2011-06-08, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
deadset:

Men ..det som lt s bra till min kommande tramadol-at
Hur mnga gnger har du tagit det nu d? Tror du inte det fungerar att ta det bara en gng, d nr at:n r som vrst?

Funkade fr mig, har provat att slnga i mig 128mg (typ 64 piller) och sedan 32mg vid ett annat tillflle. Att slnga i sig s mycket som 128mg fr att bota en AT r rent slseri och gjorde mig illamende i flera dagar eftert. 32mg rckte fr att lindra ATn lika bra som 128mg och man slapp jobbiga bieffekter. Sen r det aldrig bra att verdosera lkemedel, men det r ju en annan sak...
Citera
2011-06-08, 13:34
Medlem
deadsets avatar
Citat:
deadset:

Hur mnga gnger har du tagit det nu d? Tror du inte det fungerar att ta det bara en gng, d nr at:n r som vrst?

En gng fr du ingen abstinens av. Det fick inte jag heller. Men jag r som jag r - kan inte hantera droger i ngon form eller skepnad - och brjade sklart punda p det i gammalt krypton-manr.

P stt och vis r jag faktiskt glad att jag gjorde det, fr det fick mig att gra en total U-svng. Droger r skit. Man fastnar, brjar punda, blir en nolla som sitter hemma och alltid mste vara pverkad fr att orka med dagen. Same shit varenda gng. Nvl, jag fr se om symptomen frsvinner. Om inte - d fr jag helt enkelt leva med dom. Inte svrare n s. Det r hur som helst frdigpundat fr min del.

Om jag vore du, s skulle jag skippa loperamid helt och hllet. Man verdoserar ju s groteskt mycket. Du kanske fr en allergisk reaktion, pajar tarmarna, dr, eller vad som helst. Du fr garanterat ingen abstinens efter en gng, men farligt kan det ju vara nd.
Citera
2011-06-08, 13:42
Medlem
Citat:
deadset:

Hller med darkseverin. Deadset upplever jag vara extremt knslig fr de flesta typerna av AT. Har anvnt det periodvis under min subAT och tycker det fungerar helt ok. Tar dock inte dagligen en bieffekt r helt klart att man blir vldigt trtt efter ett antal timmar men det behver ju inte vara dligt i din situation.
Citera
2011-06-08, 13:59
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Hller med darkseverin. Deadset upplever jag vara extremt knslig fr de flesta typerna av AT. Har anvnt det periodvis under min subAT och tycker det fungerar helt ok. Tar dock inte dagligen en bieffekt r helt klart att man blir vldigt trtt efter ett antal timmar men det behver ju inte vara dligt i din situation.

Dom "flesta" typerna av AT? Jag har haft 2 varianter totalt. (Jag fick under en sjukhusvistelse ketogan och morfin intravenst i cirka tre veckor mot grova smrtor - d fick jag ingen AT alls.)

Den ena var p krypton, och den AT'n r ALLA extremt knsliga mot. Den r brutal.

Den andra r p just loperamid, och den tycker jag inte r s jobbig alls. Den r lng och utdragen, men inte srskilt jobbig. Det r mer sjlva konceptet att sitta hemma, punda och ruttna bort jag inte gillar lngre.

Men det r jag det. Kr hrt, ni andra!
Senast redigerad av deadset 2011-06-08 kl. 14:04.
Citera
2011-06-08, 15:46
Medlem
darkseverins avatar
Jag tnker att loperamid r en drog man bara br ta enstaka gnger, jag r ganska duktig p att hantera sdant, min plan r att ta loperamid nn gng i mnaden nr jag inte har annat fr mig p tv-tre dagar. Jag fr sllan AT av ngot, inte ens alkohol, s jag inbillar mig iaf att enstaka tillfllen borde vara lugnt.
Mvh
Citera
2011-06-08, 16:57
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Jag tnker att loperamid r en drog man bara br ta enstaka gnger, jag r ganska duktig p att hantera sdant, min plan r att ta loperamid nn gng i mnaden nr jag inte har annat fr mig p tv-tre dagar. Jag fr sllan AT av ngot, inte ens alkohol, s jag inbillar mig iaf att enstaka tillfllen borde vara lugnt.
Mvh

Varfr ska du ta en substans som inte ger ngot rus verhuvudtaget en gng i mnaden? Missbrukar man opiater och vill sluta s kan loperamid dmpa AT besvren lite under den vrsta tiden, men att ta det fr att skoja till det r helt vrdelst och..
Citera
2011-06-08, 17:21
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Varfr ska du ta en substans som inte ger ngot rus verhuvudtaget en gng i mnaden? Missbrukar man opiater och vill sluta s kan loperamid dmpa AT besvren lite under den vrsta tiden, men att ta det fr att skoja till det r helt vrdelst och..
Jag fr ett vldigt sknt rus av loperamid, verkar dock inte som att de flesta knner spass sknt rus, jag r vl annorlunda p nt vis.
Citera
2011-06-08, 17:29
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Jag fr ett vldigt sknt rus av loperamid, verkar dock inte som att de flesta knner spass sknt rus, jag r vl annorlunda p nt vis.

Mycket konstigt d den aktiva substansen inte passerar blod-hjrnbarriren...
Citera
2011-06-08, 17:34
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Mycket konstigt d den aktiva substansen inte passerar blod-hjrnbarriren...
Om man tar en galen verdos, typ tyio eller tjugo gnger rekommenderat, s kommer en del in genom blod-hjrnbarriren.
Vldigt lite kommer igenom, s om man verdosar s kommer mer igenom.
Citera
2011-06-08, 19:03
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Om man tar en galen verdos, typ tyio eller tjugo gnger rekommenderat, s kommer en del in genom blod-hjrnbarriren.
Vldigt lite kommer igenom, s om man verdosar s kommer mer igenom.

Alright, men varfr tar du inte bara en liten dos tram eller kodein om du vill mysa till det? Lr ju ge mer effekt och skert mindre bieffekter med..
Citera
2011-06-08, 19:49
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Alright, men varfr tar du inte bara en liten dos tram eller kodein om du vill mysa till det? Lr ju ge mer effekt och skert mindre bieffekter med..
Jag fr allts en av de sjukaste skna rusen av loperamid, mr grymt bra i typ tv radar p en dos.
Jag tar kodein ganska ofta men rusen r helt annorlunda, ven om bra r nedt.
Citera
2011-06-08, 20:59
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
En gng fr du ingen abstinens av. Det fick inte jag heller. Men jag r som jag r - kan inte hantera droger i ngon form eller skepnad - och brjade sklart punda p det i gammalt krypton-manr.

P stt och vis r jag faktiskt glad att jag gjorde det, fr det fick mig att gra en total U-svng. Droger r skit. Man fastnar, brjar punda, blir en nolla som sitter hemma och alltid mste vara pverkad fr att orka med dagen. Same shit varenda gng. Nvl, jag fr se om symptomen frsvinner. Om inte - d fr jag helt enkelt leva med dom. Inte svrare n s. Det r hur som helst frdigpundat fr min del.

Om jag vore du, s skulle jag skippa loperamid helt och hllet. Man verdoserar ju s groteskt mycket. Du kanske fr en allergisk reaktion, pajar tarmarna, dr, eller vad som helst. Du fr garanterat ingen abstinens efter en gng, men farligt kan det ju vara nd.

Jag r ju ingen expert i mnet, men nog tror jag dina problem kommer frsvinna alltid. D r det allt bst att du minns hur j*vliga de var, om du skulle f fr dig att kasta i dig paketvis med Loperamid igen. Men ngot sger mig att du lrt dig din lxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in