Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-11, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vilket som helst; lopermid är skönt vid AT; även för magen.

Jo, såklart vid at ja, men nu uppfattade jag det som att tjommen tog det i russyfte.

Borde det inte vara bra att använda dimor för folk som tänder av med vallmo-pods för att slippa spruteffekten av papaverinet?
Jag vet inte om det är vanligt men kommer ihåg att en användare som kallade sig TraTT gjort det.
Citera
2014-05-13, 08:18
Medlem
Psychoramas avatar
Enligt engelska Wikipedia så kan Loperamid visst passera hjärnblodbarriären och kan därmed va en fullt fungerande, potent opiod! OM en medicin som hämmar p-glukoproteinet i hjärnan tillförs! Många sådana mediciner finns. Fast då blir alltså Loperamid väldigt potent.. Därmed livsfarligt om man te.x äter en "standard" dos på 2 paket.. Är ni med vart jag vill komma? Är nog väldigt lätt att OD:a då!

Så tänk på det när ni käkar detta i russyfte. Helt plötsligt råkar någon ta nån sådan medicin som blockerar upptaget av p-glukoprotein i samband med vanliga dosen Loperamid liksom..

Kan vara värt att veta..

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2014-05-13 kl. 08:23.
Citera
2014-05-13, 09:55
Medlem
Har läst om många olika försök att få loperamid att korsa BBB bättre med hjälp av andra substanser, och inget av dem har visat sig reproducerbart kunna göra detta. Alltså inte PGP-hämmare heller.

Däremot så finns det försök med kemiska modifikationer som gjorts och varit framgångsrika. (Inget för lekmän! Läs om MPPP och MPTP först. Jämför sedan med loperamids struktur. Behandlar man loperamid fel finns risk för bildning av något MPTP-liknande.)
Citera
2014-05-15, 18:02
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Varm & febrig med ett smutsigt rus?
Precis så känner jag.. Oxå käkat 2 paket Dimor. Drygt 2 timmar sen.. Känner mest obehag

Tar inte detta igen.. Bara i diarrésyfte

Eller tar det längre tid innan man känner sig go i kroppen?
Citera
2014-05-15, 18:19
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
alltså denna tråden är beyond Amazing hahaha

Helt otroligt vad folk är desperata efter rus eller om man äns kan kalla detta för "rus" kom igen nu ffs mitt hopp försvinner för mänskligheten när dessa trådar kommer upp. Ni sitter alltså och pumpar i er dimor samt imodium och boostar det med tonic water för att försöka få loperamiden att passera eran BHB

herregud vad hände med tram,kodein,oxy,sub,heroin kom igen nu ppl det finns bättre altenativ därute än att hets trycka i sig en jävla massa mag meds så kassa är ni inte så ni inte äns kan skramla ihop en sketen karta tram kom igen nu
Så sant så sant! Haha mr.b, kirra lite båtar från Frankrike medan du är där vet inte ens varför jag provade detta men men Naiv som vanligt. Funkar väl på några enstaka dock och mot AT's ;p
Den ända effekten hittills är huvudvärk.. 2,5timmar sen jag käkade två askar hehe

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2014-05-15 kl. 18:30.
Citera
2014-05-15, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Precis så känner jag.. Oxå käkat 2 paket Dimor. Drygt 2 timmar sen.. Känner mest obehag

Tar inte detta igen.. Bara i diarrésyfte

Eller tar det längre tid innan man känner sig go i kroppen?

Nej, däremot känner man i 1 1/2 dag att man är opiatad men du är inte go, eller nja ibland känner du ju lite värme
Citera
2014-05-15, 19:31
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Nej, däremot känner man i 1 1/2 dag att man är opiatad men du är inte go, eller nja ibland känner du ju lite värme
Känner mig typ stenad som på tungt hasch kanske men utan något direkt psykiskt välmående svag opi-värme. Konstigt rus i alla fall!

Vågar man ta t.ex etizolam till?

Mvh
Citera
2014-05-15, 19:35
Bannlyst
Citat:
Känner mig typ stenad som på tungt hasch kanske men utan något direkt psykiskt välmående svag opi-värme. Konstigt rus i alla fall!

Mvh

Lyssna till ditt hjärtas röst så går det säkert bra. Verkar ju vara många som kombinerar med benso när de de använder loperamid för att tända av. Aldrig provat själv om jag inte förträngt det.
Citera
2014-05-16, 00:10
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:

Mvh
Blir bättre med benso. Ta så mycket du vill.
Citera
2014-05-20, 10:10
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Menar du verkligen ett "kraftigt rus"? Om man skulle göra allt rätt, dricka allt vatten innan och allt vad det är och ta FET dos lope hur kraftigt skulle du då kalla detta rus? Jämför gärna med valfri opiat/dos

En blandning mellan kodein o tramadol skulle jag säga.
Citera
2014-05-20, 10:18
Medlem
Citat:

Mvh

Man ska vara försiktig att blanda med benso. Folk här i tråden vittnar om flera som dött av kombinationen, Underskatta inte loperamid även om det är ett milt rus, när du tänker blanda med benso gör det med samma försiktighet som du blandar andra opiater. Har blandat någon gång med imovane och det är fint.
Citera
2014-05-20, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
En blandning mellan kodein o tramadol skulle jag säga.

Typ som en 50mg's tradolan då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in