2011-08-15, 22:01
Medlem
ok, d borde vl 16-24mg vara lagom fr en lindrande dos.
Citera
2011-08-16, 03:49
Medlem
RockyRambos avatar
Skummade igenom ngn annan sida och dr diskuterades opiater i allmnhet samt hur man boostar dem.
De menade p att du alltid fr bttre effekt nr du kombinerar 2 olika opiater/opioder med varandra. Jag hade en mkt mild oxycontin avis fr ngn vecka sen. Med snabba fingrar tog jag 3 paket och slngde i mig samtliga. S 96mg totalt mao. Efter ca 2 timmar var diarrn borta och feberknslorna var stabiliserade. Kan inte pst att jag knde mig hg men jag var p bra humr utan och vara beng. Annars hade jag nog legat och gnllt som en hundvalp.
Ska testa om loperamid+tramadol funkar imorgon. De 2 r de enda jag har hemma. Fuck att jag inte visste om loperamid nr jag hade tramavis frsta gngen ngra r tillbaks. Myrkrypningarna var vrst och om loperamid kan ta bort dem r ju bara det kanon. Kan inte ens ta theralen numer pga dessa satans myrkrypningar.
Citera
2011-08-16, 04:13
Medlem
RockyRambos avatar
Skummade igenom ngn annan sida och dr diskuterades opiater i allmnhet samt hur man boostar dem.
De menade p att du alltid fr bttre effekt nr du kombinerar 2 olika opiater/opioder med varandra. Jag hade en mkt mild oxycontin avis fr ngn vecka sen. Med snabba fingrar tog jag 3 paket och slngde i mig samtliga. S 96mg totalt mao. Efter ca 2 timmar var diarrn borta och feberknslorna var stabiliserade. Kan inte pst att jag knde mig hg men jag var p bra humr utan och vara beng. Annars hade jag nog legat och gnllt som en hundvalp.
Ska testa om loperamid+tramadol funkar imorgon. De 2 r de enda jag har hemma. Fuck att jag inte visste om loperamid nr jag hade tramavis frsta gngen ngra r tillbaks. Myrkrypningarna var vrst och om loperamid kan ta bort dem r ju bara det kanon. Kan inte ens ta theralen numer pga dessa satans myrkrypningar.
Citera
2011-08-16, 04:13
Medlem
Man (jag) fr ett rus av loperamid! Har dragit i mig tv packet dimor och defenitivt knnt mig sm moffad!. Kkat opiater/opioider i diverse former ett par r s lite ktt p vaden har man allt.

Mvh Sjunne
Citera
2011-08-16, 10:00
Medlem
Har kkat loperamid i flera mnader snart, visst fan hjlper de mot opiat at och opiat suget r som bortblst! MEN tnk efter fr helvete innan ni brjar proppa i er hundratals piller dagligen! Jag gr p minst 10 paket om dagen och har frskt sluta flera gnger Kan sga att at:n r n jvulskt lng och otrevlig...tycker t.om tramadol m.m r lttare att sluta med pga kortare at! Plus att man r grymt deppad under avisen, mer n p andra opioder.
Citera
2011-08-16, 15:04
Medlem
Devilrys avatar
Lyckades fan sova i ver 8 timmar inatt, det hade aldrig gtt utan loperamiden. Nu r det ett dygn sedan jag t en karta och nu brjar frossan komma tillbaka, ingenting jtteallvarligt n dock.
Tror jag tar en karta till om ngra timmar, fr att vara p den skra sidan.
Citera
2011-08-16, 17:23
Medlem
f-n, hr har man legat och haft rent djvulska at:s efter Oxycontin o Oxynorm och haft lindring hemma ocks. Fast enbart haft dem till att lugna magen...

Men men, man lr sig ngot nytt p Flashback dagligen

Bra trd fr vrigt. (trots att det finns flera om mnet s r det aldrig fel med en FAQ)
Citera
2011-08-16, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagoth
Man (jag) fr ett rus av loperamid! Har dragit i mig tv packet dimor och defenitivt knnt mig sm moffad!. Kkat opiater/opioider i diverse former ett par r s lite ktt p vaden har man allt.

Mvh Sjunne
bertta grna mer! upplever du ett "psykiskt" opiatrus (noddar osv) eller bara en varm knsla i kroppen, som har rapporterats av andra?

vad tror ni fresten om att frska f den hr trden klistrad? ser grna att fler fr veta att det faktiskt gr att bota opiat AT utan att bli hg p en opiat
Senast redigerad av Dipo 2011-08-16 kl. 20:37.
Citera
2011-08-23, 17:10
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Vet jag testade loperamid under senaste sub-at'n i vintras. Har fr mig jag bara tog 8-10mg, men tror jag fick lite lindring. Planerar att kicka inom nn mnad s blir till att prova lite strre doser. Dock s funderar jag p om det drar ut p ATn, d man matar receptorerna s terhmtar man sig inte lika fort. I s fall kan man lika grna ta en lgddos kodein eller tramadol.

Men klart, d det finns receptfritt och s tillgngligt s r det vl inte helt fel om det minskar ATn ngot. Lste om ngon ovan som blivt hooked p loperamid, lter ju lagom kul och ondigt. S man br nog hlla sig till max 2v. om man tar dagligen, och kanske inte heller ngra monster doser om 96mg/dag. Eller kanske rcker med varannan dag, och varannan dag benz eller nt.
Citera
2011-08-23, 18:35
Medlem
Stormorfars avatar
Det kan inte vara s att nr man tar tex 2-10mg s tar sig inte 99% genom blod barriren men tar man mer n s kommer en del frbi och ger ett opiatrus. Har fr mig att jag lst att loperamid nd ska vara en rtt stark opiat.

Sjlv r jag inte s sugen p att testa, mot opiat ATs r den skert kanon. Men fr att flumma p knns det ju mer vrt att dricka en halv dec cocilana
Citera
2011-08-23, 22:56
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det kan inte vara s att nr man tar tex 2-10mg s tar sig inte 99% genom blod barriren men tar man mer n s kommer en del frbi och ger ett opiatrus. Har fr mig att jag lst att loperamid nd ska vara en rtt stark opiat.

Sjlv r jag inte s sugen p att testa, mot opiat ATs r den skert kanon. Men fr att flumma p knns det ju mer vrt att dricka en halv dec cocilana

Loperamid framtogs med avsikten av att vara en opiat lika stark som Fentanyl.. Och jag r inne p samma teori som du, att en vldigt liten del faktiskt passerar blod-hjrn-barriren. Sedan r det ven pvisat att Loperamid efter frekvent lngvarigt (miss)bruk kan skapa ett fysiskt beroende med starka abstinenssymptom. Loperamid r absolut INGET att flumma p dock, men ypperligt vid opiat avisar!

Det har ven rapporterats om missbrukare frn Spanien om jag inte missminner mig som efter lngvarigt missbruk utav hga doser Loperamid pajat tarmsystemet helt och ftt brja anvnda stomipse.

Att Loperamid hjlper mot opiat avis r ett faktum! Tag inte mer n ett till tv paket d Loperamid stter sig p andingen! Blanda ALDRIG med benso eller andra droger, och knner man sig illamende under "pverkan" eller dagarna efter hjlper det att tugga frsk ingefra.
Citera
2011-08-24, 02:00
Bannlyst
Loperamid i sig r vl starkare n Fentanyl till och med?

Angende missbruk/beroende av Loperamid och dess avtndning, s ska det precis som du sger, vara en frjvlig avtndning. Vill ocks tillgga att den ska vara extremt lngdragen. Man kan nog jmfra med en avtndning p Sub, dremot har jag hrt att det ska vara aningen vrre p Loperamid.

r jvligt glad att Loperamid finns receptfritt p Apoteket allts. Har sannerligen rddat mig ett tal gnger frn de tyngsta jvla opi-avtndningarna. Helt okej pris dessutom. Har man inga pengar s r Dimor-paketen ganska sm och behndiga fr de som har snabba fingrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in