2011-08-30, 14:15
Medlem
AbsentMindeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Ett paket, 16 tabletter, (=32mg) kommer hjlpa framfrallt mot rnnaskiten men ven till viss del mot fysiska och psykiska avtndningssymptom, rekommenderar INTE att ta det mer n en gng, allts inte flera dagar i fljd. Nr jag tnker efter rekommenderar jag inte detta preparat alls, men hller man sig till lga doser och vid enstaka tillfllen har i varje fall JAG inte mrkt ngra bieffekter, frutom att jag ltt blir illamende nr jag ter om jag tryckt i mig detta. Det hjlpte vldigt bra mot min AT, 128mg hjlpte lika bra som 32mg.

Nu tar jag inte opiater ht lngre, men jag slutade med hjlp utav detta rvgift

Lycka till!

Okey tack fr svaret, kan va bra att ha om det krisar ngon dag. Ska snart in p avgiftning fr typ 15 gngen och ska kliva av sub och xanor den hr gngen. Har gjort det frut och hatar det verkligen, man r sjuk s jvla lnge av suben och samma med xanor. Sub AT krossar en fysiskt o psykist och xanor avtndningen verkligen vldtar mig psykist. Har ftt kraftiga kramanfall p benso AT frut. Tycker nstan sub och xanor r vrst att kliva av, heroin r s klart helt jvla sjuk. Det r s jvla intensivt att man bara vill skjuta sig sjlv. Skiter, pissar och spyr ner sig osv. Men d r man hyffsat frisk p en vecka iaf, p sub och benso kan du ju m piss i mnader fan. Men metadon r nog det jvligaste att sluta med kan jag tnka mig, har gtt mycket p det men aldrig tnt av d jag alltid bytt till ngon annan opiat typ Oxy, H eller Dolcontin ett tag innan jag vet att jag ska p avgiftning eller liknande fr r fan livrdd fr metadon avtndningen hehe.

Vart vldigt OT nu mrkte jag, ber om urskt fr det.

MVH
Citera
2011-09-09, 01:32
Medlem
FaNirs avatar
Hur r det om man skulle sl i sig lopermid?
jag r inte s insatt i den hr BBB grejjen.
men lt oss sga att man ta 70mg oralt.
hur mycket skulle det kunna behvas vid injektion?
suttit och funderat p det hr ett tag men skulle nog aldrig utfra det.
kanske lika bra, det kan ju rent utav vara livsfarligt.
men men, tnk ifall det bara skulle behvas en halv kapsel eller s
haha, 1kr dosen liksom

Ingen tokig jkel som prvat?
Citera
2011-09-09, 23:08
Medlem
HeavyMentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Hur r det om man skulle sl i sig lopermid?
jag r inte s insatt i den hr BBB grejjen.
men lt oss sga att man ta 70mg oralt.
hur mycket skulle det kunna behvas vid injektion?
suttit och funderat p det hr ett tag men skulle nog aldrig utfra det.
kanske lika bra, det kan ju rent utav vara livsfarligt.
men men, tnk ifall det bara skulle behvas en halv kapsel eller s
haha, 1kr dosen liksom

Ingen tokig jkel som prvat?

Jag lste ngonstans att loperamid har en oral biotillgnglighet p ca 3%.
Vid IV-bruk blir lget annat, s om du fr fr dig att prova, dosera vldigt lgt.
Citera
2011-09-10, 03:40
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
...Det verkar som att vissa inte r njda frrn precis allt r receptbelagt. Klaga inte s mycket p att allt r s restriktivt nr det gller lkemedel, det r ju tydligt att det inte gr att ha saker receptfria!

Tror jag inte alls det...
jag tror snarare att det r tvrtom.. Skulle inte allt vara s sjukt restriktivt i Svea s skulle heller inte folk f fr sig att stta i sig stora doser av ngon ltsasfentanyl-frstoppningsmedicin blandat med kinin o benso.
Hr i Norge r det extremt restriktivt, men snuten skiter lite i folk som tar Horse, tjack, crack (dom r inte helt laid-back lngre, men dom str inte o vervakar Oslo S 24/7...

I Oslo delar dom ut sprutor och folie fr rkning, och det frodas av dealers i staden om man jmfr med offentliga dealers i Sthlm, Gbg eller Malm. S folk fr helt enkelt inte fr sig att ta Lopermid hr, utan vill man knarka kper man knark helt enkelt..

jag tror inte p restriktioner .h.t. En mnniska med riktig frihet blir en mnniska med ansvar i de flesta fall. Det tror jag iaf...
Citera
2011-10-06, 00:47
Medlem
Hej alla. Bara s att ni vet s br ingen av er ta loperamid alls.

Min storebror dog tidigare i r pga frgiftning. Loperamid och ngot annat som jag inte minns namnet p, lste bara obduktions rapporten en gng.

Skrp er, det r fan inte vrt det.
Citera
2011-10-06, 13:24
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine
jag tror snarare att det r tvrtom.. Skulle inte allt vara s sjukt restriktivt i Svea s skulle heller inte folk f fr sig att stta i sig stora doser av ngon ltsasfentanyl-frstoppningsmedicin blandat med kinin o benso.
Hr i Norge r det extremt restriktivt, men snuten skiter lite i folk som tar Horse, tjack, crack (dom r inte helt laid-back lngre, men dom str inte o vervakar Oslo S 24/7...

I Oslo delar dom ut sprutor och folie fr rkning, och det frodas av dealers i staden om man jmfr med offentliga dealers i Sthlm, Gbg eller Malm. S folk fr helt enkelt inte fr sig att ta Lopermid hr, utan vill man knarka kper man knark helt enkelt..

jag tror inte p restriktioner .h.t. En mnniska med riktig frihet blir en mnniska med ansvar i de flesta fall. Det tror jag iaf...

S kan man ju ocks se det. Jag tror ju att om man slppte allt fritt skulle det barka by west tmligen snabbt.
Citera
2011-10-08, 22:02
Medlem
Tomatpures avatar
Helt jvla otroligt, detta fr tom. mig att sucka, bara fr att en receptfri medicin tillhr klassen "OPIATER" s mste ngon idiot testa knarka det, helt jvla otroligt....
Citera
2011-10-09, 01:09
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
S kan man ju ocks se det. Jag tror ju att om man slppte allt fritt skulle det barka by west tmligen snabbt.

Urskta om jag r lite efterbliven, men vad betyder uttrycket "barka by west"? Aldrig hrt det frr.
Citera
2011-10-09, 01:16
Medlem
Citat:

Snuten str jo p Oslo S nesten hele tiden n om dagen. Er det i det hele tatt mulig f kjpt noe "ppet" nede i sentrum fr tiden?
Citera
2011-10-09, 03:39
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Nordmannen.
Snuten str jo p Oslo S nesten hele tiden n om dagen. Er det i det hele tatt mulig f kjpt noe "ppet" nede i sentrum fr tiden?

Ikke noe problem
Fins alltid noen slitne mennesker ut forbi plata p dagtid. Subutex for 150 stk pleier det vanligvis vare mye av om dagen

Der er ogs svrt mye Rivotril og Speed/Kokain om natten
Heroin kan kjpes, men som regel er kvaliteten ofte drlig, og det er alltid for lite i ballene..
Kjp av nordmenn, og ikke av engelsktalende afrikanere.
Politiet pleier vre der, s se til g litt oppover mot Grnland fr du gjr "avtale"
Citera
2011-10-09, 11:23
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Urskta om jag r lite efterbliven, men vad betyder uttrycket "barka by west"? Aldrig hrt det frr.

Barka t--->G t
By west--->t helvete

Min styvfar brukar sga s, tnkte inte p att alla inte pratar som han. Du r allts inte efterbliven.
Citera
2011-11-23, 20:00
Bannlyst
Kpte en karta Imodium p apoteket.
Svalde alla tabletter (16st) och all min fysiska at r borta.

Knner mig lite konstig i magen men utver det s r allt okej n s lnge.

MVH:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in