2007-09-29, 23:00
Bannlyst
Schäfrar används knappt som narkotikahundar, K9 hunden lär ha varit där för att helt enkelt ha tillgänglig åt andra scenarion. Labradorer och Cockerspaniels är två exempel på typiska knarkjyckar.
Citera
2007-09-30, 00:22
Medlem
sveningmars avatar
Känner hundarna om man sväljer skiten i kondomer?
Citera
2007-09-30, 00:29
Medlem
kingschmoes avatar
jag tror att smuggla i en hund eller på en hund skulle va effektivt. klart att en polishund kan börja skälla på den liksom. nu när tråden ändå ska dödas
Citera
2007-09-30, 01:04
Medlem
euphorias avatar
Om du ska smuggla över Danmark så göm det på tåget som någon annan sa, ha det i en väska som inte kan kopplas till dig. När jag smugglade över 70g en gång bultade hjärtat kan jag lova, inte kul alls men defenitivt värt det beroende på hur man ser det
Citera
2007-09-30, 01:20
Bannlyst
aa en cockerspaniel var det nu när du säger det, den var jävligt vild och höll på och skrämma skiten ur mig
Citera
2007-09-30, 02:23
Medlem
taggtråds avatar
Om man vill smuggla större mängder cb från Danmark till Sverige måste väl ändå segelbåt vara det bästa alternativet? Att hyra en folkbåt eller liknande runt öresund kan knappast vara ovanligt eller dyrt. Och seglatsen blir ju inte mer än 15-20 sjömil. Lägg till i nån trevlig marina(det ligger väl förresten en småbåtshamn bara nåt stenkast från chris?), stick till chris och köp din kaka, och sätt kurs mot svealand igen. Med goda vindar skulle det lätt gå att göra på en dag. Inga tullare, inga hundar och trevlig segling på köpet.

Fan, nu önskar jag nästan att jag bodde i Malmö. Tänk hur underbart det vore att göra detta en solig sommardag.
Citera
2007-09-30, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggtråd
Om man vill smuggla större mängder cb från Danmark till Sverige måste väl ändå segelbåt vara det bästa alternativet? Att hyra en folkbåt eller liknande runt öresund kan knappast vara ovanligt eller dyrt. Och seglatsen blir ju inte mer än 15-20 sjömil. Lägg till i nån trevlig marina(det ligger väl förresten en småbåtshamn bara nåt stenkast från chris?), stick till chris och köp din kaka, och sätt kurs mot svealand igen. Med goda vindar skulle det lätt gå att göra på en dag. Inga tullare, inga hundar och trevlig segling på köpet.

Fan, nu önskar jag nästan att jag bodde i Malmö. Tänk hur underbart det vore att göra detta en solig sommardag.

Kustvakten?
Citera
2007-09-30, 03:31
Medlem
taggtråds avatar
Tror du att kustvakten, ifall dom faktiskt patrullerade farvattnet där du seglade(vilket i sig är extremt osannolikt), skulle misstänka en fritidssegelbåt för narkotikasmuggling bara för att den seglar i Öresund? Speciellt ifall det är sommar, då måste det ju vara hundratals båtar ute varje dag.
Citera
2007-09-30, 06:33
Medlem
Gffs avatar
Citat:

Låter förjävla härligt det.
Skön sommardag ute med en båt, varmt, soligt och sen ha massa röka att njuta av samtidigt.
Kan nog inte bli bättre än så.
Citera
2007-09-30, 20:21
Medlem
marcus90_kungs avatar
Släpp dig när hunden kommer eller så lägger du en påse i luvan på en gammal kärring och följer henne hela vägen ut, kanske funkar. det gäller att ha fantasi
Citera
2007-09-30, 20:32
Medlem
Citat:
Tror du att kustvakten, ifall dom faktiskt patrullerade farvattnet där du seglade(vilket i sig är extremt osannolikt), skulle misstänka en fritidssegelbåt för narkotikasmuggling bara för att den seglar i Öresund? Speciellt ifall det är sommar, då måste det ju vara hundratals båtar ute varje dag.

Vad jag menade var att risken finns även med det alternativet. Sverige har iofs nästan en icke-existerande kustvakt, men riskfritt är det inte.
Citera
2007-10-01, 01:18
Medlem
välkommenti bups avatar
svälj kondom mä weed i elle ha en kondom mä weed i imunnen och kommer nån så svälj ska du ha hem större mängder så ska du ju åka till helsingborg och köp elle hyr en fin båt sen tar du den över till helsingör elle nått och sen tar du bussen elle tåget ner ti christiania och köper så mycket som du kan bära sen tåget upp till båten och åk över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in