2011-08-30, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Ett paket, 16 tabletter, (=32mg) kommer hjlpa framfrallt mot rnnaskiten men ven till viss del mot fysiska och psykiska avtndningssymptom, rekommenderar INTE att ta det mer n en gng, allts inte flera dagar i fljd. Nr jag tnker efter rekommenderar jag inte detta preparat alls, men hller man sig till lga doser och vid enstaka tillfllen har i varje fall JAG inte mrkt ngra bieffekter, frutom att jag ltt blir illamende nr jag ter om jag tryckt i mig detta. Det hjlpte vldigt bra mot min AT, 128mg hjlpte lika bra som 32mg.
Nu tar jag inte opiater ht lngre, men jag slutade med hjlp utav detta rvgift
Lycka till!
Nu tar jag inte opiater ht lngre, men jag slutade med hjlp utav detta rvgift

Lycka till!
Okey tack fr svaret, kan va bra att ha om det krisar ngon dag. Ska snart in p avgiftning fr typ 15 gngen och ska kliva av sub och xanor den hr gngen. Har gjort det frut och hatar det verkligen, man r sjuk s jvla lnge av suben och samma med xanor. Sub AT krossar en fysiskt o psykist och xanor avtndningen verkligen vldtar mig psykist. Har ftt kraftiga kramanfall p benso AT frut. Tycker nstan sub och xanor r vrst att kliva av, heroin r s klart helt jvla sjuk. Det r s jvla intensivt att man bara vill skjuta sig sjlv. Skiter, pissar och spyr ner sig osv. Men d r man hyffsat frisk p en vecka iaf, p sub och benso kan du ju m piss i mnader fan. Men metadon r nog det jvligaste att sluta med kan jag tnka mig, har gtt mycket p det men aldrig tnt av d jag alltid bytt till ngon annan opiat typ Oxy, H eller Dolcontin ett tag innan jag vet att jag ska p avgiftning eller liknande fr r fan livrdd fr metadon avtndningen hehe.
Vart vldigt OT nu mrkte jag, ber om urskt fr det.
MVH