Jag har ett litet paket med 16 st dimor/loperamid. r det dom ni alla syftar p? Aldrig testat detta s ngon fr grna frklara om ni orkar
Citera
2015-02-24, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag har ett litet paket med 16 st dimor/loperamid. r det dom ni alla syftar p? Aldrig testat detta s ngon fr grna frklara om ni orkar
Ja det r dom.
Citera
2015-02-24, 12:37
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ja det r dom.

Kanon! Hur fungerar dom? allts jag ser att dom r vid diarr men ger dom ett rus eller mildrar bara opiat AT?
Citera
2015-02-24, 13:30
Medlem
Bertil85s avatar
Passar inte med Alkohol dremot med Nikotin.

Redlinez - Vldigt annorlunda rus olika plater och ganska lngt rus p 16st 2mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in