2024-11-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Trappa ner r mitt tips, fungerade fr mig nr jag gick p hgre doser lngre tid. Sen avslutar du med att ta dimor i nn vecka eller tv

Hur mycket dimor ska man ta och nr? Sen hur mycket och snabbt trappa du ner?
Citera
2024-11-17, 15:20
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Hur mycket dimor ska man ta och nr? Sen hur mycket och snabbt trappa du ner?

Allt r personligt, jag trappade ner ntt halv gram varannan dag.
Ta dimor 1-2 dagar efter sista dos kratom, eller nr magen rasar, eller nr bieffekterna kommer. Hur mnga r vldigt individuellt, med tanke p vilka hstar doser dimor en del hr verka trycka i sig...
Citera
2024-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Nyfiken p hur mycket kratom du gick p samt hur mycket och lnge du tog Dimor?

Kan man prova att ta Dimor samtidigt som kratomet fr att kolla om man knner av dimoren

20-30g per dag i 4 r ish. Har inte provat ta samtidigt men ser ingen vitts. Jag t en karta p morgonen och en p em. Det plus hasch och jag slapp i stort sett hela ATn.
Citera
2024-11-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen652
20-30g per dag i 4 r ish. Har inte provat ta samtidigt men ser ingen vitts. Jag t en karta p morgonen och en p em. Det plus hasch och jag slapp i stort sett hela ATn.

Det lter ju kanon, men det skiljer ju en del i dos. Jag tar strax under 20g per dos, x antal per dag det brukar bli ca 2kg i mnaden.

Frskt att trappa ned, kom ner till ca 15g per dos men hade ganska svr abstinens under hela nedtrappningen och gav upp tillslut.

Gjorde ett experiment och tog en oxy 80mg d jag tidigare tit det, brjade med halva utan resultat tog andra halvan knde endast lite vlmende resten av dagen. Oxy uthmtat i Sverige.

Till saken hr ocks att jag str p 30 mg diazepam om dagen och har gjort i ca 4 r s kan inte anvnda benso som ngest lindrande lngre d dom knappt hjlper. Har inte diazepam pga ngest utan off label. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta!

Vet att jag har satt mig i sitsen sjlv s inga moralkakor tack!
Citera
2024-11-20, 11:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Det lter ju kanon, men det skiljer ju en del i dos. Jag tar strax under 20g per dos, x antal per dag det brukar bli ca 2kg i mnaden.

Frskt att trappa ned, kom ner till ca 15g per dos men hade ganska svr abstinens under hela nedtrappningen och gav upp tillslut.

Gjorde ett experiment och tog en oxy 80mg d jag tidigare tit det, brjade med halva utan resultat tog andra halvan knde endast lite vlmende resten av dagen. Oxy uthmtat i Sverige.

Till saken hr ocks att jag str p 30 mg diazepam om dagen och har gjort i ca 4 r s kan inte anvnda benso som ngest lindrande lngre d dom knappt hjlper. Har inte diazepam pga ngest utan off label. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta!

Du kan vl starta en trd i (FB) Drogrehabilitering , finns ngra trdar om Kratom dr t.ex (FB) Kratom - nu eller aldrig .
Citera
2024-11-23, 16:30
Medlem
The poison lab - The rise of lethal loperamide
https://open.spotify.com/episode/0FX...Qsmwop7cgaVv9Q

Intressant dokumentr p engelska om loperamid. Inte minst nr han frklarar att loperamid ska vara ngot slags ihopkok av metadon och haldol.

Vad tnker ni?
Senast redigerad av Nomenescio 2024-11-23 kl. 16:56.
Citera
2024-11-27, 00:38
Medlem
stabizens avatar
Nn som ftt torr hud pga loperamid? Gr den s att huden blir torr, liksom flagnar?
Citera
2024-11-27, 12:36
Medlem
ruttenfimps avatar
Avtndning frn opiater.

Hen lser p olika stllen att loperamid det ska fungera IV. Efter tidigare frsk med loperamid och uteblivna effekt ger hen det en chans.

Hen frbereder med Omeprazol o svartpeppar.

Hen lste upp 12mg loperamid, nstan helt klar lsning efter filtrering. Bomull + sterilt filter.

Hen fick dunder svar men utebliven effekt efter lsningen tryckts in i blodet.

D vet ni. Prva aldrig bespara era vener gott folk. Tyckte jag skulle lmna det hr s experimentet inte var helt i ondan fr "stackaren"...
Citera
2024-11-28, 02:18
Medlem
Citat:

Broder jag hr dig. Skulle mysa med en brud som nskade sig oxy och lustgas till aftonen. La ner runt 240mg, blev lite trtt
Bortsett frn att bromsa/stoppa AT r nog gabba/lyr det enda som faktiskt hjlpt. Alternativt hga doser tjack
Citera
2024-11-28, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen652
Broder jag hr dig. Skulle mysa med en brud som nskade sig oxy och lustgas till aftonen. La ner runt 240mg, blev lite trtt
Bortsett frn att bromsa/stoppa AT r nog gabba/lyr det enda som faktiskt hjlpt. Alternativt hga doser tjack

Har du provat loperamid och isfall i vilka doser? Ngon effekt?
Citera
2025-02-01, 02:35
Medlem
rulle-bulles avatar
Allihopa som har opiat/opioid beroende. Var kloka istllet! Gr AT'n mildare med s lga doser som lyrica som hjlper, sedan nsta dag kr p benzo. Nyckeln r att inte ta mer av lyrica eller benzo fr att undvika att byta ett beroende mot ett annat, vilket ven gr det viktigt att skifta mellan lyrica och benzo varje/varannan dag!

Sedan r det fritt fram att anvnda loperamid. Men fr guds skull stimulera inte hjrnans opioid receptorer genom hstdoser. D kommer ni aldrig ut ur AT'n. Ta 1-2 kartor om dagen fr att underltta att behva bomba toan varje minut

Ha det gott!
Citera
2025-02-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rulle-bulle
Allihopa som har opiat/opioid beroende. Var kloka istllet! Gr AT'n mildare med s lga doser som lyrica som hjlper, sedan nsta dag kr p benzo. Nyckeln r att inte ta mer av lyrica eller benzo fr att undvika att byta ett beroende mot ett annat, vilket ven gr det viktigt att skifta mellan lyrica och benzo varje/varannan dag!

Sedan r det fritt fram att anvnda loperamid. Men fr guds skull stimulera inte hjrnans opioid receptorer genom hstdoser. D kommer ni aldrig ut ur AT'n. Ta 1-2 kartor om dagen fr att underltta att behva bomba toan varje minut

Ha det gott!
Har du sjlv anvnt dig av benso och lyrr nr du klivit av opiaterna? Hller p att trappa ner oxy nu och ska frska kliva av . Ska nog prova som du sger , men vilken benso r bst fr det ndamlet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in