2008-01-10, 19:01
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Fel svar. Offra dig för laget och berätta hur det gick!
Eller hur!
Jag hade inte ens läst på flashback, jag offrade mig för laget ändå och de gick ju alldeles utmärkt!
Citera
2008-01-10, 19:03
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InOrbit
Då har jag en följdfråga. Jag har hört att svett maskerar doften, stämmer det?

Jag är ingen expert, men min personliga åsikt är att det inte stämmer. Det är ju fortfarande en ofarlig doft. Ska man köra den vägen bör man nog istället sattsa på någon giftigt/frätande som skadar hundens nos.
Citera
2008-01-10, 19:06
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel
Jag är ingen expert, men min personliga åsikt är att det inte stämmer. Det är ju fortfarande en ofarlig doft. Ska man köra den vägen bör man nog istället sattsa på någon giftigt/frätande som skadar hundens nos.
Jag förstår inte ens varför alla ska vara så jävla upphängda på lukten egentligen?

Är det en utbildad knarkhund på plats, så ryker ni hur lite det än luktar i princip, så där är det inte till någon nytta.
Om de inte har en utbildad knarkhund så är allt du behöver göra att gömma det tillräckligt för att människor inte ska se eller lukta det, vilket inte borde vara så jävla svårt.

Min poäng är att det finns väl betydligt viktigare saker som spelar in, så jag förstår inte varför varannat inlägg ska handla om lukten.
Citera
2008-01-10, 19:23
Medlem
Phanthans avatar
Alla som vill lära sig om hur man vilseleder en narkotikahund, kolla länkan nedan.
Länk: http://nevergetbusted.com/

Ladda ner filmen. Finns bla. via http://torrentz.com.

Har själv sett den, kan säga att det är mycket man lär sig.
Citera
2008-01-25, 15:54
Medlem
Imbriums avatar
Hur är det att ta med cannabis på Finlandskryssning? Brukar dom ha hundar vid tullen eller är det lugnt? Skall på kryssning om någon månad och planerar att ta med en femma eller så, några tips på hur man packar det säkrast?
Citera
2008-01-25, 16:19
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbrium
Hur är det att ta med cannabis på Finlandskryssning? Brukar dom ha hundar vid tullen eller är det lugnt? Skall på kryssning om någon månad och planerar att ta med en femma eller så, några tips på hur man packar det säkrast?
Vad jag förstått så är det skitdålig säkerhetskontroll på de där båtarna.
Stoppa ner rökat i kallingarna eller nåt medan du går på ifall du är nojig, men väl på sen så tror jag inte att det är några problem alls.
Hundar skulle jag tro att du i stort sett kan utesluta helt.
Visst, de kanske har hundar där för att skrämmas i så fall, men några riktiga utbildade narkotikahundar har de knappast på plats till en finlandsfärja.
Citera
2008-01-25, 16:27
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Vad jag förstått så är det skitdålig säkerhetskontroll på de där båtarna.
Stoppa ner rökat i kallingarna eller nåt medan du går på ifall du är nojig, men väl på sen så tror jag inte att det är några problem alls.
Hundar skulle jag tro att du i stort sett kan utesluta helt.
Visst, de kanske har hundar där för att skrämmas i så fall, men några riktiga utbildade narkotikahundar har de knappast på plats till en finlandsfärja.
Det stämmer ganska bra det där med att hundarna som finns på en del färjor inte är så utbildade.
Citera
2008-01-25, 18:27
Medlem
KTM_s avatar
du ber Mr X som du inte känner. iaf inte så polisen kan hitta en koppling mellan dej och Mr X. han drar ner till tex spanien köper några 1kg hasch och skickar hem de till dig via posten 1 hegge i taget. du tar emot. får du ett brev ifrån tullen. neka.
Citera
2008-01-25, 18:34
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
du ber Mr X som du inte känner. iaf inte så polisen kan hitta en koppling mellan dej och Mr X. han drar ner till tex spanien köper några 1kg hasch och skickar hem de till dig via posten 1 hegge i taget. du tar emot. får du ett brev ifrån tullen. neka.
Sämsta förslaget jag någonsin hört.
Låter otroligt krångligt.

Är det inte lättare att bara skicka hem själv från spanien och sedan neka ifall något skull bli stoppat.
Alternativt att du raggar upp någon via internet i spanien och säger att de får en viss vinst om de skickar det till dig.

Att krångla med en Mr X och grejer låter väl lite överkurs, är de inte?
Citera
2008-01-25, 18:45
Medlem
blöjans avatar
Vad är straffet för att smuggla ett hegge?
Citera
2008-01-25, 18:48
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blöjan

tre skott i bröstet.
Citera
2008-01-25, 18:54
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blöjan
Från en coffeeshop till en annan i Holland skulle jag säga att du får ett rätt lindrigt straff, om du nu öht får något straff.
Mellan thailand och kambodja tror jag du får livstids fängelse.

Du får helt enkelt specifiera dig lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in