Citat:
Ursprungligen postat av
hnsman1
Blev otroligt sjuk när jag intog suben... Väntade dock bara 1 dygn så jag fick ju såklart skylla mig själv!
Citat:
Ursprungligen postat av
RetardedHaT
Kanske för att du inte är så beroende av loperamid? Sub slår ut opiater, inklusive loperamid, om du inte har ett beroende får du inte akut-AT, om du har det så får du det, alla knarkare borde veta det här, tar typ 10 minuter att läsa sig in på grunderna i ämnet.
Ni båda två har säkerligen rätt, har tagit dimor i som mest två veckor 2-4 paket om dagen pch har hoppat över till sub efter det. Subben funkade knappt under typ två veckor och idag någon månad sen jag sist tog dimor så är nin tolerans fortfarande förhöjd.
Efter att ha tagit dimor ökade jag subdosen med 2mg per dag, men mådde mer eller mindre skit i nämnda två veckor för att idag bara inte längre må bra.
Det tragiska är att jag vet att jag inom kort kommer att få AT igen och då är det bara den där jävla dimoren som hjälper. Har fått en sådan kindling effekt av både bens, lyr och gaba att jag inte kan ta det i mer än någon dag utan att drabbas av AT.
Svamlade av mig lite, men tycker att det är bra att så mycket info som möjligt finns att tillgå. Ifall läsaren ska ta med sig bara ett budskap av de många jag vill förmedla, börja inte med opiater. Det är ett sånt helvete för kropp och själ.