2012-12-06, 09:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
r det viktigt med Tagamet, grapefrukt etc om man ska anvnda Lope fr att lindra avtdningar och inte r ute efter rus?

Ja, krvs mkt mindre doser s.
Citera
2012-12-07, 02:45
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
r det viktigt med Tagamet, grapefrukt etc om man ska anvnda Lope fr att lindra avtdningar och inte r ute efter rus?
Nej, det r inte viktigt, men de frstrker ju effekten. Vill du lindra AT:n s kan du bara ta sg 32 st Dimor 2 mg och det r enough. t en grapefrukt till om du vill. De gnger jag kr Loperamid fr att f rus s kr jag numera utan hjlpmedel. Jag kan ta en grapefrukt, men det rcker. Fr ett bra rus nd, och det lindrar avtndning s fruktansvrt bra.
Citera
2012-12-07, 12:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Nej, det r inte viktigt, men de frstrker ju effekten. Vill du lindra AT:n s kan du bara ta sg 32 st Dimor 2 mg och det r enough. t en grapefrukt till om du vill. De gnger jag kr Loperamid fr att f rus s kr jag numera utan hjlpmedel. Jag kan ta en grapefrukt, men det rcker. Fr ett bra rus nd, och det lindrar avtndning s fruktansvrt bra.

Fr du sm pupiller utav hga doser loperamid?
Citera
2012-12-08, 06:19
Medlem
orkar inte lsa igenom trden men kan man flumma p loperamid? hur mkt behver man? kan man kpa det recept fritt p apoteket?
Citera
2012-12-12, 16:12
Medlem
Mina gon ser helt frstrda ut efter 64mg och en nve svartpeppar.
Knner mig vldigt "medicinerad" TUNG skalle, kliar i ansiktet osv, dock inget vlmende. Grymt tt i nsan blev jag ocks, nstan s det r svrt att andas.
Detta 2 timmar efter intag.
Opiatvan r jag, allt frn kodein till heroin.
Citera
2012-12-12, 18:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
orkar inte lsa igenom trden men kan man flumma p loperamid? hur mkt behver man? kan man kpa det recept fritt p apoteket?

50-60 mg, ja.
Citera
2012-12-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0
Mina gon ser helt frstrda ut efter 64mg och en nve svartpeppar.
Knner mig vldigt "medicinerad" TUNG skalle, kliar i ansiktet osv, dock inget vlmende. Grymt tt i nsan blev jag ocks, nstan s det r svrt att andas.
Detta 2 timmar efter intag.
Opiatvan r jag, allt frn kodein till heroin.

Jag hller med dig i det dr med att man knner sig tungt medicinerad men helt utan nt vlmende eller eufori!
Citera
2012-12-12, 23:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phixarn...
Jag hller med dig i det dr med att man knner sig tungt medicinerad men helt utan nt vlmende eller eufori!

Detta r en fentanyl-analog och alla fr inte eufori alls utav fentanyl.
Citera
2012-12-13, 11:10
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fr du sm pupiller utav hga doser loperamid?
Ja. Helt klart mindre.
Citera
2012-12-13, 12:16
Medlem
Moments avatar
phixarn va krde du fr inhibitors
Citera
2012-12-13, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av phixarn...

med hlpmedel s fr du rus
Citera
2012-12-13, 13:21
Medlem
Fattar inte varfr ni inte bara anvnder till att slippa det vrsta av avtndningarna? Funkar ju helt suvernt till det! Jag har lyckats komma i princip helt smrtfritt ifrn ett 3 veckors race av Tramadol, har till och med varit glad och kunnat trna under tiden jag skulle haft min avtndning! Sluta trakassera eran tarm NU! Spara tarmen till de behaglig drogerna istllet!

Mste iof sga att jag har ftt mig en del gott skratt nr jag lst igenom trden om era dumheter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in